menusearch
رادیو افق کوروش

مشروح گفتگوی رادیو افق کوروش با مهندس محمودی مدیر عملیاتی زنجیره تامین افق کوروش

اینستاگرام رادیو افق کوروش
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۹:۶:۵۹
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۶/۶ پنج شنبه
(1)
(0)
مشروح گفتگوی رادیو افق کوروش با مهندس محمودی مدیر عملیاتی زنجیره تامین افق کوروش
مشروح گفتگوی رادیو افق کوروش با مهندس محمودی مدیر عملیاتی زنجیره تامین افق کوروش

در سال های اخیر در سایه مشارکت جهانی، اقدامات سازمان ملل متحد و ارگان های وابسته به آن همچون FAO و WFP، رشد NGO ها و همراهی بسیاری از دولت ها گرسنگی تا حدودی کاهش یافته است اما همچنان گرسنگی زندگی قریب به یک میلیارد انسان را تهدید می کند.
انجمن مقابله با گرسنگی ایران، فراگیرترین حرکت داوطلبانه و غیر دولتی ایرانیان، علیه گرسنگی است که تلاش می کند در چارچوب قوانین کشور و در کنار سازمان های یاریگر و مؤثر در حوزه غذا و سلامت جامعه، در هر جا که نیاز غذایی وجود داشته باشد، در حد توان غذای مورد نیاز را در اختیار قرار دهد.


همچنین این سازمان تلاش خواهد کرد به نقش مسوولانه ایرانیان در قبال سایر کسانی که نیازمند کمک غذایی در خارج از مرزهای ایران باشند همچون مناطق آشوب زده، جنگ زده یا دچار بلایای طبیعی و نیز آوارگان و پناهندگان سایر کشورها که به جمهوری اسلامی ایران پناه آورده اند و نیازمند حمایتند، انجام وظیفه نماید.

در ادامه از شما دعوت میکنم تا مشروح گفتگوی تلفنی رادیو افق کوروش با مهندس علی محمودی مدیر عملیاتی زنجیره تامین افق کوروش را در ارتباط با مشارکت افق کوروش در طرح توزیع غذای رایگان در مناطق محروم بخوانید .


+ مهندس علی محمودی مدیر عملیاتی زنجیره تامین افق کوروش ، در ارتباط با فعالیت زنجیره تامین افق کوروش گفت :
در قالب طرح مسئولیت اجتماعی ای که شرکت افق کوروش دارد توانسته ایم کمکهایی در مناطق سیل زده استان خوزستان داشته باشیم ، همچنین در مهرماه سال قبل در طرح دانش آموزی افق کوروش ، ارسال کیف ولوازم التحریر را از طریق کمیته امدادامام خمینی انجام داده ایم واخیرا نیز در مشارکت با انجمن مقابله با گرسنگی در طرح توزیع غذای رایگان ، بسته هایی را از طریق این انجمن به دست نیازمندان رسانده ایم که این افتخاری برای شرکت فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش میباشد .


+ وی در ادامه در توضیح مراحل اجرای طرح توزیع رایگان غذا در مناطق محروم گفت :
این کار در سه مرحله انجام شد ،
مرحله ی اول در استان سیستان وبلوچستان شامل بسته های پنج کیلویی برنج ، روغن وحبوبات
مرحله ی دوم ارسال کمک به استان هرمزگان دقیقا در همین قالب
وسومین مرحله از کمکها با مشارکت انجمن مقابله با گرسنگی برای تهران شامل برنج و یک سری محصولات مورد نیاز بوده است


+ مهندس محمودی تاثیر فعالیت های انسان دوستانه افق کوروش را برکارمندان بخشهای مختلف شرکت مثبت قلمدادکرد وگفت :
کلیه ی عوامل ودست اندرکاران افق با کمال رضایت وخرسندی به انجام این نوع فعالیتها مبادرت می ورزند ، زیرا میدانند حاصل این فعالیت رسیدن کالا به دست نیازمندان ونشستن لبخند برلبهای آنان میباشد ویقین دارند آورده ی این فعالیت به صورتی مثبت در زندگی انان متجلی خواهد شد .


+ مدیر عملیاتی زنجیره تامین افق کوروش.، در ادامه کرونا را موجب مدل جدیدی از فعالیت در مجموعه ی افق کوروش دانست که به موجب آن علی رغم چند برابرشدن حجم مراجعات خریداران به فروشگاهها به سبب نگرانی از کمبود مواد غذایی در شرایط خاص کرونا ، باعث شد تا هیچ اختلالی در توزیع فروشگاهی ایجاد نگردد .
بخشهای مختلف ستادی ، فروشگاهی وانبار فعالیت خود را 1.8% افزایش دادند تا شلف های فروشگاهها خالی نگردد وبه مردم خوب ایران بگویند :
نگران نباشید ، تشریف بیاورید ، چون در فروشگاههای افق کوروش همیشه کالا وجود دارد .


+ وی ادامه داد :
شاید در بخش فروشگاهی ، ساعت کار از صبح تا شب باشد ، اما در بخش انبار های افق کوروش ، همکاران به صورت 24 ساعته مشغول به کار هستند تا سبد خانوارتک تک ایرانیان که مشتریان افق کوروش هستند خالی نباشد و نگران تامین کالا نباشند .
پرسنل انبارهای افق کوروش افتخار میکنند که کالا را با شکل وکیفیت مناسب ارسال کنند وموجب رضایت خاطر هموطنان خوب باشند .
+ مهندس محمودی مدیر عملیاتی زنجیره تامین افق کوروش ، در پایان از رادیو افق کوروش ، مدیران ارشد سازمان ، همکاران حوزه فروش ، انبار ، ستاد واز مشتریان عزیزی که افق کوروش را برای خرید انتخاب کرده اند تشکر کرد .

 

فایل صوتی گفتگو:

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر