menusearch
رادیو افق کوروش

مجمع عمومی فوق العاده افق کوروش برگزار شد

اینستاگرام رادیو افق کوروش
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲:۳:۲۸
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۴/۷ شنبه
(0)
(0)
مجمع عمومی فوق العاده افق کوروش برگزار شد
مجمع عمومی فوق العاده افق کوروش برگزار شد

به گزارش رادیو افق کوروش مجمع عمومی فوق العاده شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به شماره ثبت 359328 و شناسه ملی 10104040308 در تاریخ 99/4/7 در محل سالن کنفرانس ساختمان گروه صنعتی گلرنگ برگزار گردید.

 

دستور جلسه این مجمع طبق آنچه که در آگهی روزنامه رسمی دنیای اقتصاد مورخ 99/3/27 منتشر شده و در سایت کدال نیز افشا گردیده است ؛ افزایش سرمایه و تصمیم گیری در ارتباط با سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد بوده است.

 

مجمع فوق العاده شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش حسب ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور حداکثر 15 نفر از سهامداران حقیقی و حقوقی در محل و همراهی سایر سهامداران از طریق پخش آنلاین برنامه در رسانه های افق کوروش شامل صفحه رسمی اینستاگرام ، وب سایت و آپارات برگزار گردید.

 

لازم بذکر است در ابتدا پس از ارائه توضیحاتی توسط مجری ، دکتر ابراهیمی رئیس محترم هیئت مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با حضور در جایگاه و ارائه توضیحات مختصری در مورد موضوع جلسه مجمع و اعلام رسمیت جلسه با حضور حداکثر سهامداران از دکتر گودرزی و دکتر قانعی (دو نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت به عنوان ناظر) ، دکتر فخریان (مدیرعامل) ، آقای قلعه به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت به نمایندگی از موسسه حسابرسی فراز مشاور دیلمی پور و همچنین آقای دامغانی (مدیر مالی شرکت به عنوان دبیر جلسه) دعوت کردند تا در جایگاه حضور پیدا کنند.

 

ایشان ضمن تشکر از خانم یوسفی نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار که به صورت زنده از طریق اینستاگرام مراسم مجمع را نظاره گر می کردند ، با کسب اجازه از حضار در مورد ورود به دستور جلسه ، از دکتر فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش درخواست کردند که گزارش عملکرد خود را در مورد افزایش سرمایه ، میزان افزایش سرمایه و درصد تغییر سرمایه ارائه نمایند.

 

دکتر فخریان پس از ارائه توضیحاتی در خصوص پیش بینی 9 ماهه سال 99 ، هدف از افزایش سرمایه را بهبود ناوگان حمل و نقل ، بالابردن کیفیت زنجیره تامین ، ریسک تامین کامیونت و افزایش تعداد فروشگاه ها خواندند.

در ادامه با دعوت دکتر ابراهیمی از حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت ایشان گزارش حسابرسی را ارائه کردند.

 

در پایان دکتر ابراهیمی با تشکر از مدیرعامل ، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و همچنین حضار درخواست کردند اگر سوالی مدنظر هست مطرح شده تا پاسخ داده شود.

پس از پاسخگویی به سوالات با توجه به دستور جلسه نسبت به تصویب افزایش سرمایه رای گیری شد و افزایش سرمایه با حضور اکثریت سهامداران تصویب گردید.

 

در خاتمه مجمع به شرکت گروه صنعتی گلرنگ با حق توکیل به غیر وکالت داده شد تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت مصوبات مجمع و انجام سایر مراحل قانونی اقدام نماید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر