menusearch
رادیو افق کوروش

مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با دکتر فخریان در مجمع عادی سالیانه

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۵:۸
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۶/۲۱ جمعه
(1)
(0)
مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با دکتر فخریان در مجمع عادی سالیانه
مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با دکتر فخریان در مجمع عادی سالیانه

دکتر فخریان در گفتگو با رادیو افق کوروش در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که در مورخ هجدهم شهریور ماه در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی گروه صنعتی گلرنگ برگزار گردید گفت:

خداروشکر مجمع طبق سال های گذشته خوب پیش رفت و موارد قانونی که قرار بود انجام شود ، انجام شد. تصویب سود ، تصویب عملکرد شرکت ، انتخاب بازرس و حسابرس مجموعه ، پاداش هیئت مدیره ، کمک های بلاعوض و مهم ترین موضوع نیز تقسیم سود 500 میلیارد تومانی که هر سهم 500 تومان بود که همگی انجام شد.

توضیحاتی هم درمورد برنامه های آتی شرکت هم داده شد که الحمدالله کارها امسال خیلی خوب داره پیش می رود و روند توسعه و فعالیت های شرکت در سال 99 هم خیلی مثبت و قابل قبول هست و امیدواریم در پایان سال 99 هم عملکرد خوبی را برای سهامداران داشته باشیم.

  • یکی از مواردی که خیلی برای برنامه های آینده به آن اشاره شد توسعه شرکت و ایجاد شرایط بهتر برای فرآیند فرانچایز مثل اپلیکیشن فرانچاز و ... بود لطفا توضیحات بیش تری در این زمینه می فرمایید.

بحث این هست که توسعه فروشگاه های زنجیره ای در کشور ما خیلی پایین هست و تقریبا 10 الی 12 درصد سهم خرده فروشی در فروشگاه زنجیره ای هست ، امیدواریم که بتوانیم این سهم را توسعه بدهیم . بازار ، بازار بزرگی هست و جا برای فعالیت داره. جزء برنامه های آینده مان هست که امسال هم مثل سال گذشته بتوانیم توسعه مان را داشته باشیم و تمام تلاشمان این هست که بتوانیم از فرانچایز هم استفاده کنیم که پتانسیل خیلی خوبی هست در کشور و برنامه مان هست که بتوانیم در این قسمت فعال تر باشیم.

  • لطفا در مورد ربات هایی که قرار هست طراحی شود و موجودی کالا را در فروشگاه ها نشان دهد ، توضیح بیش تری بفرمایید.

باتوجه به گستردگی فروشگاه و تعداد زیاد آن ها در شهرهای مختلف ، عملا موضوعاتی ما داریم که اعلام می شود یک کالا یا یک محصول در یک فروشگاه موجود نیست ؛پیدا کردن این و علت یابی آن زمان بر است که با این نرم و افزار و سیستمی که همکاران ما آماده کرده اند ، خودش قبل از اینکه این اتفاق بیوفته شناسایی می کنه و این یکی از مضلات شرکت بود که خداروشکر داره رفع میشه.

  • باتوجه به ماده قانون تجاری شرکت هشت ماه برای پرداخت سود سهامداران فرصت داره اما هیئت مدیره پیشنهاد داد که این سود تا ابتدای مهرماه پرداخت شود ، علتش چی بود؟

باتوجه به اینکه پارسال مجمع ما در خرداد ماه برگزار شد و تیر ماه پرداخت سود داشتیم ؛ امسال هم به خاطر بحث کرونا مجمع دیرتر برگزار شد پیشنهاد ما بود که در اولین فرصت بتوانیم پرداخت سود را داشته باشیم که سهامداران هم لذتش را ببرند.

 

دکتر فخریان ، دکتر فخریان در گفتگو با رادیو افق کوروش ، رادیو افق کوروش ، حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، زنجیره ای افق کوروش ، افق کوروش ، هجدهم شهریور ماه در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی گروه صنعتی گلرنگ ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که در مورخ هجدهم شهریور ماه در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی گروه صنعتی گلرنگ برگزار گردید ، تصویب سود ، تصویب عملکرد شرکت ، انتخاب بازرس و حسابرس مجموعه ، پاداش هیئت مدیره ، کمک های بلاعوض ، تقسیم سود 500 میلیارد تومانی ، هر سهم 500 تومان ، روند توسعه و فعالیت های شرکت در سال 99 ، سهامداران ، توسعه شرکت و ایجاد شرایط بهتر برای فرآیند فرانچایز ، اپلیکیشن فرانچاز ، توسعه فروشگاه های زنجیره ای در کشور ما خیلی پایین هست ، 10 الی 12 درصد سهم خرده فروشی در فروشگاه زنجیره ای ، بازار ، بازار بزرگی هست ، ربات هایی که قرار هست طراحی شود و موجودی کالا را در فروشگاه ها نشان دهد ، یک کالا یا یک محصول در یک فروشگاه موجود نیست ، ماده قانون تجاری شرکت هشت ماه برای پرداخت سود سهامداران فرصت داره ، کرونا ، مجمع دیرتر برگزار شد ، پرداخت سود ، سهامداران هم لذتش را ببرند ، رادیو فروشگاه افق کوروش ، دکتر امیرخسرو فخریان ، مدیرعامل افق کوروش ، امیرخسرو فخریان ، فخریان ، مصاحبه رادیو افق کوروش با امیرخسرو فخریان ، رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای ، okcsradio ، okcs ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر