menusearch
رادیو افق کوروش

یک رکورد تازه در افق کوروش ،افتتاحیه 8 فروشگاه در یک روز برای خوزستانی ها / شعب افق کوروش در خوزستان در آستانه صدتایی شدن

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۴۴:۱۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۷/۱ دوشنبه
(0)
(0)
یک رکورد تازه در افق کوروش ،افتتاحیه 8 فروشگاه در یک روز برای خوزستانی ها / شعب افق کوروش در خوزستان در آستانه صدتایی شدن
یک رکورد تازه در افق کوروش ،افتتاحیه 8 فروشگاه در یک روز برای خوزستانی ها / شعب افق کوروش در خوزستان در آستانه صدتایی شدن

؛رادیو افق کوروش - ولی خدادادی ضمن اشاره به این مطلب که "در حال حاضر 98 شعبه از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در استان خوزستان فعال هستند که از این تعداد 60 شعبه آن فرانچایز هستند؛ گفت: حدود 61 درصد از شعبات استان خوزستان بصورت فرانچایز افتتاح شده اند.

 

 

به گفته خدادادی، این میزان استقبال بیانگر آن است که مردم برای سرمایه گذاری به افق کوروش اعتماد دارند و برای شراکت با این مجموعه پیش قدم می شوند.

خدادادی در خصوص پراکندگی فروشگاه ها در سطح استان خوزستان عنوان کرد: از بین 98 شعبه فعال در استان خوزستان، 23 فروشگاه ستادی و 28 فرانچایز در شهر اهواز قرار دارند و در سایر شهرستان ها 15 فروشگاه ستادی و 32 فرانچایز قرار دارند و این آمار بیانگر پراکندگی نرمال فرانچایزها در مرکز استان و شهرستان ها است و نشان می دهد که از مبحث فرانچایز در نقاط مختلف استان به یک میزان استقبال شده است.

 

مدیر فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش استان خوزستان عنوان کرد؛ بیشترین شعب بعد از اهواز در شهرستان ماهشهر قرار دارد و بعد از آن شهرستان آبادان رتبه سوم در تعداد شعب افق کوروش منطقه 16 را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین اظهار داشت: استان خوزستان پیش از ادغام دو منطقه 13 و 16 افق کوروش، حدود 70 فروشگاه فعال داشته اما طی سه ماه گذشته موفق شده است که حدود 28 فروشگاه افتتاح کند.

 

خدادادی ضمن ابراز خرسندی از مدیریت و ساختار اداری حاکم بر افق کوروش و بلوغ سازمانی موجود در بین همکاران خوزستان ادامه داد: خوشبختانه آهنگ توسعه منطقه سرعت بیشتری به خود پیدا کرده و شاخص های عملیاتی مانند فروش، میانگین و تولید فاکتور و سایر موارد رشد داشته است.

وی بیان داشت: همواره از اعتماد مدیرعامل محترم فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش قدردانی می کنم که در همه حال پشتیبان ما بوده اند و تمام تلاش خود را می کنیم تا به خوبی پاسخ این اعتماد را بدهیم.

 

خدادادی همچنین در رابطه با میزان اشتغال زایی افق کوروش در استان خوزستان عنوان کرد: درحال حاضر برای 500 نفر بطور مستقیم در بخش های ستادی، فروشگاهی، انبار و حمل و نقل انبار شغل ایجاد کرده ایم که این آمار قابل توجه بوده و تا کنون بازتاب مثبتی از سوی نهادهای دولتی و مردمی استان خوزستان دریافت نمودیم.

 

وی میزان محبوبیت افق کوروش در استان خوزستان را چنین تشریح کرد: افق کوروش در خوزستان ازجمله برندهای محبوب بشمار می آید، زمانی که اولین فروشگاه افق کوروش در ماهشهر افتتاح شد، حدود یک ماه بعد شاهد افتتاح مغازه هایی از صنوف مختلف و با نام برند "افق کوروش" یا "کوروش" بودیم که نشان از محبوبیت این برند دارد.

 

خدادادی ضمن تقدیر از همراهی مردم این خطه با فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش گفت: مردم خوزستان همواره به ما اعتماد کردند و در بسیاری مواقع مشاورهای خوبی نیز در مسیر رشد و تعالی این مجموعه بشمار می روند.

 

مدیر فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش استان خوزستان گزارشی از برنامه های توسعه این منطقه در 4 حوزه انبار، فرانچایز، فروش سازمانی و ارتقا شاخص های فروش ارائه داد و گفت: با توجه به سرعت توسعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش منطقه 16، انبار این منطقه نیازمند توسعه است که در این زمینه در حال رایزنی هستیم، همچنین تلاش می کنیم مانند گذشته با تکیه به اعتماد و همراهی مردم در بحث فرانچایز با قدرت پیشروی کنیم.

 

وی ادامه داد: در بحث فروش سازمانی اقدامات مثبتی در شُرُف وقوع بوده و قرار دادی با شرکت های مختلف و صنایع جانبی در حال انعقاد است و در بحث نظم و استاندارد سازی فروشگاه ها در سطح منطقه نیز در کنار سایر موارد تلاش می کنیم پیشرفت های قابل توجهی حاصل شود.