menusearch
رادیو افق کوروش

اخبار

اینستاگرام رادیو افق کوروش
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰:۵۹:۲۳
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
تبدیل ریسک‌های کسب‌وکار به نقاط قوت تبدیل ریسک‌های کسب‌وکار به نقاط قوت کارشناسان برای افرادی که از راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید به‌دلیل احتمال بالای شکست هراس دارند، مدل فرانچایز (اخذ نمایندگی) را پیشنهاد می‌دهند. پنج شنبه بیست و پنجم آذر ۰۰ نقش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در قیمت کالاها نقش فروشگاه‌های زنجیره‌ای در قیمت کالاها فروشگاه‌های زنجیره‌ای نقش قابل توجهی در تامین و توزیع کالاهای اساسی برای مصرف‌کنندگان دارند اما نقش آنها در افزایش قیمت‌ها کاملا صفر است.
پنج شنبه بیست و پنجم آذر ۰۰
تأکید بر توزیع هوشمند کالاهای اساسی در جلسه ستاد تنظیم بازار تأکید بر توزیع هوشمند کالاهای اساسی در جلسه ستاد تنظیم بازار معاون اول رئیس‌جمهور: تأکید بر توزیع هوشمند کالاهای اساسی در جلسه ستاد تنظیم بازار/افزایش کالاها به ۹ قلم یکشنبه بیست و یکم آذر ۰۰ امکان کنترل همزمان تولید و مصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای امکان کنترل همزمان تولید و مصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای فروشگاه‌های زنجیره‌ای تجربه‌ای است که در کشورهای دنیا به کار گرفته شده و این فروشگاه‌ها در کل دنیا به مردم خدمات ارائه می‌کنند. اصولا در کشور ما نیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای به سرعت توسط بخش‌خصوصی در حال توسعه است. دوشنبه پانزدهم آذر ۰۰ تحول در نظام توزیع با شکل‌گیری مجموعه‌های متمرکز و شناسنامه‌دار تحول در نظام توزیع با شکل‌گیری مجموعه‌های متمرکز و شناسنامه‌دار عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اقتصاد کشور گفت: مجموعه‌های متمرکز و شناسنامه‌دار می‌توانند با کاستن از واسطه‌های متعدد، کالاها را با قیمتی کمتر به دست مصرف‌کننده برسانند.

سه شنبه نهم آذر ۰۰