menusearch
رادیو افق کوروش

نایب رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای : فروشگاه های زنجیره ای شبکه ای امن برای توزیع کالا

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۰:۱۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۷/۲ چهارشنبه
(0)
(0)
نایب رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای : فروشگاه های زنجیره ای شبکه ای امن برای توزیع کالا
نایب رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای : فروشگاه های زنجیره ای شبکه ای امن برای توزیع کالا

منصور عالی پور در برنامه زنده تهران بیست فروشگاه های زنجیره ای را شبکه ای امن و گسترده برای توزیع کالا عنوان کرد.
رادیو افق کوروش - منصور عالی پور نایب رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای که بصورت تلفنی مهمان برنامه زنده تهران بیست که از شبکه پنج سیما به روی آنتن می رود، بود، به سوالاتی در خصوص فروشگاه های زنجیره ای پاسخ داد.


نایب رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در خصوص نگرانی صنوف توزیع مویرگی از توسعه فروشگاههای زنجیره ای و تاثیر آن بر کسب و کارشان، گفت:

تجربیات کشوری های موفق نشان داده فروشگاههای زنجیره ای ضمن اشتغال زایی بالا و ارائه خدمات مناسب از شفافیت در عملکرد نیز برخوردار بودند در همین رابطه برای حمایت از کسب و کارهای خرد، مدت هاست در اتحادیه بحث توسعه فروشگاه ها در قالب قرارداد فرانچایز دنبال می شود که ضمن به روز شدن امکان رونق کسب و کار مهیا خواهد بود.


منصور عالی پور همچنین در پاسخ به چرایی حضور چندین برند فروشگاه های زنجیره ای در یک منطقه، گفت:

در این زمینه موضوعاتی از قبیل رقابت سالم، اشتغالزایی و رونق کسب و کار مطرح است که قطعا نتایج مثبت متوجه مصرف کننده است. ضمن اینکه در قانون نظام صنفی منعی در این خصوص وجود نداشته و برهمین اساس شرکت ها با توجه به طرح های توجیهی نسبت به راه اندازی شعب جدید اقدام میکنند.


وی درخصوص تخفیفات فروشگاه های زنجیره ای و نظارت اتحادیه گفت:

فروشگاه های زنجیره ای براساس نوع خرید که در حجم بالا انجام می گیرد و حذف واسطه ها امکان لحاظ تخفیف رادارند و اتحادیه نیز براساس قانون نظارت دارد و بازرسان اتحادیه در سرتاسر کشور این موضوع را رصد می کنند.


نایب رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در پاسخ به این پرسش که آیا می توان از ظرفیت فروشگاههای زنجیره ای برای توزیع کالا بصورت کنترل شده استفاده کرد، اظهار داشت:

ما تجربه های موفقی در این زمینه داریم که توزیع مناسب اقلام تنظیم بازاری نمونه ای از آن است و یا تلاش شبانه روزی همکاران فروشگاهی در ایام شیوع بیماری کرونا، اقلام اساسی به صورت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت. فروشگاه های زنجیره ای شبکه ای امن و گسترده هستند که هموطنان می توانند با خیال آسوده نسبت به تهیه کالای مورد نیاز اقدام کنند.