menusearch
رادیو افق کوروش

مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با دکتر امیران

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۸:۴۷
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۹/۲۶ چهارشنبه
(1)
(0)
مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با دکتر امیران
مشروح گفتگو رادیو افق کوروش با دکتر امیران

گفتگوی رادیو افق کوروش با دکتر امیران رئیس دانشگاه گلرنگ را در ادامه می توانید بخوانید:

+لطفا درمورد خودتان و دانشگاه گلرنگ کمی توضیح بدهید .

دانشگاه گلرنگ بعنوان دانشگاه سازمانی و بازوی علمی گروه صنعتی گلرنگ فعالیت میکنه.

ما در دانشگاه گلرنگ در واقع سه تا فعالیت در سه حوزه کاری مشخص و مهم را دنیال می کنیم.

یکی آموزش رسمی هست که از طریق سازمان سنجش و برگزاری کنکور سراسری و زیر نظر دانشگاه علمی کاربردی دانشجوهامون را جذب می کنیم

و این دوستان را در مقاطع رسمی کاردانی کارشناسی و کارشناسی ارشد تربیت کرده و به کار می گیریم.

در حوزه دوم ماموریت ما تربیت مدیران آینده گروه صنعتی گلرنگ هست که هم از نیروهای با استعداد داخل گروه صنعتی گلرنگ و هم از افراد با استعداد بیرون که توانمندی و پتانسیل لازم را برای مدیریت و راهبری کسب و کارهای گروه صنعتی گلرنگ را دارند شناسایی و جذب کرده و طبق روش های خودمان آموزش داده و در سطوح مدیریتی مجموعه به کار می گیریم.

در حوزه سوم کسب و کارهای استارتاپی و دانش بنیان هست که دانشگاه گلرنگ بعنوان هلدینگ استارتاپی و دانش بنیان گروه صنعتی گلرنگ در حوزه سرمایه گزاری و حمایت از آنان فعالیت میکنه.

+لطفا در مورد اولین دوره جایزه استارتاپی استاد محمدکریم فضلی بنیانگزار محترم گروه صنعتی گلرنگ بیشتر توضیح بدهید.

همانطور که می دانید وجه تمایز گروه صنعتی گلرنگ و شرکت های زیر مجموعه آن ؛ مبحث کارآفرینی ، کسب و کار و توسعه فضای کسب و کار در داخل کشور است.

ما هم به همین خاطر و بدلیل چشم اندازی که بنیانگزار فقید گروه صنعتی گلرنگ استاد محمد کریم فضلی تبیین کردند و توسط مدیرعامل محترم گروه صنعتی گلرنگ دکتر مهدی فضلی و همچنین معاونین و مدیران گروه دنبال شد ، در راستای بحث توسعه کسب و کار و کارآفرینی جایزه ای را به افتخار و به نام استاد محمدکریم فضلی تعریف کردیم تحت عنوان جایزه استارتاپی استاد محمد کریم فضلی که امسال اولین دوره اش است و در تاریخ ۷اردیبهشت سال ۱۴۰۰که سالگرد تولد ایشان هست اختتامیه اش برگزار میشه و طی این دوره ما به دنبال حمایت و شناسایی از کسب و کارهایی استارتاپی هستیم که در حوزه های صنعت ، خدمات و کشاورزی فعالیت میکنند و منشا اثر وخیر برای کشورمان هستند و ما بدنبال این هستیم که با حمایت ا این کسب و کارها بتوانیم کمک بکنیم به فضای کا و توسعه کارآفرینی در کشور.

جوایز نقدی بسیار ارزنده ای به سه تا از استارتاپ های برتر که مطابق با مدل هزار تایی ما امتیاز بالایی می آورند اهدا می شود و به بیست استارتاپ دیگر هم جوایز غیر نقدی ازجمله کارت خرید از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش طی یک سال اهدا می کنیم.

+آیا شرایط خاصی دارد؟

توضیحات کامل را در وب سایت دانشگاه گلرنگ می توانند مطالعه کنند اما تنها شرط یا محدودیتی که داره اینه که کسب و کار آنها راه افتاده باشد یعنی در مرحله ایده نباشد.

اگر تا تاریخ مذکور کرونا و مسائل مربوط به آن از بین بره ان شالله در کورش مال برنامه برگزار خواهیم کرد در غیر این صورت مراسم بصورت مجازی انجام میشه و برنده ها اعلام میشه.

+لطفا درمورد کارگاه ها و دوره های آموزشی که با عناوین مختلف برگزار میشه بخصوص در ارتباط با فروش حرفه ای و اینگونه موارد که برای همکاران افق کوروش یا سایر همکاران صنعت خورده فروشی است توضیح بدهید و نظر خودتان را بفرمایید.

 

شرکت فروشگاه های افق کوروش عملا یک نظم و الگوی جدید در صنعت خورده فروشی به وجود آورده به همین خاطر دانشگاه گلرنگ با هماهنگی افق کوروش مجموعه ای از خدمات آموزشی و مرتبط با فروش و فروشگاهداری ارائه می کند.

ما جایزه ای را در دانشگاه گلرنگ داریم با عنوان فروشنده برتر ایران که از همه فروشنگان محترم درخواست می کنم که شرکت بکنند چه در فروشگاه های زنجیره ای و چه سایر فروشندگان عزیز .

ما براساس این جایزه بهترین فروشنده های سال را در تیرماه 1400 شناسایی می کنیم و از آنان تقدیر نقدی و غیر نقدی خواهیم داشت.

اما در رابطه با آموزش ها ما مجموعه از آموزش ها را در رابطه با صنعت فروش ، فروشندگی ومدیریت فروش و راهبری با همکاری افق کوروش ارائه می کنیم که بسیار موثر بوده .

بدلیل کرونا دانشگاه گلرنگ سیستم آموزش اختصاصی مجازی خودش را داره ما عملا این امکان را فراهم کردیم که در 24 ساعت یک روز بتوانیم خدمات آموزشی و ترویجی را خدمت دوستان ارائه بکینم.حتی برای آن دوستانی که نمی توانند در کلاس های آنلاین مجازی هم شرکت بکنند می توانند بصورت مکاتبه ای در برنامه های آموزش فروش و فروشندگی ما شرکت بکنند و پس از دادن آزمون ها مدارک این دوره ها را دریافت بکنند.

+لطفا در مورد مسابقه فروشنده برتر بیش تر توضیح بدهید.

در وب سایت ما یا وب سایت گروه صنعتی گلرنگ می توانند اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند. ما مجموعه ای از معیارها را تعریف کردیم مثلا فروشنده تلفنی ، فروشنده مجازی ، سرپرست فروش ، مدیر شعبه و غیره که دوستان وقتی ثبت نام را انجام دادند ما ارزیابی های لازم را درمورد توانمندی های آنان انجام می دهیم ، مدارک را بررسی می کنیم و نمره امتیاز آن ها را از آن 1000 امتیازاز جایزمون مشخص می کنیم . ما در هر سطحی از فروشندگی ان شالله سال آینده سه نفر را انتخاب می کنیم و جایزه نقدی و غیر نقدی تقدیمشون می کنیم ، اسامی آن ها را در دایرکتوری هایمان منتشر می کنیم ، مدارک لازم به کسانیکه امتیاز لازم را آورده باشند داده می شود و از طرف دانشگاه گروه صنعتی گلرنگ به شرکت های زیر مجموعه جهت استخدام معرفی می شوند.

+از اهداف آینده دانشگاه گروه صنعتی گلرنگ بفرمایید .

سوال خیلی خوب و مهمی است .ماموریتی که به دانشگاه گلرنگ داده شده کارآفرینی است.یعنی ما این دانشگاه را در 4 سال آینده بعنوان دانشگاه کارآفرین می بینیم که هم دارای کسب و کار برای خودش هست و هم بعنوان تسهیلگر برای سایر کسب و کارهای گروه صنعتی گلرنگ فعالیت می کند.

ماموریت ما اینه که در هر سه حوزه صنعت ، خدمات و کشاورزی در زمینه کسب و کارهای استارتاپی و دانش بنیان فعالیت بکینم و از محققین ، دانشمندان و افراد صاحب ایده حمایت بکینم و از این طریق بتوانیم به افراد صاحب ایده کمک بکنیم که کسب و کار خودشان را راه بیاندازند.

از دانشجویان خودمان هم که عملا افکار و ایده های کارآفرینی دارند حمایت می کنیم که بتوانند ایده هایشان را اصطلاحا تجاری سازی بکنند .

یکی از ماموریت های مهم دانشگاه گلرنگ تسهیل و تجاری سازی طرح ها و ایده های دانش بنیان و استارتاپی است.

بنابراین ما دانشگاه گلرنگ را در سه چهار سال آینده بعنوان یک دانشگاه کارآفرین ، تسهیلگر، یک مرکز و قطب علمی تجاری سازی مبانی دانش بنیان و استارتاپی می بینیم.

+ضمن تشکر از شما اگر بعنوان جمع بندی نکته ای باقی مانده بفرمایید.

خیلی از رادیو افق کوروش و شنوندگان عزیزش ممنونم.

از شرکت فروشگاه های افق کوروش تشکر می کنم.

افق کوروش نگین گروه صنعتی گلرنگ هست و ما گلرنگی ها خیلی بهش افتخار می کنیم ، هر روز در حال توسعه و رشد هست و ما لذت می بریم.

یکی از مهم ترین خدمات گروه صنعتی گلرنگ در قالب افق کوروش اتفاق افتاده که بصورت انبوه کارآفرینی و ایجاد شغل شده است .از همه هموطنان عزیز تشکر می کنم که با خرید محصولات گروهه صنعتی گلرنگ از فروشگاه های افق کوروش به کارآفرینی بیش تر برای جوانان کشورمان کمک می کنند.

 

 

 

مشرح گفتگو رادیو افق کرووش با دکتر امیران رئیس دانشگاه گلرنگ ، دانشگاه گلرنگ ، دانشگاه گلرنگ بعنوان دانشگاه سازمانی و بازوی علمی گروه صنعتی گلرنگ فعالیت میکنه ، کاردانی کارشناسی و کارشناسی ارشد ، تربیت مدیران آینده گروه صنعتی گلرنگ ، ا استعداد داخل گروه صنعتی گلرنگ ، نیروهای با استعداد داخل گروه صنعتی گلرنگ ، کسب و کارهای استارتاپی و دانش بنیان ، جایزه استارتاپی استاد محمدکریم فضلی بنیانگزار محترم گروه صنعتی گلرنگ ، کارآفرینی ، کسب و کار و توسعه فضای کسب و کار ، بنیانگزار فقید گروه صنعتی گلرنگ استاد محمد کریم فضلی ، مدیرعامل محترم گروه صنعتی گلرنگ دکتر مهدی فضلی ، ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ ، ز فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش طی یک سال ، وب سایت دانشگاه گلرنگ ، شرکت فروشگاه های افق کوروش عملا یک نظم و الگوی جدید در صنعت خورده فروشی به وجود آورد ، فروشنده برتر ایران ، صنعت فروش ، فروشندگی ومدیریت فروش و راهبری ، سیستم آموزش اختصاصی مجازی ، بدلیل کرونا دانشگاه گلرنگ سیستم آموزش اختصاصی مجازی خودش را داره ، مسابقه فروشنده برتر ، اهداف آینده دانشگاه گروه صنعتی گلرنگ ، صنعت ، خدمات و کشاورزی ، دانشگاه گلرنگ در سه چهار سال آینده بعنوان یک دانشگاه کارآفرین ، تسهیلگر ، یک مرکز و قطب علمی تجاری سازی مبانی دانش بنیان و استارتاپی می بینیم ، افق کوروش نگین گروه صنعتی گلرنگ هست ، یکی از مهم ترین خدمات گروه صنعتی گلرنگ در قالب افق کوروش اتفاق افتاده ، انبوه کارآفرینی ، رادیو افق کوروش ، رادیو ، افق کوروش ، بورس افق ، بورس افق کوروش ، جشنواره افق کوروش ، خرید از افق کوروش ، میلاد حسن زاده ، نیلوفر نگهبانی ، رادیو اینترنتی افق کوروش ، رادیو فروشگاه افق کوروش ، دکتر فخریان ، امیرخسرو فخریان ، خرید خوب ، خرید با تخفیف ، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، اتحادیه فروشگاه ای زنجیره ای ، دکتر حسین صبوری ، فرانچایز افق کوروش ، نمایندگی افق کوروش ، خرید خوب از افق کوروش ، رادیو فروشگاه اینترنتی افق کوروش ، خرید اینترنتی افق کوروش ، جایزه افق کوروش ، پرسنل افق کوروش ، پرتویی از افق ، کد تخفیف خرید از افق کوروش ، صنعت خرده فروشی ، خرده فروشی ، کالاهای تند گردش ، اکالا ، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ، سایت رادیو افق کوروش ، سایت افق کوروش ، گوینده رادیو افق کوروش ، مجری رادیو افق کوروش ، کارگردان رادیو افق کوروش ، صدابردار رادیو افق کوروش ، برنامه رادیو افق کوروش ، فخریان ، امیرخسرو فخریان ، باشگاه مشتریان افق کوروش ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر