menusearch
رادیو افق کوروش

مدیرعامل افق کوروش:افق کوروش یک برند متعلق به همه مردم است

اینستاگرام رادیو افق کوروش
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۵:۱:۲۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۲/۶ جمعه
(3)
(1)
مدیرعامل افق کوروش:افق کوروش یک برند متعلق به همه مردم است
مدیرعامل افق کوروش:افق کوروش یک برند متعلق به همه مردم است

به گزارش رادیو افق کوروش دکتر فخریان در مصاحبه با این رادیو در دوازدهمین نمایشگاه بورس بانک بیمه گفت: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه ها هم برای کشور و هم برای فعالین اقتصادی موثر باشه.مردم به مجموعه افق کوروش لطف دارند ، همانطور که در فروشگاهامون استقبال خوبی میشه و الحمدالله ما در همه کشور حضور خوبی داریم ، حضور ما در بورس هم خوب بود و با استقبال مردم مواجه شدیم و خیلی خوشحال هستیم و من می دونم که اگر ما در سال 98 سهاممان را عرضه می کردیم مسلما چندین برابر سال 97 استقبال می شد. من فکر می کنم که فروشگاه های افق کوروش جای خیلی خوبی برای سرمایه گزاری مردم هست و آنها می توانند وضعیت ما رو خودشون در بازار و سطح شهرو کشور رصد بکنند.بعضی وقت ها افراد سهام بعضی از شرکت ها را تهیه می کنند و شاید فقط سالی یک بار در مجمع آن شرکت امکان حضور داشته باشند و یا اخبارشان را از طریق سایت ها پیگیری کنندو از وضعیت آنها خبردار شوند.

حسنی که افق کوروش دارد تمام مردم هم از طریق خریدشان می توانند به توسعه آن کمک کنند و هم اینکه می توانند عملیاتش را بررسی بکنند ، نظر بدهند و ماهم بتونیم در کنار مردم باشیم.

واقعا افق کوروش امروز یک برند متعلق به همه مردم است و ماهم همه تلاشمان را می کنیم که روز به روز بتوانیم بهتر باشیم و اول بودنمان را حفظ کنیم.

 

< script type="text/Java script "src="https://www.aparat.com/embed/Wku4X?data[rnddiv]=88906003580&data[responsive]=yes">
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر