menusearch
رادیو افق کوروش

همکاری افق کوروش و انجمن دیابت +فایل صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۷:۹:۴۶
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۸/۱۹ یکشنبه
(3)
(0)
همکاری افق کوروش و انجمن دیابت +فایل صوتی
همکاری افق کوروش و انجمن دیابت +فایل صوتی

رادیو افق کوروش -کارت دیابت یکی از ملزوماتی است که افراد مبتلا به دیابت در سراسر دنیا، همواره آن را همراه خود دارند که در مواقع لازم، نشان می دهد مبتلا به دیابت هستند و نیازمند رسیدگی های ویژه می باشند.
کارت بین المللی دیابت گابریک مطابق استانداردهای جهانی تدوین شده و دارای نشان فدراسیون بین المللی دیابت می باشد..

 

توضیحات

 

 

این کارت حاوی کلیه اطلاعات مربوط به دیابت شما، شماره تماس ضروری (جهت تماس و اطلاع به نزدیکان در شرایط اورژانس)، دستورالعمل های مراقبتی در زمان افت قندخون، همچنین نشان بین المللی دیابت می باشد و بصورت ۲ زبانه (فارسی و انگلیسی) طراحی شده است.

فراتر از یک کارت

گابریک همواره در تلاش بوده است تا با فراهم نمودن امکانات ویژه برای جامعه دیابتی، شرایط زندگی اعضای انجمن را بهبود بخشیده و امکان مراقبت بهتر و بیشتر از دیابت را برای آنان فراهم سازد. در همین راستا و با هدف کاهش هزینه های زندگی شما، گابریک تسهیلاتی را فراهم نموده تا کلیه اعضای انجمن بتوانند از تخفیفات ویژه در تامین نیازهای اساسی و روزمره خود بهره مند شوند.

 

فروشگاه‌های افق کوروش

 

با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت کالاهای اساسی، گابریک بر آن شد تا با ایجاد تسهیلاتی در تامین ملزومات زندگی و نیز کالاهای اساسی برای اعضای خود، بخشی از هزینه های زندگی این عزیزان را کاهش دهد؛ تا بدین ترتیب کلیه عزیزان مبتلا به دیابت بتوانند هزینه های مربوط به مدیریت دیابت شامل تجهیرات، دارو و … را بدون نگرانی تامین نمایند.

در این راستا فروشگاه های زنجیره ای و همواره تخفیف افق کوروش گابریک با مشارکت گابریک، امکان بهره مندی از تخفیف مازاد در کلیه خریدها، بدون سقف و بدون محدودیت را برای اعضای انجمن دیابت فراهم نموده است.

از این پس کلیه افراد مبتلا به دیابت می توانند با دریافت کارت شناسایی دیابت، علاوه بر برخورداری از مزایای این کارت، از تخفیف ویژه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در هر جای ایران بهره مند شوند.

افق کوروش با بیش از ۱۴۰۰ شعبه در سراسر کشور، همواره در دسترس کلیه اعضای گابریکی بوده و با تامین اقلام مورد نیاز که همگی از برندهای باکیفیت و معتبر داخلی و خارجی می باشند، آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 

توضیحات

 

مشاهده اطلاعات شعب افق کوروش در سراسر ایران

بر اساس توافقات صورت گرفته، عزیزانی که اقدام به دریافت کارت شناسایی دیابت گابریک می نمایند، با ارائه اطلاعات لازم و ثبت در سامانه، می توانند در کلیه خریدهای خود از افق کوروش، از ۴ درصد تخفیف مازاد ویژه اعضای انجمن دیابت گابریک بهره مند شوند.

← تخفیف به زبان ساده: فرض میکنیم خانواده شما بصورت ماهانه ۲ میلیون تومان صرف خرید مایحتاج روزانه شامل مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات، مواد آرایشی بهداشتی و … می کند. در حالت عادی، جمع خریدهای خانواده شما در سال عددی نزدیک به ۲۵ میلیون تومان خواهد بود.

حال چنانچه شما در خریدهای خود از امتیاز ویژه کارت دیابت گابریک استفاده نمایید، می توانید با دریافت تخفیفات متعدد در یکسال حدود یک میلیون تومان! در هزینه های خود صرفه جویی نموده و این مبلغ اندوخته را برای سایر مصارف ضروری تخصیص نمایید!

گابریک تلاش دارد تا با کاهش هزینه های زندگی برای جامعه دیابتی کشور، امکان مراقبت بهتر از دیابت را برای ایشان فراهم سازد.

همانطور که در مثال زیر میبینید، چنانچه هزینه ماهیانه خانواده شما بابت خرید خوار و بار، حدود یک میلیون تومان باشد، شما با بهره مندی از طرح تخفیف ویژه در هر سال می توانید به میزان قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی نموده و مبلغ بیشتری را به تامین هزینه های مراقبت از دیابت اختصاص دهید!

 

توضیحات

 

← چگونه از این تخفیف بهره مند شوم؟

کلیه افراد مبتلا به دیابت در هر کجای ایران می توانند با دریافت کارت شناسایی دیابت گابریک، اطلاعات خود را در سامانه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ثبت نموده و از تخفیف ویژه گابریک به هنگام خرید بهره مند شوند.

با توجه به فرآیندهای پیشرفته در سامانه افق کوروش، مشتریان ویژه جهت شناسایی بهتر و دریافت تخفیف بدون محدودیت در سراسر کشور، می توانند با اعلام شماره کارت بانکی خود (شماره ۱۶ رقمی روی کارت) هنگام ثبت درخواست برای کارت شناسایی دیابت، ثبت نام خود را به سادگی در سامانه افق کوروش به انجام رسانند!

انجمن دیابت گابریک و مجموعه افق کوروش با بکارگیری پروتکل های امنیتی در ذخیره سازی اطلاعات کارت های بانکی، مسئولیت مراقبت از این اطلاعات را به بهترین نحو به عهده خواهند داشت.

 

فایل صوتی خبر:

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر