menusearch
رادیو افق کوروش

همه با هم تلاش می کنیم ، همه با هم سود می کنیم

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۱۲:۴۴
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۱/۸ سه شنبه
(0)
(0)
همه با هم تلاش می کنیم ، همه با هم سود می کنیم
همه با هم تلاش می کنیم ، همه با هم سود می کنیم

بنا به تصمیم مدیران شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش؛
تا پایان اسفندماه ۹۸، همکاران فروشگاهی در سود فروشگاه شریک شدند/ پاداش در انتظار فروشگاه های پرفروش افق کوروش است

مدیران شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به پاس ارج نهادن به همت و تلاش همکاران عزیز فروشگاهی از ابتدای دیماه تصمیم گرفتند که ۴ درصد از «افزایش فروش» فروشگاه را به عنوان «پاداش» به همکاران فروشگاه اختصاص دهند.


در پی استقبال همکاران عزیز فروشگاهی از این طرح انگیزشی ، روز گذشته مقرر شد که این طرح به منظور بهره مندی تمامی همکاران پرتلاش از افزایش سود، تا پایان اسفندماه تمدید شود.
برای دریافت این پاداش کافیست که فروشگاه در حوزه چیدمان، نظافت و بروزرسانی شلف لیبل های قیمت، حداقل نمره ۲.۷ درصد را از تیم بازرسی دریافت کند ضمن آنکه فروشگاه «بایستی» حداقل ۱۰ درصد رشد نسبت به فروش مبنا و یا به عبارت دیگر ۵۰ درصد از هدف ۲۰ درصدی رشد را بدست آورد.


شایان توجه است ؛ فروش مبنا براساس عملکرد آذرماه فروشگاه و منطقه بدست می آید و فروش هدف نیز بیشتر از فروش مبنا است.

شایان ذکر است فروشگاه های پرفروش و برنده دی ماه ۹۸ معرفی می شوند.

 

تا ساعاتی دیگر، فهرست فروشگاه های پرفروش افق کوروش منتشر خواهد شد.
آن دسته از فروشگاههای افق کوروش که در دیماه ۹۸ موفق شدند، هدف ۲۰ درصدی فروش را محقق کنند، تا ساعاتی دیگر معرفی خواهد شد.

همچنین برای اولین بار در افق کوروش، فهرست همکاران تلاشگر در شعب پرفروش افق کوروش منتشر خواهد شد

 

به پاس قدردانی از تلاش ها و ‌زحمات همکاران عزیز فروشگاهی و آشنایی با همکاران عزیزمان در شعب پرفروش افق کوروش، فهرستی از اسامی همکاران تلاشگر افق کوروش در شعب پرفروش مناطق مختلف امروز منتشر خواهد شد.
گفتنی است؛ ملاک انتخاب شعب پرفروش افق کوروش، آن شعبی است که در طرح انگیزشی فروش دیماه موفق شدند، حداقل ۱۰ درصد رشد نسبت به فروش مبنا و یا به عبارت ساده تر ۵۰ درصد از هدف ۲۰ درصدی رشد را بدست آورند.

 

و اما خبر خوش دیگری برای همکاران فروشگاهی در راه است. به زودی پاداش های همکاران شعب پرفروش به حساب آنها واریز خواهد شد

شعب فروشگاه های پرفروش افق کوروش در دیماه ۹۸، به زودی پاداش های خود را دریافت خواهند کرد.


به پاس همکاری و همیاری دلسوزانه ی همکاران فروشگاهی عزیز در راستای رونق دهی به فرایند فروش، به زودی پاداش شعب پرفروش شرکت به حساب آنها واریز خواهد شد.
آن دسته از شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که در طرح انگیزشی فروش دیماه موفق شدند، حداقل ۱۰ درصدی رشد نسبت به فروش مبنا و یا به عبارت ساده تر ۵۰ درصد از هدف ۲۰ درصدی رشد را بدست آورند، به زودی با واریز پاداش ۴ درصدی از آنها تقدیر خواهد شد.
گفتنی است؛ این فروشگاههای پرفروش علاوه بر رشد ۲۰ درصدی فروش توانستند که در حوزه چیدمان، نظافت و بروزرسانی شلف لیبل های قیمت، حداقل نمره ۲.۷ درصد را از تیم بازرسی دریافت کنند .


وخبر خوب بعدی برای همکاران عزیز افق کوروش اعلام تعداد شعب پرفروش دیماه به تفکیک مناطق تا ساعاتی دیگر است .

تا ساعاتی دیگر، تعداد پرفروش ترین شعب افق کوروش به تفکیک در مناطق مختلف اعلام خواهد شد.
امروز تعداد شعب پرفروش و برنده افق کوروش در مناطق مختلف که در طرح انگیزشی فروش دیماه موفق شدند، حداقل ۱۰ درصد رشد نسبت به فروش مبنا و یا به عبارت ساده تر ۵۰ درصد از هدف ۲۰ درصدی رشد را بدست آورند، اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر