menusearch
رادیو افق کوروش

وجه نقد گم شده به صاحبش رسید. +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۶:۹
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۷/۷ یکشنبه
(1)
(0)
وجه نقد گم شده به صاحبش رسید. +صوتی
وجه نقد گم شده به صاحبش رسید. +صوتی

رادیو افق کوروش -کارمندان فروشگاه شهید ثانی منطقه یک افق کوروش (استان تهران) با پیگیری های مداوم 5 میلیون ریال وجه نقد گم شده را به صاحبش بازگرداند.

پنج میلیون ریال وجه نقد که در شعبه شهید ثانی منطقه یک افق کوروش (استان تهران) پیدا شده بود، با پیگیری های پرسنل این فروشگاه و پیدا کردن صاحب پول، به وی بازگردانده شد.

 

رحمان فلاح باقری از کارمندان فروشگاه شهید ثانی تهران که این میزان وجه نقد را پای صندوق پیدا کرده بود، عنوان کرد: پس از رفتن یکی از مشتریان که یک قلم کالا خریداری کرده بود، متوجه 10 تراول 50 هزار تومانی روی زمین شدم که فوری به سرپرست فروشگاه گزارش دادم.

وی ادامه داد: با پیگیری سرپرست فروشگاه و همکاری سایر کارمندان و بررسی دوربین های فروشگاه موفق شدیم، صاحب پول که یکی از پرسنل بیمارستان انصاری بود را شناسایی کنیم و در مراجعه بعدی ایشان به فروشگاه، وجه پیدا شده را به وی بازگرداندیم.

 

فلاح باقری همچنین اظهار داشت: این اولین بار نبود که جنس یا پول گم شده مشتری را به صاحبش بازگرداندیم، چرا که به عنوان کارمندان فروشگاهی که مشتریان در اولویت اول آن قرار دارند، باید جانب امانت را در کار خود رعایت کنیم که بتوانیم با جلب اعتماد مردم، مشتریان وفادار داشته باشیم.

 

فایل صوتی خبر: