menusearch
رادیو افق کوروش

مدیرعامل افق کوروش از خاطراتشان با استاد فضلی می گوید

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۶:۳۱
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۲/۳۰ سه شنبه
(1)
(0)
مدیرعامل افق کوروش از خاطراتشان با استاد فضلی می گوید
مدیرعامل افق کوروش از خاطراتشان با استاد فضلی می گوید

رادیو افق کوروش - دکتر امیرخسرو فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در راستای فعالیت های چندین ساله و خستگی ناپذیر استاد محمدکریم فضلی بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ گفت : بعضی از افراد این توانایی را در خودشان می بینند که میتوانند کارهای بزرگ انجام دهند ، ایشان در صحبت هایی که همیشه داشتند خودشان اشاره به این موضوع می کردند که توانایی انجام کارهای بزرگ را داشتند و مثال می زدند که اگرجایی می خواستند کالایی را بفروشند دوست نداشتند استخدام بشوند و ترجیح می دادند پورسانت بگیرند و خودشان کارآفرین باشند.

 

درس اولی که من از ایشان گرفتم این بود که کارها را همیشه با تدبیر بتوانیم پیش ببریم و هیچ کاری را با زور و بازو نمیشه انجام داد فقط با تدبیر.

مطلب دومی که خیلی مهم بود و در زندگی و کار من خیلی تاثیر داشت این بود که ما حتما افرادی را که توانمند و قوی هستند را در کنار خودمان داشته باشیم و افراد ضعیف هیچ وقت نمی توانند کمک بکنند تا ما بتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

 

یادمه یه روزی جشن تولد حاج آقا بود ، اون موقع که مجموعه خیلی کوچک بود تعداد مدیرعامل ها هم خیلی کم بودند، در آن مراسم استاد فرمودند بهترین کادویی که می توانید به من بدهید این است که عهد ببندیم در آینده ای نزدیک بتوانیم به صدهزار همکار برسیم و ما از آن روز که ایشان دستور دادند تمام تلاشمان را کردیم که به این اهداف نزدیک بشیم و من مطمئن هستم با وجود جناب آقای دکتر مهدی فضلی به زودی به این هدف خواهیم رسید.

ما در افق کوروش تمام سعی مان را می کنیم و الان حدود پانزده هزار همکار داریم.ان شالله با وجود بقیه خوبان که در گروه صنعتی گلرنگ هستند این هدف را محقق می کنیم.

 

ایشان همیشه دوست داشتند کالاهایی تولید کنند که سلامت محور باشه ، من یادم هست آن موقع که در پخش بودم بحث تولید نوشابه یا توزیع سیگار بود ،ایشان فرمودند باتوجه به اینکه این کالاها سلامت محور نبود بهتر است ما در مجموعه مان نداشته باشیم.

فرهنگ سازمانی را در گروه صنعتی خیلی بهش اهمیت می دادند.

 

من امیدوارم با بزرگ شدن گروه صنعتی این فرهنگ های گروه بمونه و وظیفه ما این است که آن ها را حفظ کنیم.

ما وقتی در کنارشون بودیم هیچ وقت فکر نمی کردیم که ایشان مالک مجموعه هستند بلکه احساس می کردیم ایشان پشتوانه ما هستند و همیشه راهنمای ما هستند ، این حس باعث می شد همیشه با علاقه بیش تری در مجموعه فعالیت بکینم.

 

فایل صوتی گفتگو:

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر