menusearch
رادیو افق کوروش

۳۰ میلیون جایزه نقدی در جشنواره اُکالا؛ به برکت رمضان (پایان یافت)

اینستاگرام رادیو افق کوروش
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۶:۰
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۷/۲۲ دوشنبه
(0)
(0)
۳۰ میلیون جایزه نقدی در جشنواره اُکالا؛ به برکت رمضان (پایان یافت)
۳۰ میلیون جایزه نقدی در جشنواره اُکالا؛ به برکت رمضان (پایان یافت)

    رادیو افق کوروش - ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا در راه است. در این ماه بر تمام مسلمانان واجب است که روزه بگیرند. علاوه بر آن اعمال مستحبی بسیاری وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به تلاوت قرآن، خواندن ادعیه و همچنین افطاری دادن اشاره کرد. با توجه به افطاری دادن خرید کالای سوپرمارکتی ارزان و با کیفیت مورد توجه قرار می گیرد.

 

سوپرمارکت اینترنتی اُکالا ضمن عرض تبریک به روزه داران، در صدد است جهت رفاه حال این عزیزان جشنواره «به برکت ماه رمضان» به راه بیاندازد به این صورت که هزینه ارسال از روز اول ماه رمضان تا پایان ماه رمضان برای سفارش‌های بالای ۵۰ هزار تومان، را رایگان در نظر بگیرد.

 

همچنین به برکت ماه رمضان، در این ماه ۱۰ هزار تومان کد تخفیف برای هر سفارش بالاتر از ۱۵۰ هزار تومان به مشتریان وفادار اکالا تعلق می گیرد.

در ماه رمضان یک چالش هیجان انگیز و باورنکردنی نیز وجود دارد و آن شرکت در قرعه‌کشی اکالا است که هر روز یک برنده ۱ میلیون تومانی وجه نقد مشخص می‌شود. مشتریان با خرید روزانه بالای ۱۰۰ هزار تومان می‌توانند با کسب ۱ امتیاز در این قرعه کشی که هر روز به صورت لایو از ایستاگرام اُکالا برگزار می‌شود، شرکت کنند و شانس خود را محک بزنند.

جشنواره به برکت رمضان
ارسال رایگانسفارش‌های بیش از 50 هزار تومان
هر روز 1 یک برنده 1 میلیون تومانی (وجه نقد)هر 100 هزار تومان 1 امتیاز
10 هزار تومان هدیهبه ازای هر سفارش بیشتر از 150 هزار تومان
هر روز یک پیشنهادتخفیف‌های ویژه ماه مبارک رمضان

 

اُکالا سوپرمارکت اینترنتی با ویترین عالی و روش‌های پرداخت آسان، کالاهای اساسی مصرف خانوار را با تخفیف‌های ویژه در این ماه مبارک تا ۶۰ درصد عرضه می‌کند.

 

 

شما می‌توانید تمام محصولات و نیازهای روزانه خود را از انواع خواروبار تا همه نوع محصولات سوپرمارکتی، ازجمله انواع مواد غذایی، نوشیدنی و دم‌نوش‌ها، محصولات بهداشتی، انواع ابزار و ملزومات را با تخفیف مناسب در سوپرمارکت اینترنتی اُکالا تهیه کنید.

در این سوپرمارکت اینترنتی می‌توانید انواع مارک‌های برنج، چای، روغن، قند و شکر، محصولات پروتئینی و لبنیاتی، انواع حبوبات و ادویه‌جات را به همراه صدها محصول دیگر را باکیفیت و خدمات عالی به‌صورت اینترنتی و تلفنی با پرداخت آنلاین یا حضوری، در کمترین بازه زمانی ممکن دریافت کنید.

اُکالا با داشتن کادری مجرب در زمینه گرفتن سفارش اینترنتی، جورچینی، ارسال و برنامه‌ریزی خیلی دقیق به‌منظور جلوگیری از اتلاف و هزینه مشتریان تمام تلاش خود را می‌کند با ارسال سریع و رایگان خرید بالای ۵۰ هزار تومان در ماه رمضان به سراسر تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون محدودیت در میزان خرید محصولات سوپرمارکتی بهترین خدمات را در این زمینه ارائه نماید.

تمام محصولات ارائه‌شده در این سوپرمارکت آنلاین دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مربوطه بوده و تاریخ‌مصرف هر کالای ارسالی به‌صورت مجزا کنترل می‌شود. سوپرمارکت اینترنتی اُکالا تضمین می‌کند علاوه بر تخفیف‌های روزانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، بیشترین تخفیف‌ها را با خرید آنلاین از سوپرمارکت آنلاین اُکالا دریافت کنید.

همین امروز اقدام به خرید کنید و از ارسال رایگان بالای ۵۰ هزارتومان ویژه ماه مبارک رمضان، قرعه‌کشی ۳۰ میلیون تومانی و دریافت کد تخفیف ۱۰ هزار تومانی برای خرید بالای ۱۵۰ هزار تومان بهره‌مند شوید.