menusearch
رادیو افق کوروش

مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با مدیر توسعه کسب و کار اینترنتی افق کوروش

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۱:۳۹
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۳/۱۱ یکشنبه
(1)
(0)
مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با مدیر توسعه کسب و کار اینترنتی افق کوروش
مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با مدیر توسعه کسب و کار اینترنتی افق کوروش

باتوجه به شیوع ویروس کرونا و توجه بیش تر به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی ؛ نیاز بشر برای حرکت به سمت دنیای مجازی و خدمات اینترنتی هر لحظه بیش از پیش می شود.

لذا در این راستا شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شرایط خرید اینترنتی را برای هموطنان عزیزمان فراهم کرده است تا ضمن بهره مندی بیش تر از پتانسیل موجود در زمینه فضای مجازی و رعایت بیش تر نکات بهداشتی با توجه به خرید از راه دور ، خدمات ارزنده دیگری نیز جهت رفاه حال عزیزانی که علاقمند به خرید از این فروشگاه زنجیره ای هستند ارائه داده شود.

در ادامه مصاحبه اختصاصی رادیو افق کوروش با خانم غلامیان مدیر توسعه کسب و کار اینترنتی افق کوروش را مطالعه خواهید کرد که توضیحاتی را در زمینه فروش اینترنتی این مجموعه ارائه کرده اند.

+ تفاوت فروش اینترنتی افق کوروش با اکالا چیست؟ چه مزیتی دارد؟ و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

-با گستری فناوری و تکنولوژی نیازهای زندگی هم بیش تر می شود ، بر همین اساس شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با توجه به اینکه نیاز یک سری از افراد جامعه بخصوص در شرایط خاص مانند کرونا و یا موارد دیگر که به هر دلیلی خرید با حضور در محل برایشان دشوار است مرتفع بکند ، با همکاری شرکت اکالا خرید اینترنتی را در نظر گرفت تا مردم با صرفه جویی در زمان و از داخل منزل به راحتی خرید خودشان را انجام بدهند و از آن لذت ببرند.

به این صورت که وقتی اپلیکیشن اکالا نصب می شود ، دو گزینه برای خرید نمایش داده می شود؛ یکی خرید از طریق افق کوروش و دیگری خرید از طریق اکالا.

مشتری های عزیز می توانند با یک کلیک ساده به روی خرید از طریق افق کوروش ، انگار که داخل فروشگاه هستند و خریدشون را با همان کالاها و همان تخفیف در کمتر از یک ساعت تحویل بگیرند و حتی در صورت تمایل پرداخت را درب منزل انجام بدهند.

تخفیفات دقیقا همان تخفیفات افق کوروش است چون معمولا وقتی خرید بصورت اینترنتی انجام می شود در سایت های دیگه یه مقدار قیمت ها بیش تر است اما برای ما هیچ فرقی بین خرید حضوری از فروشگاه افق کوروش و خرید اینترنتی وجود ندارد.

+آیا محدودیتی برای سفارش در طول یک روز وجود دارد؟

-در طول یک روز خیر اما برای کالا بله . برای اینکه از سودجویی جلوگیری شود برای تعداد کالای سفارشی محدودیت هایی در نظر گرفته است.

برای خرید معمول روزانه برای خودمون یا برای اعضای خانواده محدودیتی وجود ندارد اما برای یک سری گروه کالا محدودیت هایی وجود دارد مثلا بیش از سه تا نمی شود یا برای کالاهای تنظیم بازار روزانه خرید یک عدد در نظر گرفته می شود ، این محدودیت ها در خرید حضوری هم وجود دارد و صرفا به جهت جلوگیری از سودجویی برخی از افراد و تنظیم بازار می باشد.

+چه فرقی بین سفارش از اکالا با سفارش اینترنتی افق کوروش وجود دارد؟

-اکالا یک شرکت مجزا است که تعداد کالاهای آن بیش تر از افق کوروش و در حدود 5 الی 6 هزار کالا می باشد و ممکن است تخفیفات و قیمت هایش با افق کوروش متفاوت باشد. اما افق کوروش همان کالاهای داخل فروشگاه که در حدود 2 الی 3 هزار نوع می باشد را با همان تخفیفات و قیمت ارائه می دهد و تنها تفاوت افق کوروش با اکالا تعداد کالاها و قیمت ها است.

+این خدمات افق کوروش در تمام شهرها ارائه می شود؟

-درحال توسعه است، در حال حاضر 120 تا شعبه راه اندازی شده است ، به امید خدا تا پایان خرداد 200 شعبه و تا پایان مرداد حدود 370 شعبه در سراسر ایران این قابلیت فروش اینترنتی را خواهند داشت و می توانم بگویم که در صد در صد شهر ها هموطنانمان می توانند از این قابلیت افق کوروش استفاده بکنند.

+باتوجه به اینکه گفته شده خرید از نزدیکترین شعبه محل زندگی انجام می شود آیا همه شعبات این قابلیت را دارند یا ممکن است که در بعضی موارد اعلام کنند که در آن لحظه قادر به ارائه خدمات نیستند؟

-دقیقا همانطور که فرمودید سفارشی که توسط مشتری انجام می شود به نزدیک ترین فروشگاه وصل می شود و بر همین اساس است که ما می توانیم آن را در کمتراز یک ساعت درب منزل تحویل دهیم.

+آیا مشتری ها با خرید از افق کوروش در جشنواره ها هم شرکت داده می شوند؟

-ساز و کار جشنواره ، باشگاه مشتریان و تخفیفات ویژه سازمانی را برای خرید اینترنتی فراهم می کنیم تا کسی که به صورت اینترنتی خرید می کند از همان مزایای خرید حضوری بهره مند شود.

+آیا کدهای تخفیف که درنظر گرفته شده مربوط به یک خرید است یا چندین خرید؟ و اینکه هزینه ارسال فقط در یک سفارش رایگان است یا فرقی در تعداد دفعات سفارش ندارد؟

-کد تخفیف برای اولین خرید است اما در حال حاضر تا اطلاع ثانوی برای رفاه حال هموطنان هر تعداد خرید که داشته باشند رایگان ارسال می شود

 

+استقبال چطور بوده است؟

-خدارو شکر خیلی خوب بوده ، ما هدف روزی هزار سفارش را داشتیم که بهش دست پیدا کردیم، ان شاالله هدفمان این است که تا پایان مرداد به روزی شش هزار فاکتور برسیم که عدد معقولی است.

این شرایط کرونایی خیلی کمک کرد که مردم متوجه این موضوع بشوند که هرکجایی که باشند می توانند به راحتی خرید اینترنتی انجام بدهند و همان محصولات را تهیه کنند بدون اینکه در سرما گرما اذیت بشوند یا در ترافیک بمانند.

با این اوضاع و احوال خیلی خوب داره پیش می ره و برداشت من این است که اگر اطلاعرسانی دقیق و خوب انجام شود خیلی بهتر از این هم خواهد بود و همانطور که ما در توزیع محصولات فیزیکی نفر اول در بین فروشگاه های زنجیره ای کشور هستیم ان شالله با همکاری هممون بتوانیم نفر اول فروش اینترنتی هم باشیم.

تغییر در ابتدا سخت است اما وقتی انجام میشه لذتی داره که دیگه حاضر نیستی به قبل برگردی.خرید اینترنتی هم دقیقا به همین شکل است.ما خودمان هم این تجربه داشتیم و شاید دوست داریم کالا را لمس کنیم و چرخی در فروشگاه بزنیم و بعد خرید کنیم اما وقتی ببینیم میشه با خرید اینترنتی خودت را دقیقا داخل فروشگاه احساس کنی و در وقت و انرژی که دو موضوع بسیار مهم هستند صرفه جویی کنی ، لذت بسیار بالایی داره که دیگه نمی خواهیم به عقب برگردیم.

+ سپاسگزاری می کنیم از شما برای وقتی که با شنوندگان رادیو افق کوروش سپری کردید و پاسخگوی سوالاتشان بودید اگر نکته ای به عنوان جمع بندی باقی مانده لطفا بفرمایید.

-ازهمه همکاران رادیو افق کوروش و شنوندگان عزیزی که گفتگوی ما را گوش کردند تشکر می کنم و باز هم پیشنهاد می کنم به سمت تکنولوژی پیش بریم و خرید سنتی مان را به خرید الکترونیکی تغییر بدهیم و یک جذابیت دیگه ای را که در خرید اینترنتی وجود دارد تجربه کنیم تا کشور ما هم همسو با این تکنولوژی پیش برود و از کشورهای دیگه عقب نمانیم.

مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با مدیر توسعه کسب و کار اینترنتی افق کوروش ، رادیو افق کوروش ، خانم غلامیان مدیر توسعه کسب و کار اینترنتی شرکت فروشگاه های زنجیره افق کوروش ، مدیر توسعه کسب و کار اینترنتی شرکت فروشگاه های زنجیره افق کوروش ، مدیر توسعه کسب و کار اینترنتی شرکت فروشگاه های زنجیره افق کوروش ، شرکت فروشگاه های زنجیره افق کوروش ، توسعه کسب و کار اینترنتی ، شیوع ویروس کرونا ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی ، حرکت به سمت دنیای مجازی ، خدمات اینترنتی ، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، شرایط خرید اینترنتی ، پتانسیل موجود در زمینه فضای مجازی ، رعایت بیش تر نکات بهداشتی ، خرید از راه دور ، فروشگاه زنجیره ای ، مصاحبه اختصاصی رادیو افق کوروش ، غلامیان مدیر توسعه کسب و کار اینترنتی افق کوروش ، فروش اینترنتی این مجموعه ، تفاوت فروش اینترنتی افق کوروش با اکالا چیست ، گستری فناوری و تکنولوژی ، شرکت اکالا ، صرفه جویی در زمان ، اپلیکیشن اکالا نصب می شود ، خرید از طریق افق کوروش ، خرید از طریق اکالا ، خرید از طریق افق کوروش ، داخل فروشگاه ، تخفیف ، کمتر از یک ساعت تحویل بگیرند ، پرداخت را درب منزل انجام بدهند ، تخفیفات افق کوروش ، خرید حضوری از فروشگاه افق کوروش و خرید اینترنتی ، آیا محدودیتی برای سفارش در طول یک روز وجود دارد ، کالاهای تنظیم بازار ، چه فرقی بین سفارش از اکالا با سفارش اینترنتی افق کوروش وجود دارد ، تعداد کالاهای آن بیش تر از افق کوروش ، افق کوروش متفاوت باشد ، افق کوروش همان کالاهای داخل فروشگاه ، این خدمات افق کوروش در تمام شهرها ارائه می شود ، ر 120 تا شعبه راه اندازی شده است ، تا پایان خرداد 200 شعبه ، تا پایان مرداد حدود 370 شعبه ، قابلیت فروش اینترنتی را خواهند داشت ، قابلیت افق کوروش ، نزدیکترین شعبه محل زندگی ، آیا مشتری ها با خرید از افق کوروش در جشنواره ها هم شرکت داده می شوند ، ساز و کار جشنواره ، باشگاه مشتریان ، و تخفیفات ویژه سازمانی ، خرید اینترنتی ، صورت اینترنتی خرید می کند ، آیا کدهای تخفیف که درنظر گرفته شده مربوط به یک خرید است یا چندین خرید ، هزینه ارسال فقط در یک سفارش رایگان است ، کد تخفیف برای اولین خرید است ، روزی هزار سفارش ، شش هزار فاکتور ، توزیع محصولات فیزیکی ، نفر اول در بین فروشگاه های زنجیره ای کشو ، نفر اول فروش اینترنتی ، تغییر در ابتدا سخت است ، خرید اینترنتی هم دقیقا به همین شکل است ، دوست داریم کالا را لمس کنی ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر