menusearch
رادیو افق کوروش

مشروح گفت وگوی رادیو افق کوروش با مهندس طهوری +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۷:۴۵:۲۹
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۹/۲۵ دوشنبه
(2)
(0)
مشروح گفت وگوی رادیو افق کوروش با مهندس طهوری +صوتی
مشروح گفت وگوی رادیو افق کوروش با مهندس طهوری +صوتی

رادیو افق کوروش - استاد حاج محمدکریم فضلی، شرکت تولیدی ـ شیمیایی پاکشو را در سال ۱۳٥۱ بنیان نهاد. محصولات اولیه شرکت پاکشو با عنوان برند گلرنگ و تحت عنوان محصولات شوینده و آرایشی بهداشتی گلرنگ ثبت شدند.

شرکت پاکشو از آن زمان تا کنون به طور مستمر رشد کرده است و امروزه با به کارگیری منابع انسانی متعهد، نوآوری در صنعت، توجه به وسایر موارد مرتبط با این گروه سخن گفت حقوق مصرف‌کننده، کسب‌و‌کار حرفه‌ای اخلاق‌مدار، شرکتی پیشتاز، نوآور و قدرتمند در تولید با کیفیت و بروز در اقتصاد ایران محسوب می‌گردد و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت شوینده ایران به شمار می‌رود.

 

در سال ۱۳۷۸ با هدف بازاریابی، فروش و توزیع بخشی از محصولات شرکت پاکشو، شرکت گلپخش اول تأسیس گردید و در سال ۱۳۷۹ با توزیع محصولات شوینده با نام تجاری اَوِه رسما شروع به فعالیت نمود. در همان سال شرکت گلرنگ‌پخش نیز به ثبت رسید تا بخش دیگری از محصولات شرکت پاکشو را که عمدتاً با برند گلرنگ تولید می‌شد، توزیع و پخش نماید.

در حال حاضر این دو شرکت از قدرتمندترین شرکت‌های پخش کالا در ایران هستند.

 

به مناسبت شانزدهمین سال تاسیس گروه صنعتی گلرنگ ، " مهندس طهوری ، کارشناس روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ " در گفت وگویی تلفنی با رادیو افق کوروش از گلرنگ ، شانزدهمین سال تاسیس گلرنگ ، فعالیت های اجتماعی ، ورزشی ، مسابقات ، جوایز وسایر فعالیت های این مجموعه سخن گفت .

در ادامه شرح مفصل این گفتگو را بخوانید :

 

مهندس طهوری در ارتباط با شانزده سالگی گلرنگ گفت : گروه صنعتی گلرنگ نقطه ی عطفی ست درشرکت های خصوصی ، این شانزدهمین سالگرد پس از نیم قرن تلاش به دست آمده ، یعنی استاد حاج کریم فضلی ، وقتی کار را شروع کردند حدود پنجاه سال پیش بوده ودر سال 82 تصمیم گرفتند شرکتی را که خودشان تاسیس کرده بودند وبه آن تعلق داشتند رها کرده وبه جوانها سپردند وشرکت دیگری تاسیس کردند تا کار گسترش پیدا کند ، در آن زمان تنها دو یا سه شرکت وجود داشت وشرکت عمده نیز پاکشو بود اما بعد از شکل گیری شرکت گلرنگ انواع واقسام شرکت ها پا به عرصه گذاشتند وبا درایت مدیر عامل گلرنگ این شرکت ها اکنون بالغ بر 80 شرکت موثروپویا هستند .

 

وی ادامه داد : مایه ی افتخار است که در شرایطی که بخش زیادی از مردم ما تحت تاثیر تحریمها میباشند ، گروه صنعتی گلرنگ توانسته است برای نزدیک به 26000 نفر اشتغال ایجاد کند .

وی در باره ی عمل به مسئولیت های اجتماعی در مجموعه ی گلرنگ گفت :

مشارکت وانجام مسولیت های اجتماعی وهمدلی با هموطنان در شرایط دشوار از دغدغه ها وشعارهای اصلی گلرنگ میباشد که تمام تون خود را درجهت تحقق این اهداف به کار برده است .

برای مثال در ارتباط با سیل سال گذشته ، گروه صنعتی گلرنگ علاوه بر کمکهای ارسالی مشغول به ساخت 500 باب منزل مسکونی جهت هموطنان آسیب دیده از سیل میباشد که این کار با نظارت دقیق مجموعه در حال انجام است وانشالله تا پایان سال جاری تحویل هموطنان آسیب دیده از سیل خواهد شد .

 

از موارد دیگر میتوان به همراهی با هموطنان در مناطق زلزله زده اشاره کرد که این امر به شکل  ویژه با کمک افق کوروش انجام گرفته است زیرا وجود فروشگاههای افق کوروش در مناطق مختلف باعث میشود تا کمک رسانی حتی در مناطق دور افتاده با ارائه ی محصولات فروشگاه به مردم خوب وعزیز امکان پذیر شود .

بورسیه های دانشجویی وارسال نوشت افزار به مناطق دور افتاده از دیگر فعالیت های اجتماعی گروه صنعتی گلرنگ میباشد . و ذکر این نکته حائز اهمیت میباشد که شرکت های زیر مجموعه ی گلرنگ از جمله افق کوروش شرکت هایی فعال وپویا در کمک رسانی به هموطنان میباشند .

طهوری در ارتباط با " جام فوتسال گلرنگ " گفت : همکاران مستعد وعلاقمند در این زمینه شناسایی وامکانات لازم جهت انجام فعالیت های ورزشی در اختیار آنان قرار میگیرد .

طهوری ادامه داد :

شعار گروه صنعتی گلرنگ بنا به گفته ی مدیران ارشد این مجموعه " زندگی در یک خانواده ، همراه وهمدل در گلرنگ " میباشد و مسابقات فوتسال وسایر فعالیتهای این مجموعه نیز با توجه به همین تفکر صورت میپذیرد .

 

وی با اشاره به " مسابقه ی شانزده سالگی گلرنگ " گفت :

با توجه به فراخوان داده شده شرکت در این مسابقه به سادگی امکان پذیر میباشد ، علاقمندان میتوانند طرح یا نقشی را در قالب عکس ، نقاشی، طرح یا ویدئو در ارتباط با عدد 16 بیافرینند و آثار خود را برای ما ارسال کنند ، البته ویدئوها را از طریق آیدی تلگرام گروه صنعتی گلرنگ و یا به شماره ی 09023269544 واتس اپ کنند وتا پایان آذر ماه هم برای شرکت در مسابقه فرصت دارند ، شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد بوده و جوایز مسابقه " 16 جایزه ی نفیس به مناسبت 16 سالگی گلرنگ " میباشد .

 

مهندس طهوری با تاکید بر اینکه : بنیانگذاران گلرنگ اصل واساس مجموعه را بر اساس سجایای اخلاقی بنا نهاده اند وتمام تلاش خود را در جهت اشائه ی این امر در جامعه بنا نهاده اند از کلیه مسئولین ، همکاران وهمراهان گلرنگ تشکر کرد و ایام تولد افق کوروش را نیز تبریک گفت .

 

فایل صوتی خبر:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر