menusearch
رادیو افق کوروش

چرا" فرانچایز افق کوروش " را به شما پیشنهاد میکنیم ؟ +فایل صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۲:۴
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۸/۵ یکشنبه
(1)
(0)
چرا" فرانچایز افق کوروش " را به شما پیشنهاد میکنیم ؟ +فایل صوتی
چرا

رادیو افق کوروش - فرانچایز وسیله ای برای انجام کسب و کار می باشد. فرانچایز یک روش و یک ابزار بازاریابی برای شرکت هاست که از طریق آن می توانند سهم بازار خود را به سرعت و با صرف هزینه کمترتوسعه دهند.
راز موفقیت برندهای بزرگ خدماتی و صنعتی استفاده از" مدل فرانچایز" است.

 

چرا مردم تصمیم می گیرند پولی را که به سختی به دست آورده اند در فرصت های فرانچایز شدن سرمایه گذاری کنند؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث جذاب بودن فرانچایز می شود. فرانچایز هر ساله روبه رشد و گسترش است. چرا که اشتغال ایجاد می کند. می تواند منبع سودآور سرمایه گذاری باشد. سرمایه گذاری در یک فرانچایز درست می تواند باعث شود تا رویاهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید.


سرمایه گذاری در فرانچایزها فرصت هایی را برای تغییر شغل های بسیار ضروری ارائه می دهد. زیرا اکثر فرصت های فرانچایز شدن ، آموزش و پشتیبانی مستمر را برای کمک به شما در به حداکثر رساندن سرمایه گذاری تان فراهم می کنند. این مسئله به نفع فرانچایزور نیز هست اگر شما پول به دست می آورید پس او نیز در آمد کسب می کند.


کلید موفقیت، یافتن فرصت مناسب فرانچایز است، که متناسب با شیوه زندگی شماست. بسیاری از فرصت های فرانچایز شدن فقط نیاز به سرمایه گذاری کم اولیه دارند. و می توانند به صورت نیمه وقت از خانه اداره شوند؛ گزینه های دیگری که باعث افزایش سطح سرمایه گذاری می شوند شامل فرانچایزهای فروشگاه های خیابانی و خرده فروشی های مواد غذایی می باشد.


یک حق امتیاز یا فرانچایز برای همه وجود دارد، اما شما باید گزینه ها را کامل بررسی کنید. تا مناسب ترین مورد را برای خودتان انتخاب نمایید. از مهم ترین مزایای فرانچایز میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
•    یک کسب و کار اثبات شده و با سابقه است؛
•    فرانشیزها احتمال موفقیت بیشتری نسبت به استارتاپ ها دارند؛
•    آموزش و راه های حمایتی برای تغییر شغل ارائه می شود؛
•    می توانید کسب و کاری با جریان درآمد منظم ایجاد کنید؛
•    یک سرمایه گذاری روی آینده است.

 

وچرا" فرانچایز افق کوروش " را به شما پیشنهاد میکنیم ؟
به گفته ی نعیم ابراهیمیان مدرس دانشگاه و از مدیران ارشد فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش :
دغدغه ی مغازه داران همواره این است که چه چیزی را با چه قیمتی ودر چه زمانی بخرند . استفاده از فرانچایز افق کوروش ضمن حفظ استقلال کسب وکار این گروه ، امکان استفاده از مزایای افق کوروش را نیز به آنها میدهد . این مزایا عبارتند از :
-    اضافه شدن به حجم خرید افق کوروش
-    استفاده از دانش وتخصص پرسنل افق کوروش
-    نشان مشتری آور افق کوروش

برای داشتن اطلاعات بیشتر در ارتباط با " فرانچایز افق کوروش " میتوانیدبه سایت افق کوروش به آدرس www.okcs.com مراجعه کنید .

 

فایل صوتی: