menusearch
رادیو افق کوروش

یلدای امسال در ترافیک نمانیم .

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۲:۳۷:۲۹
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۷/۱۳ شنبه
(0)
(0)
یلدای امسال در ترافیک نمانیم .
یلدای امسال در ترافیک نمانیم .

رادیو افق کوروش - شب یلدای دوست داشتنی ایرانی ها، از زیباترین جشن های باستانی است که هر سال مردم با شور و شوق زیادی به استقبال آن می روند. این روزها با نزدیک شدن به شب یلدا، میهمانی ها و دورهمی های گرم و شاد خانوادگی و دوستانه نیز به اوج خود می رسند و اکثر مردم در فروشگاه ها و میوه فروشی ها، سرگرم خریدهای میهمانی ها و مراسم خود هستند تا برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم آماده باشند.

مساله بزرگ برای آماده سازی و مهیا کردن ملزومات این رویدادها خریدهای سنتی مرتبط با این مراسمهاست. از ملزومات غذاهای سنتی برای شام شب یلدا مثل سبزی پلو ماهی و مرصع پلو و آش رشته تا خوردنیهای دیگر مثل آجیل شور و شیرین و انواع میوه های خشک مثل آلو و آلبالو و لواشک و انواع شیرینی ها و مهم تر از تمام آنها خرید میوه است.

 

اگر تاکنون برای خرید شب یلدا اقدام کرده اید، حتما متوجه شده اید که خرید تمامی این اقلام برای شما بسیار زمان بر خواهد بود. شما میبایست زمان زیادی را در این هوای سرد و ترافیک سنگین هدر بدهید تا به فروشگاهها برسید و در آنجا نیز زمان زیادی را در صف های شلوغ سپری کنید. ازدحام جمعیتی که آنها نیز برای تهیه اقلام مورد نیاز خود در مناسبتها و مخصوصا اعیاد به فروشگاهها هجوم میاورند برای هیچ کس نا آشنا نیست.

 

میان بر زدن از بین تمام شلوغیها، خرید با آرامش و به دور از استرس و ازدحام، معطل نشدن در صف های صندوق و پرداخت و فرار از ترافیک زمان رفت و برگشت و از همه مهم تر ذخیره ی زمان تمام این مراحل با یک اقدام ساده امکانپذیر است. دانلود اپلیکیشن اکالا تنها اقدامی است که شما باید انجام دهید.

سوپرمارکت اینترنتی اکالا به این دغدغه مهم مردم پی برده است و در خدمتی نوین و ارزشمند عرضه اینترنتی محصولات سوپرمارکتی و میوه فروشی را به مناسبت شب یلدا آغاز کرده است.

 

در کمپین اُیلدای سوپرمارکت اینترنتی اکالا می توانید همه کالاهای اساسی از جمله برنج، مرغ، گوشت، نوشیدنی و صداها کالای دیگر را زیر قیمت بازار و تا 50% تخفیف خریداری نمایید، همچنین می توانید میوه های دستچین درجه یک مانند انار، پرتقال، نارنگی، پیاز، سیب زمینی و… را به قیمت تره باز از این سوپرمارکت اینترنتی تهیه کنید و رایگان درب منزل تحویل بگیرید.