menusearch
رادیو افق کوروش

همت منطقه 15 افق کوروش برای توسعه بر مبنای فرانچایز +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۹:۲۸
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۰/۳ سه شنبه
(0)
(0)
همت منطقه 15 افق کوروش برای توسعه بر مبنای فرانچایز +صوتی
همت منطقه 15 افق کوروش برای توسعه بر مبنای فرانچایز +صوتی
رادیو افق کوروش - جشن ششمین سالگرد این شرکت با حضور حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل، مهدی بهمن آبادی معاونت زنجیره تأمین، مدیریت منطقه 15 و جمعی از همکاران انبار، فروشگاه و ستاد این منطقه در کرمانشاه برگزار شد.

عرفان فرخ زاد مدیر فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در استان های کرمانشاه و ایلام در این مراسم ضمن گرامیداشت ششمین سالگرد این شرکت به روند توسعه فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش در این منطقه پرداخت و گفت: منطقه 15 فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سال 95 با افتتاح 13 شعبه کار خود را آغاز کرد و در همان سال نیز با افتتاح انبار در منطقه به کسب سهم بازار و تأمین به موقع کالا کمک شایان توجهی نمود.

 

وی در ادامه افزود: در سال 96 شاهد آغاز افتتاح شعب فرانچایز افق کوروش در سطح کشور بودیم و در راستای تأکید مدیران ارشد شرکت بر توسعه شعب به شیوه فرانچایز توجه خود را به این مقوله معطوف نمودیم.

 

فرخ زاد به شروع به فعالیت 37 شعبه در سطح استان های کرمانشاه و ایلام در سال 97 و اشتغال زایی مستقیم برای 375 نفر در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای توسعه منطقه در سال 97 شاهد افتتاح انبار سرد در کرمانشاه بودیم و در سال جاری انبار انجمادی نیز کار خود را آغاز نمود.

وی همچنین به افتخارات منطقه 15 در سال های فعالیت آن اشاره کرد و افزود: افق کوروش در این منطقه به عنوان نخستین فروشگاه زنجیره ای مفتخر به دریافت " تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان " برای دو سال پیاپی شده و بصورت فعال در بحث مسئولیت اجتماعی با مشارکت در کمک به سیل زدگان کرمانشاه، ارسال کمک برای سیل زدگان استان های خوزستان، گلستان و لرستان و حضور در امور خیریه سطح منطقه به ایفای نقش پرداخته است.

 

فرخ زاد در پایان به تشریح برنامه های سه ماهه پایانی سال پرداخت و گفت: افق کوروش بزرگترین فروشگاه زنجیره ای فعال در سطح منطقه است و تلاش می کنیم به اهداف افزایش سهم بازار، سهولت دسترسی به فروشگاه ها از طریق مکان یابی صحیح و افزایش تعداد مشتری دست پیدا کنیم.

در این مراسم حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل افق کوروش نیز طی سخنانی به تفسیر چشم انداز 1404 این شرکت که قرار گرفتن در بین 250 خرده فروشی دنیا است پرداخت و مسیر دستیابی به این هدف را ترسیم نمود.

 

فایل صوتی خبر: