menusearch
رادیو افق کوروش

مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با سرپرست روابط عمومی گلرنگ

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱:۳۴:۹
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۱/۳۰ شنبه
(3)
(0)
مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با سرپرست روابط عمومی گلرنگ
مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با سرپرست روابط عمومی گلرنگ

مشروح گفت و گو رادیو افق کوروش با خانم موسوی سرپرست روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ را خواهید خواند:

+ لطفا از اقدامات ویژه گروه صنعتی گلرنگ برای ماندن در منزل در کنار خانواده و کمک به کادر درمانی بفرمایید.

بنده در ابتدا از شما همکاران پر تلاشم در رادیو افق کوروش تشکر می کنم که در این روزهای سخت باعث می شوید انرژی بیش تری به همه ما منتقل بشه و امیدارم همه با هم در منزل بمانیم و بهاری بهارآفرین خلق کنیم.

در ادامه باید عرض کنم که گروه صنعتی گلرنگ تعداد یک میلیون ماسک N95 را به قهرمانان سلامت کشور و 51 عدد دستگاه تنفسی را به کادر درمانی کشور جهت کمک به مداوای بیماران محترم کرونا اهدا کرد.

ما در همین راستا دیدیم بچه پیام آوران خوبی هستند و برای ما نقاشی های زیبا پر مهر ارسال کردند با موضوع در خانه بمانیم تا کمک کنیم به قهرمانان سلامت کشور. ما هم برآن شدیم در کنار کودکان قرار بگیریم و یک فراخوان ملی اعلام شده برای شرکت تمام کودکان و نوجوانان عزیز کشورمون تا در مسابقه نقاشی با موضوع تقدیر از قهرمانان سلامت کشور شرکت بکنند تا ان شالله به نیت نام مبارک حضرت علی (ع) به 110 نفر از شرکت کنندگان بر اساس داوری در دو قسمت کودکان و نوجوان مبلغ یک میلیون تومان اهدا شود. و در انتها ان شالله نمایشگاه نقاشی برگزار خواهد شد تا بهترین آثار را به قهرمانان سلامت کشور اهدا بکنیم.

+ استقبال چطور بوده وچقدراین اقدام ویژه گروه صنعتی گلرنگ باعث شده تا سر خانواده ها گرم بشه و همراه با اعضای خانواده در منزل بمانند؟

خداروشکر استقبال خیلی خوب بوده و ما حتی پیام های زیادی داشتیم از خانوده ها که برای بزرگسالان هم مسابقه برگزار کنید و ما هم دوست داریم شرکت کنیم.

اجازه می خوام از همین طریق همه کودکان و نوجوانان نازنین را که صدای من را می شنون دعوت بکنم که نقاشی بکنند و همه با هم این روزهای خاکستری کشورمان را رنگی کنیم و به سلامت ان شالله ازآن عبور کنیم.

+ آیا ممکن هست که مسابقه تمدید شود یا خیر؟

استقبال خیلی بالا بوده و بچه ها با دست های کوچک و مهربانشون کار بزرگی را انجام می دهند و پیام های بهداشتی خیلی خوبی را با نقاشی های زیباشون برای ما ارسال می کنند که من خودم بعضا از دیدنشون به وجد میام.

جالب هست بدانید که ما در بین شرکت کنندگان بچه های استثنایی هم داشتیم ، کودکان کار یا سندروم دان هم شرکت کردند که برای ما بسیار ارزشمند هست و نشان از اتحاد بچه ها است. اما در مورد تمدید امیدوار هستیم که این امکان فراهم بشه اما قول قطعی نمی تونم بدم.امیدوار هستیم که به زودی بتونیم جشن شکست کرونا را با بچه ها بگیریم و خواهش می کنیم از خانواده ها و پدر و مادر ها که در کنار بچه ها باشن و آن ها را از استرس کرونا دور کنن و هدف ما این هست که بتونیم اعضای خانواده ها را در این روزها بیش تر به هم نزدیک کنیم تا در منزل بمانند.

+ نحوه شرکت در مسابقه به چه شکل است؟

در صفحه رسمی گروه صنعتی گلرنگ در اینستاگرام به نشانی golrang.group بطور کامل اطلاع رسانی شده ععزیزان می توانند مراجعه کنند و نحوه شرکت در مشابقه را بطور کامل مطالعه بفرمایند .ما تلاش کردیم که شرایط شرکت در مسابقه را تا حد امکان آسان در نظر بگیریم که همه عزیزان بتوانند شرکت کنند.

+ داوری به چه صورتی انجام می شود؟

ما بحث داوری که گذاشتیم از جهت این هست که بچه ها نگاه عمیق تری به نقاشی داشته باشن . داوری در دو نوع کودک و نوجوان انجام میشه و از لحاظ روان شناسی و خلاقیت مورد بررسی و تحلیل قرار می گیره.با توجه به حجم آثار زیادی که به دست ما رسیده اگر ما بیش از 110 اثر هم داشته باشیم که جزء آثار برگزیده باشن احتمال این وجود داره که تعداد جوایز را بیش تر بکنیم.

+ آیا هرکسی فقط یک اثر می تواند ارسال کند یا بیش تر همه میشه؟

باتوجه به اینکه کد پیگیری به بچه ها داده میشه و اطلاعات آنها یکبار در سیستم ثبت میشه بهتر هست که یک نقاشی را برای ارسال بکنند.چون اگر چندتا باشه همکاران ما ناگزیر میشن که یکی از آنها را که بهترین هست انتخاب بکنند.

+ لطفا در مورد اقدامات گروه صنعتی گلرنگ برای مبارزه با شیوع کرونا از همان لحظات ابتدایی و هم چنین سایر اقدامات گلرنگ درراستای عمل به مسئولیت های اجتماعی بیش تر توضیح بدید.

گروه صنعتی گلرنگ به انجام مسئولیت های اجتماعی نگاه ویژه ای داره و ما همیشه سعی کرده ایم در کنار مردم باشیم.در زلزله در بخش خصوصی جزء اولین ها بود که در کنار مردم قرار گرفت یا همینطور در سیل اخیر.

در موضوع کرونا کار کمی سخت تر بود با توجه به اینکه در مورد سیل و زلزله منم خودم شخصا در محل حضور داشتم باید بگم مزیتی که کرونا داره اینه که کرونا باعث شده خانواده ها در کنار همدیگه باشن و شاید بزرگ ترین عیبش اینه که باید در خانه ماند که البته در مقایسه با زلزله یا سیل این خودش یه مزیت هست.

گروه صنعتی گلرنگ جزء اولین نهادهای خصوصی بود که نگاه ویژه ای به کادر درمان داشت که قهرمانان سلامت کشور هستند و تعداد یک میلیون ماسک n95 را به کادر درمانی و 51 دستگاه تنفسی را به بیمارستان ها با افتخار اهدا کرد که هر یک دستگاه می تونه کل اکسیژن مورد نیاز اون بیمارستان را تامین بکنه و الحمدالله الان مورد استفاده است و در کنار آن توسط شرکت های گروه صنعتی گلرنگ ژل ضدعفونی به عزیزانیکه در مشاغل پر خطر فعال هستند مثل تاکسیرانی و مترو اهدا شد. در محصولات آرایشی و بهداشتی آرین کیمیا تک خیلی خوش درخشید و ژل ، مایع دستشویی ، کرم مرطوب کننده به کادر درمانی اهدا کرد و این بسیار ارزشمند است که در کنار عزیزانمان همیشه باشیم.

+ در مورد سایر فعالیت های شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ برای مبارزه با کرونا هم بفرمایید.

قبل از پاسخ به این سوال از همه همکارانم تشکر می کنم ، همکاران نازنینم در فروشگاه های افق کوروش در انبارها و پخش که قهرمانانه در محل کار حاضر شدند و وظیفه سختی به عهده شان بود. در مورد تلاش همکاران ما در شرکت های دیگر گروه صنعتی گلرنگ باید بگم در مورد کادر درمان که این روزها بطور مکرر دست های خودشان را شستشو می دهند و شاید این پوست نازنینشان دچار آسیب بشه سریعا اقدام می کنند جای تقدیر داره و این نگاه انسان دوستانه بسیار ارزشمند است وبه قول فرمایش مدیرعامل محترم گروه صنعتی گلرنگ ما هرچه که داریم از دعای خیر مردم است.

 

+ ایده مسابقه نقاشی از کجا شکل گرفت؟

ما ازترکیه ، دانمارک ، کانادا ، عراق و خیلی از جاهای دیگه شرکت کننده داشتیم اما در مورد ایده باید بگم ما کم ندیدیم که بچه ها با دست های کوچکشان کارهای بزرگی انجام دادن.ما دیدیم بچه ها با توجه به شرایط موجود نمی تونن از خانه بیرون برن و با دوستانشون بصورت رو در رو بازی و کنند و سرگرم بشن به همین دلیل گفتیم شاید این کار بتونه کمی سرگرمشان کنه و در کنار خانواده در منزل راحت تر بمانند.بنابر این تصمیم گرفتیم این احساسات زیبای بچه ها را بر روی کاغذ سفید با دنیای رنگی اون ها روی قلم بیاریم.ایده از اینجا نشات گرفت که به سراغ بچه ها بیاییم و با قلم اون ها تقدیر کنیم از قهرمانان سلامت کشور عزیزمون.

+ با تشکر از شما و ممنون بابت پاسخ های کامل و شفافتون اگر به عنوان جمع بندی نکته ای باقی مونده لطفا بفرمایید.

خیلی ممنونم از شما که این وقت رو در اختیار من گذاشتید و سپاسگزارم از همه همکاران پرتلاشم در رادیو افق کوروش که در این روزهای سخت کرونایی در کنار همه ما هستند و این فرصت را برای درنظر گرفتند که بتونیم از این طریق در کنار مردم عزیزمون ، بچه ها و خانواده های نازنینشون باشیم و به شرکت در این مسابقه دعوتشون کنیم . در انتها کلامم را با این بیت شعر تقدیم به قهرمانان سلامت کشورمون به پایان می رسانم.

تحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم                          یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما

امیدوارم توانسته باشیم ذره ای از زحمات قهرمانان سلامت کشورمون را با این اقدام جبران کنیم باز هم از وقتی که در اختیار بنده قرار دادید کمال تشکر را دارم ، با آرزوی موفقیت برای همه همکاران عزیزمون ، مردم جهان به ویژه مردم عزیزمون ایران

 

 

 

 

 

مشروح گفت و گو رادیو افق کوروش با سرپرست روابط عمومی گلرنگ ، رادیو افق کوروش ، سرپرست روابط عمومی گلرنگ ، روابط عمومی گلرنگ ، گلرنگ ، کمک های گروه صنعتی گلرنگ به کادر درمان در بحران کرونا ، مسابقه رنگارنگ برای کودکان ، گفتگوی رادیو افق کوروش با خانم عاطفه موسوی ، رادیو افق کوروش ، خانم موسوی سرپرست روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ ، گروه صنعتی گلرنگ ، اقدامات ویژه گروه صنعتی گلرنگ برای ماندن در منزل در کنار خانواده و کمک به کادر درمانی ، گروه صنعتی گلرنگ تعداد یک میلیون ماسک N95 را به قهرمانان سلامت کشور ، 51 عدد دستگاه تنفسی را به کادر درمانی کشور جهت کمک به مداوای بیماران محترم کرونا اهدا کرد ، تقدیر از قهرمانان سلامت کشور ، اقدام ویژه گروه صنعتی گلرنگ ، تمدید مسابقه نقاشی گلرنگ ، صفحه رسمی گروه صنعتی گلرنگ در اینستاگرام به نشانی golranggroup ، صفحه رسمی گروه صنعتی گلرنگ در اینستاگرام ، golranggroup ، اقدامات گروه صنعتی گلرنگ برای مبارزه با شیوع کرونا ، اقدامات گلرنگ درراستای عمل به مسئولیت های اجتماعی ، گروه صنعتی گلرنگ به انجام مسئولیت های اجتماعی نگاه ویژه ای داره ، کرونا ، گروه صنعتی گلرنگ جزء اولین نهادهای خصوصی بود ، گروه صنعتی گلرنگ جزء اولین نهادهای خصوصی بود که نگاه ویژه ای به کادر درمان داشت ، قهرمانان سلامت کشور ، یک میلیون ماسک n95 را به کادر درمانی و 51 دستگاه تنفسی را به بیمارستان ها با افتخار اهدا کرد ، شرکت های گروه صنعتی گلرنگ ، ژل ضدعفونی ، تاکسیرانی و مترو ، محصولات آرایشی و بهداشتی آرین کیمیا تک ، فعالیت های شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ ، فروشگاه های افق کوروش ، ایده مسابقه نقاشی ، ترکیه ، دانمارک ، کانادا ، عراق ، تحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما ، زحمات قهرمانان سلامت کشور ، مردم عزیزمون ایران ، میلاد حسن زاده ، نیلوفر نگهبان ، okcsradio ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر