menusearch
رادیو افق کوروش

مهندس سیفی:برای بهترین بودن نیاز به تلاش همگانی است +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۵:۲۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۹/۱۸ دوشنبه
(4)
(0)
مهندس سیفی:برای بهترین بودن نیاز به تلاش همگانی است +صوتی
مهندس سیفی:برای بهترین بودن  نیاز به تلاش همگانی است +صوتی

مهندس سیفی معاونت اجرایی منطقه ۷ افق کوروش در گفت و گو با رادیو افق کوروش ضمن تبریک سالگرد تاسیس این مجموعه ، در پاسخ به سوال حال و هوای منطقه ۷ در این روزها گفت : در تولد افق کوروش هیجان خیلی خوبی بین همکاران ما بود و استقبال خوبی نیز بین مشتریان داشتیم. ما از این فرصت به لحاظ اینکه حس خوبی بین همکاران در سطوح مختلف داشته باشیم استفاده کردیم و جشن کوچیکی را دیروز در انبار سرد و امروز هم در انبار خشک داشتیم . برای قرار گرفتن بین 250 شرکت خرده فروشی برتر دنیا نیاز به تلاش همگانی است .

 

ایشان در ادامه اضافه کرد همراهی مردم در تولد افق کوروش نشان دهنده محبوبیت ما است . در هر دو استان خدا را شاکریم که توانستیم انتظاری که مردم از ما دارند را محقق کنیم و همین به ما انگیزه و انرژی مضاعف می دهد تا بتوانیم جلوتر از برنامه هایمان باشیم و انشالله در آینده خیلی نزدیک خبرهای خوبی را برای مشتریان و همکاران عزیزمان داشته باشیم.

 

معاونت اجرایی منظقه 7 در تشریح فعالیت های این منطقه در زمینه انجام مسئولیت های اجتماعی و کمک به هموطنان سیل زده گفت: این از وظایف ما است ، ما در زمینه انجام مسئولیت های اجتماعی همیشه پیش قدم بودیم.

در سیلی که متاسفانه ابتدای سال برای هموطنان عزیز ما در استان های مازندران و گلستان اتفاق افتاد ؛خداروشکر توانستیم جزء اولین شرکت های یاری دهنده به مردم عزیزمان باشیم و تا اندازه ای که در توانمان بود در این موضوع ثابت قدیم باشیم.

 

مهندس سیفی در پاسخ به سوال دستاوردهای منطقه 7 از سال گذشته تا به امسال باتوجه به تقدیر مدیرعامل افق کوروش از همکاران استان گلستان و مازندران در تولد سال گذشته این مجموعه گفت : حضور مدیرعامل محترم افق کوروش سبب انرژی مضاعف برای همه همکاران ما شد و اتفاق های خیلی خوب افتاد که نشان دهنده شور و هیجان همکاران ناشی از حضور ایشان بود.

 

ما سال گذشته تا همین امروز موفق شدیم بالغ بر 58 فروشگاه را تاسیس کنیم ، و انبار را وسعت بدهیم که سال گذشته 5800 متر انبار داشتیم و امروز 11000 متر انبار داریم. سال گذشته انبار زیر صفر نداشتیم که با لطف و حمایت آقای دکتر فخریان و سایر همکاران عزیز موفق شدیم این انبار را هم حالا داشته باشیم که همگی این ها ناشی از انرژی مدیران ارشد عزیز است که به ما منتقل کردند.

ایشان در پایان با آرزوی پیشرفت بیش از این برای افق کوروش از تک تک همکاران تشکر کردند.

 

فایل صوتی مصاحبه:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر