menusearch
رادیو افق کوروش

گفتگوی رادیو افق کوروش با مهندس جوام به بهانه " معرفی افق کوروش به عنوان شرکت پیشرو "

اینستاگرام رادیو افق کوروش
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۵:۲۷
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۱/۲ چهارشنبه
(2)
(0)
گفتگوی رادیو افق کوروش با مهندس جوام به بهانه " معرفی افق کوروش به عنوان شرکت پیشرو "
گفتگوی رادیو افق کوروش با مهندس  جوام به بهانه

سازمان مديريت صنعتي رتبه بندي سال 1398 شرکتهاي برتر ايران را براساس مطالعات سال مالي 1397 براي بيست و دومین سال متوالي تهيه نموده است. اين فهرست با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و مطالعات شفاف و مفيد در مورد بنگاههاي اقتصادي کشور، فضاي روشنتري از کسب و کار اقتصادي کشور ارائه ميدهد و به مديران، سياستگذاران و پژوهشگران، ياري ميرساند تا شناخت و درک دقيقتري از مقياس، ساختار مالي و اقتصادي صنايع و بنگاههاي اقتصادي بزرگ کشور بيابند.

 

ميزان اثرگذاري فعاليت يک بنگاه اقتصادي در ابعاد اقتصاد ملي، رابطه مستقيمي با ميزان فروش شرکت دارد. فروش شرکت، ميزان تعامل بنگاه را با ساختار اقتصادي کشور نشان ميدهد و هر چه بنگاهي تعامل بيشتري با ساير اجزاء اقتصادي داشته باشد، رونق و رکود آن اهميت بيشتري مييابد. بنابراين، انتخاب و رتبه بندي شرکتها براساس شاخص "حجم فروش" از منطق اقتصادي و ً مديريتي برخوردار است. اصول موضوع "رشد شرکتها" اهميت و جايگاه ويژه اي در اقتصاد و مديريت دارد. "فروش"، مهمترين خروجي نهايي شرکت تجاري است و به خصوص، "روند فروش"، نتيجه تعامل بسياري از عوامل کمي و کيفي، دروني و بيروني شرکت را نشان ميدهد و بالاخره اينکه، ورود به عرصه رقابت جهاني تنها براي شرکتهاي بزرگ وبافروش بالاميسر است.

 

 

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش موفق شد در رتبه بندی سال ۹۸ سازمان مدیریت صنعتی بر مبنای عملکرد سال مالی منتهی به ۹۷ با 52982 میلیارد ریال فروش رتبه ی چهل و دومین شرکت برتر ایران را به خود اختصاص دهد و برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست در شاخص فروش و بهره وری در گروه فروشگاه های زنجیره ای شد ه و برای دومین سال متوالی به عنوان شرکت پیشرو معرفی شد.

 

در ادامه متن گفتگوی تلفنی رادیو افق کوروش با مهندس جوام معاونت منطقه یک شرکت فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش در ارتباط با همایش شرکت های برتر ایران را می خوانید :


+ مهندس جوام در پاسخ به این سوال که " رعایت چه نکاتی موجب شده تا افق کوروش بتواند مقام ورتبه های به دست آمده را برای چندین سال متوالی حفظ کند" گفت: شرکت فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش در ارتباط با شاخص بهره وری کل عوامل توانست مقام اول را کسب واز نظر شاخص فروش نیزتوانست شرکت اول باشد ، در بین کلیه ی فروشگاههای زنجیره ای نیز توانست رتبه ی اول را کسب کند واز نظر مجموع فروش وبهره وری نیز برای سومین سال متوالی توانست مقام اول را بدست اورد.
وی ادامه داد کسب این رتبه ومقامها قطعا دشوار میباشد اما موضوع مهمتر حفظ رتبه های به دست آمده در طی چند سال متوالی میباشد که نشان دهنده ی یک برنامه ریزی هوشمند میباشد .


مهندس جوام گفت افق کوروش برای دومین سال متوالی به عنوان شرکت پیشرو انتخاب شده ،و شرکت پیشرو بودن از اهمیت بالایی برخوردار است ، در شرکت پیشرو عوامل در طول 4 سال متمادی بررسی میشوند واین برایند 4 سال زحمت است وجایگاه ویژه ای دارد وشرکت پیشرو بودن در طی دوسال متوالی بسیار مهم وارزشمند میباشد.و یقینا این امرحاصل زحمات کلیه ی عزیزان در افق کوروش میباشد.


وی در ادامه افزود با توجه به اینکه رادیو افق کوروش در کلیه ی فروشگاهها شنیده میشود فرصت را مغتنم شمرده واز کلیه ی مشتریان عزیزکه اگر نبودند واگر افق کوروش را انتخاب نمیکردند ، قطعا این جایگاه برای افق کوروش حاصل نمیشد ،تشکر کرده واز اینکه افق کوروش را به عنوان مرکز خرید خود انتخاب کرده اند سپاسگزاریم .

 

این اتفاق برای مجموعه ی افق کوروش افتخار بزرگی ست و وظیفه ی ما را درقبال شما سنگین تر میکند ، از همین الان وبرای سالهای آتی اطمینان داشته باشید که به فکر شما هستیم وقطعا خدماتمان را نسبت به قبل بهتر خواهیم کرد و وی با قدردانی از کلیه کارمندان وعوامل فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور گفت : ما به نمایندگی از این عزیزان اینجا حاضر شدیم و این جایزه را دریافت کردیم.


این حاصل دوراندیشی ویک مدیریت توانمند میباشد که با نگاهی به حال ونیازهای آینده تلاش میکند تا از کلیه ی فرصت های پیش آمده در جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود بهره بگیرد تا مشتریان عزیز خریدی خوب را در افق تجربه کنند ورضایتمند از نحوه ی برخورد پرسنل وقیمتها ، برندها وتاریخ مصرف های جدید ، رضایت کامل داشته باشند .


+ معاونت منطقه یک افق کوروش در ارتباط با " نقش لایه های پایین تر عوامل افق کوروش در کسب رتبه ومقام افق کوروش "خاطرنشان کرد :
قطعا تلاش تک تک عوامل افق کوروش مهم وتاثیرگذار است ،ما یک تیم هستیم ، تیم مدیریتی ، تیم پشتیبانی وهمکاران عزیزی که در فروشگاهها در صف مقدم مشغول به کار هستند ونقش مهم ارتباط مستقیم با مشتریان را در فروشگاه بر عهده دارند .

تمام کارهای انجام شده برای رضایتمندی مشتریان میباشد وکسانی که به شکل مستقیم با مشتریان مرتبط هستند ، میتوانند این تجربه ی خوبی که از خرید در فروشگاه های افق کوروش  به دست میایند را از طریق همراهی با مشتریان ، لبخند ، حس خوب ،مشایعت مشتریان در فروشگاه به جهت آشنایی کامل آنان با کالاها وراحت ترین راه دسترسی به کالاها ، وکمک به جهت انتقال کالاها به وسیله ی نقلیه ، شیرین تر و پررنگ تر کنند .  وقطعا نقش این عزیزان در رتبه آوری افق کوروش بسیار مهم وحائز اهمیت میباشد .

وبار دیگر از همکاران عزیز در افق کوروش ونیز از مشتریان افق کوروش که این فروشگاه را برای خرید انتخاب میکنند تشکر کرد .


+ دغدغه ی افق کوروش در عمل به مسئولیت اجتماعی وهمراهی با هم میهنان
وی گفت در همایش معاون وزیر تشریف داشتند وبدعتی را گذاشتند وگفتند که من صحبت نمیکنم وشرکت هایی که برند برتر شدند ومقام ورتبه ای به دست آوردند وجایزه ولوح برتر را میگیرند ،صحبت کنند ، من میشنوم واگر بتوانم کاری برای انها انجام دهم ، انجام خواهم داد .

خیلی از شرکت ها راجع به بحث تحریم ، ارزآوری وموارد متعدد دیگر صحبت کردند .

همانطور که میدانید فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش از نظر گستردگی جغرافیایی بیشترین تعداد فروشگاه را در بین فروشگاههای زنجیره ای دارد ویقینا دغدغه های مردم را ما بیشتر حس میکنیم ، با توجه به اینکه عزیزان ما در بحران سیل گرفتار هستند و خانه وکاشانه ی آنان در سیل ویرانگر نابود شده است ، وظیفه ی ما ایجاب میکند که از تمام فرصت های به دست آمده جهت طرح وانتقال دغدغه ها ی این عزیزان استفاده کنیم ، شاید موثر بیافتد وگرهی کوچک از مشکلات هموطنان عزیزمان برداشته شود ورسم همسایگی را ادا کنیم .

ونکته ی جالب توجه این بود که استقبال بسیار خوبی توسط   شرکت ها ودوستان عزیز در این همایش از موضوع طرح شده توسط افق کوروش انجام شد .
و انشالله جرقه ای که توسط افق کوروش زده شد موجب شود تا دوستان عزیز وشرکت های برتری که در همایش بودند هم در آینده بتوانند کمکهای موثری نسبت به مردم خوب این منطقه داشته باشند .

 

در پایان مهندس جوام ، از کلیه ی عوامل ودست اندرکاران شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش درسراسر کشور ونیز مشتریان عزیز که از طریق رادیو افق کوروش ، شنونده ی این گفتگو بودند تشکر کرد .

 

فایل صوتی مصاحبه:

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر