menusearch
رادیو افق کوروش

کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان با نرخ مصوب توزیع میشود

اینستاگرام رادیو افق کوروش
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۸:۵۹
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۲/۲۸ شنبه
(0)
(0)
کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان با نرخ مصوب توزیع میشود
کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان با نرخ مصوب توزیع میشود

رادیو افق کوروش - یک مقام مسئول از توزیع گسترده کالاهای اساسی با نرخ مصوب، در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ۱۰۰۰ تن شکر و ۱۳۰۰ تن برنج عرضه خواهد شد.
امیرخسرو فخریان در خصوص تدابیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای ایام ماه مبارک رمضان گفت: بر اساس مصوبه کارگروه ستاد تنظیم بازار، قرار است کالاهای اساسی از جمله شکر، برنج، روغن مصرف خانوار، خرما، گوشت منجمد گوساله، مرغ منجمد و مرغ گرم در این ایام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عضو این اتحادیه عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه ما همچون گذشته در اجرای هماهنگ سیاست‌های دولت در ساماندهی و ایجاد آرامش و ثبات در بازار بخصوص ایام رمضان گام بر می‌داریم، افزود: تناژ تخصیص یافته، صرفاً برای شهر تهران از سوی ستاد تنظیم بازار بوده و برای توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ۱۰۰۰ تن شکر و ۱۳۰۰ تن برنج تدارک دیده شده است که تا کنون، فرآیند جذب این دو قلم کالا شروع شده است.
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ادامه اظهار داشت: قیمت گذاری بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار خواهد بود.
فخریان در ادامه با اشاره به اعمال تخفیفات ویژه در نرخ کالاهای اساسی برای تقویت توان خرید و بهبود سبد کالای مصرف کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: کالاهای اساسی با تخفیفی بین ۵ تا ۱۵ درصد در فروشگاه‌های عضو این اتحادیه در سراسر کشور عرضه می‌شود؛ ضمن اینکه جشنواره‌های متنوع زیادی در این ایام در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه افزود: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده، بازرسی‌ها تشدید شده و هموطنان نیز در صورت مشاهده تخلف احتمالی، می‌توانند شکایت خود را به این اتحادیه اعلام فرمایند.
وی در خصوص ساعات کاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: ساعات کاری مطابق با ادوار گذشته است.







 


نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر