menusearch
رادیو افق کوروش

مبارزه با قاچاق کالا از جمله محاسن فروشگاههای زنجیره ای است. +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۲:۲۳
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۸/۲۰ دوشنبه
(1)
(0)
مبارزه با قاچاق کالا از جمله محاسن فروشگاههای زنجیره ای است. +صوتی
مبارزه با قاچاق کالا از جمله محاسن فروشگاههای زنجیره ای است. +صوتی

رادیو افق کوروش - عبداله هندیانی، معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حاشیه بازدید از فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای چندمنظوره با اشاره به حضور بیش از 1000 نفر از مدیران و سرپرستان شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دوره آموزشی «شناخت اصالت اقلام سلامت‌محور وارداتی» که در سال گذشته توسط اتحادیه برگزار شد، از برگزاری جلسات آموزشی مستمر در این حوزه تقدیر کرد.


وی آشنایی هیات رئیسه اتحادیه با برنامه‌ها، سیاست‌ها و قوانین و مقررات مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شفافیت و عدم توزیع کالا با برندهای محرز قاچاق و همچنین عدم عرضه کالاهای وارداتی در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای را از دستاوردهای این جلسات برشمرد.
هندیانی با بیان ویژگی‌ها و مزایای فروشگاه‌های زنجیره‌ای، گفت: کاهش قیمت مصرف‌کننده با حذف واسطه‌ها و افزایش کیفیت محصولات به جهت رقابت ایجاد شده، فراهم نمودن حق انتخاب، استفاده از خدمات بیشتر و پاسخگو بودن فروشندگان از مزایای فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.


وی با بیان اینکه اینگونه فروشگاه‌ها کمک شایان توجهی به سرمایه در گردش واحدهای تولیدی می‌‌کند، تأمین نظر و نیاز مصرف‌کنندگان، شفافیت بیشتر و پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا را از دیگر محاسن این فروشگاه‌ها برشمرد.


هندیانی ضمن تشریح برنامه‌ها و انتظارات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ادامه داد: امیدواریم با تغییر ذائقه مصرف مردم در گرایش به استفاده از تولیدات داخلی و پرهیز از مصرف کالاهای خارجی، عرضه کالاهای قاچاق و کالاهای وارداتی در سطح عرضه بویژه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به صفر برسد و 100% این نیاز از محل تولیدات داخلی تأمین شود.

 

فایل صوتی خبر:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر