menusearch
رادیو افق کوروش

مشروح گفت وگوی رادیو افق کوروش با " پریا ترامشلو ، بانوی ورزشکار افق کوروشی +فایل صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۴:۱۹
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۸/۱۹ یکشنبه
(5)
(0)
مشروح گفت وگوی رادیو افق کوروش با " پریا ترامشلو ، بانوی ورزشکار افق کوروشی +فایل صوتی
مشروح گفت وگوی رادیو افق کوروش با

مشروح گفت وگوی رادیو افق کوروش با " پریا ترامشلو ، بانوی ورزشکار افق کوروشی در رشته ی کاراته " را در ادامه بخوانید :

پریا ترامشلو حدود هفت سال است که در رشته ی کیوکوشین کاراته تزوکا به ورزش مشغول است ، وی دراین مدت هر سال در مسابقات کشوری وبین المللی این رشته شرکت داشته است .

 

آخرین مسابقه ای که ترامشلو در آن حضور داشته وخوش درخشیده ، مسابقات کیوکوشین تزوکا کشوری بوده که وی نایب قهرمان این مسابقات در وزن مثبت 70 کیلوگرم شده است ، پریا ترامشلو در سال های 93 مقام سوم، 95 مقام اول و 96 مقام دوم مسابقات کشوری کاراته سبک کیوکوشین را از آن خود کرده است ..

 

بانوی ورزشکار افق کوروشی ، علت حضور خود در این رشته را علاقمندیش به کاراته از اوان کودکی دانست وگفت علی رغم مخالفت خانواده ، اما با پشتکار دربزرگسالی توانست در این رشته به فعالیت بپردازد وادامه داد که اما اکنون دوستان وخانواده به او افتخار میکنند .

ترامشلو از سختی هماهنگی کار و ورزش گفت ، روزهایی که شیفت صبح هستم ، بعداز ظهرها به تمرینات ورزشی میپردازم والبته همکاری دوستان وهمکارانش در افق کوروش ومخصوصا " آقای رضازاده سرپرست شعبه شیلات افق کوروش گرمسار" موجب شده تا او بتواند در این راه سختی ها را راحت تر پشت سر بگذراند .

 

ترامشلو گفت : هر کس خواسته ای داشته باشد میتواند با تلاش فراوان به ان دست یابد ، داشتن هدف وانگیزه موجب میشود تا با تلاشی مضاعف موانع را از سر راه برداریم .

 

او در ارتباط با برنامه ی بعدی مسابقات گفت : احتمالا مسابقات انتخابی تیم ملی در زمستان 98 برنامه ی بعدی مسابقاتی خواهد بود .

وی در پایان از کلیه مسئولان ومدیران افق کوروش مهندش آشوری مدیر منطقه ، سوپر وایزر شعبه جناب آقای میر حاج ، وکلیه همکاران افق کوروش تشکر ویژه داشتند .

 

فایل صوتی خبر:

 

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر