menusearch
رادیو افق کوروش

مشروح مصاحبه ی رادیو افق کوروش با مهندس سجادی +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۷:۱۴:۲۶
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۹/۲۴ یکشنبه
(1)
(0)
مشروح مصاحبه ی رادیو افق کوروش با مهندس سجادی +صوتی
مشروح مصاحبه ی رادیو افق کوروش با مهندس سجادی +صوتی

رادیو ا فق کوروش -استانهای تهران ، البرز ، زنجان ،قزوین ،  قم ، مرکزی در منطقه 4 افق کوروش قرار دارند . رادیو افق کوروش در مصاحبه ای تلفنی با مهندس سجادی معاونت محترم منطقه 4 افق کوروش از حال وهوای این منطقه در تولد شش سالگی افق کوروش ، استقبال خریداران افق کوروش از تخفیف ها ، افتتاح فروشگاهها ، رویدادهای ورزشی این منطقه وسایر موارد به گپ وگفتی کوتاه با ایشان پرداخت ، که در ادامه مشروح این گفتگوی تلفنی را میخوانید .

مهندس سجادی در ابتدای صحبت ازمیزان استقبال گسترده مخاطبین از تخفیفهای خاص افق کوروش در این ایام ابراز رضایت کرده واین تخفیفها رادر شرایط اقتصادی ایجاد شده در این روزها کمکی بزرگ به سبد اقتصادی خانوارها دانست ، وی خاطر نشان کرد که اگر امکان اطلاع رسانی به موقع ودقیق تخفیفها وجود داشته باشد ، قطعا استقبال مخاطبین چشمگیرتر خواهد بود .

 

وی در ارتباط با افتتاح شعب در این منطقه گفت : ما میتوانستیم افتتاح 206 مین شعبه را در شش سالگی افق کوروش جشن بگیریم اما به علت مسائل خاص پیش آمده در این ایام ما افتتاح 199 مین شعبه را جشن گرفتیم وابراز امیدواری کرد که به زودی با کمک همکاران منطقه عدد 206 محقق گردد .

 

معاونت منطقه 4 افق کوروش در ارتباط با فعالیتهای ورزشی در این منطقه گفت :

با توجه به اینکه عقل سالم در بدن سالم است ، تلاش میکنیم تا به سلامتی روح وجسم کارکنان منطقه 4 افق کوروش اهمیت خاصی داده وزمینه را برای بروز استعدادها وتوانمندیهای کارکنان فراهم آوریم ودر همین راستا سرمایه گذاری وتوجه خود را در ورزش ومخصوصا ورزش فوتبال که علاقمندان زیادی دارد قرار داده ایم وتوانستیم به عنوان تیم اول فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش در مقابل گلرنگ پخش قرار گرفته و نایب قهرمان باشیم وانشالله در فرصت های آتی قدرتمندتر وشایسته تر در عرصه ی ورزش ظاهر خواهیم شد .

 

مهندس سجادی در ادامه از افتتاح یکی دیگر از شعب افق کوروش در حسین آباد مهرشهر ، در استان البرز خبر داد واز همکاران افق کوروش در این منطقه تشکر کرد .

در پایان مهندس سجادی از لطف ومحبت همکارانشان در منطقه 4 به مناسبت تولد خود که مقارن با ایام تولد افق کوروش است تشکر کردند .

 

فایل صوتی خبر:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر