menusearch
رادیو افق کوروش

معاونت اجرایی مناطق 2 و 5 از تلاش همکاران سخت کوش فروشگاهی قدردانی کرد

اینستاگرام رادیو افق کوروش
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۳:۵۸
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ جمعه
(0)
(0)
معاونت اجرایی مناطق 2 و 5 از تلاش همکاران سخت کوش فروشگاهی قدردانی کرد
معاونت اجرایی مناطق 2 و 5 از تلاش همکاران سخت کوش فروشگاهی قدردانی کرد

رادیو افق کوروش - معاونت اجرایی مناطق 2 و 5 فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در بازدید سرزده از شعب فروشگاه های این منطقه از تلاش مضاعف همکاران فروشگاهی در ایجاد محیط امن بهداشتی تقدیر کرد.

 

معاونت اجرایی منطقه 2 و 5 افق کوروش در استان های فارس، اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری و بوشهر در پی شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، با هدف قدردانی از زحمات همکاران سطحِ فروش و تقویت روحیه آن ها، از فروشگاه های شیراز بازدید کرد.

در این بازدید سرزده فرزاد گودرزی ضمن تقدیر از زحمات خستگی ناپذیر همکاران فروشگاهی در شرایط بحرانی عنوان کرد: تلاش شما برای تأمین مایحتاج زندگی هموطنان در محیطی امن و بهداشتی در شرایط بحرانی حالِ حاضر ستودنی است و همچون پزشکان و پرستاران فداکار، در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار دارید.

معاونت اجرایی منطقه 2 و 5 افق کوروش بر لزوم رعایت بهداشت فردی و محیطی فروشگاه ها تأکید کرد و افزود: ضدعفونی کردن تمامی سطوحی که در تماس مستقیم با دست مشتریان قرار دارد، منجمله دسته ترولی ، صندوق و دستگیره فریزرها باید در اولویت اول کاری همکاران قرار گیرد.