menusearch
رادیو افق کوروش

مشروح گفتگوی رادیو افق کوروش با دکتر نعیم ابراهیمیان

اینستاگرام رادیو افق کوروش
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۸:۲۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۵/۲۰ دوشنبه
(1)
(0)
مشروح گفتگوی رادیو افق کوروش با دکتر نعیم ابراهیمیان
مشروح گفتگوی رادیو افق کوروش با دکتر نعیم ابراهیمیان

فروشگاههایی زنجیره ای فروشگاه هایی هستند که در سطح یک شهر، کشور یا چندین شرکت مشغول به فعالیت هستند، این فروشگاهها عموما دارای مدیریت واحدی بوده و معمولا محصولات مشابهی را عرضه میکنند . عوامل کلیدی بازاریابی در این فروشگاه ها، مجموعه عواملی است که فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی به منظور ایجاد ارزش برای مشتریان خود، مورد استفاده قرار میدهند.

راحتی مشتری ، ایجاد ارزش و منفعت برای مشتری ، امتیاز دهی مشتری به فروشگاه ، مراقبت از مشتری و خدمت رسانی از جمله مواردی هستند که در بازاریابی فروشگاههای زنجیره ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

 

در همین ارتباط رادیو افق کوروش ، گفت وگویی تلفنی با دکتر نعیم ابراهیمیان ، معاونت مارکتینگ فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش انجام داده است که در ادامه میتوانید مشروح این مصاحبه را بخوانید .

 

+ دکتر ابراهیمیان در ابتدای صحبت از فرصت پیش آمده جهت ارتباط مستقیم با 15000 همکار سخت کوش افق کوروش ، صدها هزارمشتری که در 2100 فروشگاه در 400 شهر ایران ، ابراز خرسندی نموده وبرای تمامی این عزیزان آرزوی شروع روزی خوب وادامه آن به بهترین صورت ممکن نمودند .


+ تعریف ونگاه شما نسبت به بازاریابی چیست ؟
به نظر من بازاریابی به زبان خیلی ساده ، همین دلیلی است که مشتریان ترجیح میدهند به فروشگاه های ما بیایند ، هر کدام از عزیزانی که الان در حال خرید از فروشگاه های افق کوروش هستند ، دلیلی برای انتخاب خود دارند ، وما وهمکارانمان در مقام یک مارکتر ، یک بازاریاب باید بتوانیم این دلیل را پیداکنیم .


+ شما فکر میکنید برگزاری قرعه کشی ها وجشنواره هایی مشابه جشنواره سهم همسایگی که اکنون در افق کوروش در حال اجراست ، چقدر میتواند در ایجاد " حال خوب " برای مردم تاثیر گذار باشد ؟
در ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنم که جشنواره ای که اکنون در حال برگزاریست ، بزرگترین جشنواره ایست که تا به حال در صنعت خرده فروشی وبدون اغراق کل ایران به خودش دیده است .فلسفه وچرایی اینگونه جشنواره ها ، همین لغت خوب ومناسبی است که شما گفتید " حال خوب "


تجربه ما نشان میدهد که شاید اگر جوایز تقسیم وکوچک شود ، افراد متعدد رضایتی را جلب میکنند واگر این رضایت را جمع بزنیم ، قطعا جمع رضایت ها از اینکه کسی مثلا امروز 50 ملیون برنده شده ونیز میزان شعف وخوشحالی حاصل از این برنده شدن بیشتر باشد ، اما با توجه به اینکه ما در طول سال چندین جشنواره برگزارمیکنیم وهدف ما در تمام این جشنواره ها افزایش شادی در میان مشتریانمان وهمراه کردن خرید با احساس وخاطراتی خوب میباشد ، بنابر این جمع رضایت کسب شده از خریداران که قطعا بهترین بوده وشایسته ی بهترینها هستند ، برای ما حس خوبی را به همراه دارد .


+ تعامل بخش بازاریابی با سایر بخشهای افق کوروش چگونه وبه چه میزان است ؟
باور درست این موضوع مشتریان عزیز ما هستند که مشغول خرید در فروشگاهها میباشند واگر ساده بخواهم بیان کنم این است که : ما یک ماموریت بیشتر نداریم ، ایجاد دلیلی برای اینکه مشتریان ما دوباره به فروشگاه بیایند واز این رفت وآمد حس خوبی داشته باشند .


قابل ذکر است که قدرت وقوت یک زنجیر به اندازه ی ضعیف ترین حلقه های آن است . افق کوروش در اندازه و سایزی که فعالیت میکند با جذب بهترینهای ایران که همگی دانش وتجربه ی بسیار خوبی در این حوزه دارند توانسته است زنجیره ی تامین بسیار خوبی تدارک ببیند .


این که کالاها از بهترین تامین کنندگان در ساده ترین حالت خریداری شود ودر زمان مناسب در فروشگاه موجود بوده ودر زمان مناسب با کیفیت وقیمت خوب به دست مشتری برسد ومشتریان بزرگوار از این زنجیره تامین حس خوب ورضایت بخشی داشته باشند ، برای مجموعه ی افق کوروش بسیار اتفاق خوب وزیبایی است ، ولازم است خدمت مشتریان گرامی عرض کنم که :


همه ی این 15000 نفر ، لحظه به لحظه در هر کجا که هستند ، در تمامی شهرهایی که افق کوروش حضور دارد ، در تلاش هستند تا تجربه ای خوب از خرید وتخفیف همراه با حس شعف ورضایت برای مشتریان خوب افق کوروش رقم بزنند ، این که چقدر این تلاش نتیجه بخش بوده به داوری وقضاوت مردم خوب وعزیز ما بازمیگردد .


+ در پایان گفت وگو جناب آقای دکتر ابراهیمی ، معاونت مارکتینگ افق کوروش گفت :
برای بنده باعث افتخار است که فرصتی پیداکردم تا چند دقیقه ای به شکل زنده ومستقیم با همکاران ومشتریان عزیز صحبت کنم وامیدوارم در گفتگو های بعدی بتوانم حامل خبرهای خوشی برای مشتریان عزیز باشم وروز به روز بتوانیم موجب تقویت دلیل انتخاب افق کوروش توسط مشتریان عزیز ومراجعه ی آنها به فروشگاهها باشم .

 

گفتگوی رادیو افق کوروش با نعیم ابراهیمیان معاونت مارکتینگ فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر