menusearch
رادیو افق کوروش

مجله کوروش؛ یکی از پربازدیدترین مجله‌های اینترنتی کشور

اینستاگرام رادیو افق کوروش
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۹:۵:۳۰
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۴۰۰/۵/۲۶ سه شنبه
(0)
(0)
مجله کوروش؛ یکی از پربازدیدترین مجله‌های اینترنتی کشور
مجله کوروش؛ یکی از پربازدیدترین مجله‌های اینترنتی کشور

رادیو افق کوروش - ‌افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور، یکی از پرمخاطب ترین مجله‌های اینترنتی را برای پاسخگویی به نیاز کاربران راه اندازی کرده است.

در دنیای امروز اکثر ما برای یافتن پاسخ مناسب برای هر پرسشی از اینترنت استفاده می‌کنیم. در این میان پیدا کردن یک منبع معتبر که اطلاعات به روز و مطمئنی را در اختیار کاربران قرار دهد اهمیت زیادی دارد. در چند سال اخیر مجله اینترنتی کوروش یکی از پربازدیدترین مجلات اینترنتی تبدیل شده است. مجله کوروش در سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد و ماهانه بیش از ۱۲۰ مطلب در این مجله اینترنتی منتشر می‌شود. تمامی مقاله‌های منتشر شده در مجله اینترنتی کوروش از معتبرترین وب سایت‌های دنیا ترجمه می‌شوند. اگر دوست دارید بیشتر با ویژگی‌های این مجله جذاب آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید. اما پیش از آن بهتر است چند خطی درباره فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش بخوانید.

با افق کوروش، بزرگ‌ترین برند خرده فروشی ایران آشنا شوید

فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش که کار خود را از آذر ماه ۱۳۹۲ آغاز کرده است، اکنون به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور با بیشتر از ۲۷۷۰ شعبه شناخته می‌شود. این فروشگاه که با بیش از ۲۸۰۰ محصول به عنوان بزرگ‌ترین برند خرده فروشی ایران شناخته می‌شود، حتی در دور افتاده‌ترین خیابان‌های شهرهای ایران نیز شعبه دارد. این فروشگاه در ابتدا کار خود را با افتتاح ۸ شعبه آغاز کرد. هم اکنون فروشگاه افق کوروش بیشتر از ۲۷۰۰ شعبه در ۴۰۶ شهر و بیش از ۲۰ هزار نفر کارمند دارد. امکان خرید حضوری و اینترنتی و در دسترس بودن شعبه‌های مختلف این فروشگاه موجب شده که یکی از محبوب ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور تبدیل شود. برای اطلاع از تخفیفات و جشنواره‌های جذاب افق کوروش می‌توانید به وب سایت okcs.com سر بزنید.

معرفی مجله کوروش؛ دنیایی اطلاعات و سرگرمی

مجله اینترنتی کوروش یک مجله حوزه سبک زندگی است که از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده است. در حال حاضر مجله کوروش با تولید محتواهای معتبر از منابع خارجی و ایرانی یکی از پربازدیدترین مجلات اینترنتی ایران است. گروه تولید محتوای تحریریه مجله کوروش در سرویس‌های آشپزی، سلامت، هنر و سینما و علم و تکنولوژی و سبک زندگی با حفظ بالاترین استانداردهای روزنامه نگاری و اخلاقی محتوای معتبر تولید می‌کنند. این مجله به منظور افزایش یادگیری و اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف ایجاد شده است. در ادامه می‌توانید با بخش‌های مختلف این مجله اینترنتی آشنا شوید.

روند تولید محتوا در مجله کوروش

کلیه مقالات مجله کوروش توسط تیم تحریریه متخصص این مجموعه با حفظ بالاترین استانداردها و با تکیه بر برترین منابع دنیا نگارش می‌شوند. تیم محتوای کوروش برای نوشتن مقالات از معتبرترین منابع دنیا و ترجمه مقالات علمی و تأیید شده خارجی استفاده می‌کنند. نویسندگان و مترجمان افق کوروش با مطالعه دقیق جدیدترین مقالات و بررسی موضوعات روز دنیا، مقالات را به صورتی ساده و قابل فهم برای عموم ترجمه و بازنویسی می‌کنند. مجله کوروش برای کسب رضایت مخاطبین و کسب اعتماد آنها همه مقالات را با ذکر دقیق منابع آن ارائه می‌دهد.

سرویس آشپزی مجله کوروش

یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های مجله کوروش، سرویس آشپزی آن است. برای نگارش مقالات سرویس آشپزی مجله از مطالب برترین سایت‌های آشپزی معتبر انگلیسی زبان و صفحه‌های آشپزی معروف ترین سرآشپزهای دنیا استفاده می‌شود. در سرویس آشپزی مجله کوروش می‌توانید رسپی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، فینگرفود، دسر، کیک، شیرینی، نوشیدنی، اسموتی، پیش غذا و … را مشاهده کنید. علاوه بر این تمامی دستورهای آشپزی ایرانی این بخش طبق دستورات پخت مشهورترین آشپزها و شف های ایرانی نوشته می‌شوند.

 

 

سرویس سلامت مجله کوروش

در بخش سلامت مجله کوروش می‌توانید اطلاعاتی جامع و کامل در مورد انواع بیماری‌ها، روش‌های مراقبت از پوست، مو، خواص انواع خوراکی‌ها و انواع درمان‌های خانگی و طب سنتی بخوانید. کلیه مقالات این بخش از مجلات علمی و معتبر خارجی ترجمه می‌شوند و کاملاً به روز و معتبر هستند. در روند تولید محتوای مطالب پزشکی و سلامت تمام تلاش گروه محتوای مجله کوروش این است که اصطلاحات و موضوعات پیچیده را به شکلی قابل فهم برای عموم مردم بیان کنند. در عین حال هدف ما مستندنگاری و ارائه محتوا طبق اصول اخلاقی و تعهد روزنامه نگاری است.

سرویس سبک زندگی مجله کوروش

اگر به امور خانه و خانه داری، مد و فشن، سلامت مادر و کودک، رشد و توسعه فردی، رسیدگی به گل و گلدان و باغبانی در منزل و راهنمای کاشت و مراقبت از گیاهان درمان و خوراکی، راهنمای خرید لوازم منزل و خوراکی و پوشاک و … علاقه دارید می‌توانید از ترفندها و روش‌های معتبر ارائه شده در این بخش استفاده کنید. راهنمای سفر و گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان از دیگر بخش‌های جذاب سرویس سبک زندگی مجله کوروش است. در بخش سرویس زندگی مجله کوروش به شما می‌گوئیم چگونه دوران بارداری، شیردهی و فرزندپروری را سپری کنید. اگر قصد شاغل شدن یا تغییر شغل یا ترفیع شغلی دارید مقالات رشد و توسعه فردی و شغلی کمک حال شماست.

سرویس هنر و سینما مجله کوروش

مقالات این بخش توسط نویسندگان خبره مجله کوروش نقد و نگارش می‌شود. در بخش هنر و سینمای مجله کوروش می‌توانید نگاهی به خلاصه انواع فیلم‌ها، سریال‌ها بیندازید، نقد فیلم‌های روز سینمای ایرن و جهان به قلم منتقدان مشهور را بخوانید و از پشت صحنه جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی باخبر شوید. علاوه بر این نگاهی به زندگی و بیوگرافی مشهورترین بازیگران و کارگردانان سینمای دنیا و بررسی کارنامه آنان با نگاهی موشکافانه و جزئی نگر یک بخش جذاب دیگر در سرویس هنر و سینمای مجله کوروش است.

سرویس کتاب و ادبیات مجله کوروش

اگر به مطالعه آثار ادبی ایران و جهان علاقه دارید سرویس کتاب و ادبیات مجله کوروش را از دست ندهید. بررسی، نقد و خلاصه بهترین و مشهورترین و پرفروش‌ترین آثار ادبی ایران و جهان و مرور زندگینامه نویسندگان مشهور ایرانی و خارجی با جزئیات و وسواس تمام در این سرویس هر روز منتشر می‌شود. علاوه بر این نقد و بررسی موشکافانه کتاب‌های حوزه کسب و کار و رشد و توسعه فردی و شغلی به قلم نویسندگان مشهور این حوزه را هم با قلمی موشکافانه در این سرویس به طور منظم منتشر می‌کنیم.

سرویس علم و تکنولوژی مجله کوروش اگر به علوم جدید، تکنولوژی و فناوری‌های به روز و مطالب تخصصی مربوط به کسب و کار و خرده فروشی علاقه دارید، بهتر است حتماً سری به بخش علم و تکنولوژی مجله کوروش بزنید. مقالات حوزه کسب و کار و خرده فروشی قطعاً برای علاقمندان به کارآفرینی یک منبع معتبر است. این مقالات از معتبرترین منابع روز دنیا از جمله مجله فوربس با دقت و وسواس فراوان ترجمه می‌شوند. مباحث مربوط به گجت ها، نرم افزار و اپلیکیشن، اینترنت و تکنولوژی و راهنمای خرید اقلام و لوازم هوشمند یک بخش جذاب دیگر در حوزه علم و تکنولوژی مجله کوروش است.

قابل ذکراست که شما میتوانید ، محتوای ارائه شده در مجله کوروش را با عنوان " ساده بهترین باش " به صورت پادکست های صوتی در رادیو افق کوروش بشنوید .

اخبار استان در رادیو افق کوروش ، مهندس منصوری قائم مقام مدیر عامل افق کوروش ، اخبار مناطق افق کوروش با رادیو افق کوروش ، مجریران 02128428291 ، مجریران 28428291 ، رادیو افق کوروش ، میلاد حسن زاده ، مهندس کلب خانی ، مدیر عامل سوپرمارکت اینترنتی اکالا ، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، حسین صبوری ، مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، شرکت فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش ، فرانچایز ، رادیو افق کوروش ، استاد حاج محمد کریم فضلی ، گروه صنعتی گلرنگ ، گفتگوی رادیو افق کوروش با مدیران گلرنگ ، مدیران گلرنگ ، باشگاه مشتریان افق کوروش ، فروشگاه های زنجیره ای غرفه سبد گردان کوروش ، رادیو اینترنتی افق کوروش ، رادیو اینترنتی ، رادیو فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش ، رادیو فروشگاههای زنجیره ای ، فروشگاههای اینترنتی اٌکالا ، اٌکالا ، تندیس زرین برند محبوب ، رادیو افق کوروش ، میلاد حسن زاده ، مجریران 02128428291 ، مجریران 28428291 ، جشنواره ، خرید با تخفیف ، تخفیف ، خرید اقتصادی ، جشنواره زمستانی ، قرعه کشی ، جوایز ، کارت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، حسین صبوری مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، رادیو افق کوروش ، شرکت فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش ، باشگاه مشتریان افق کوروش ، فروشگاه های زنجیره ای ، رادیو اینترنتی افق کوروش ، رادیو فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش ، سهام عدالت ، قیمت سهام عدالت ، وضعیت سهام عدالت ، گزارش سهام عدالت ، فروش سهام عدالت ، واگذاری سهام عدالت ، قیمت سهام عدالت من ، رشد قیمت سهام عدالت من ، سهام عدالت در رادیو افق کوروش افق در بورس ، مجمع عمومی افق کوروش ، نماد افق ، اخبار استان در رادیو افق کوروش ، اخبار مناطق افق کوروش با رادیو افق کوروش ، مجریران 02128428291 ، مجریران 28428291 نمای بورس در رادیو افق کوروش ، سهام عدالت ، نمای پایانی بورس ، نمای پایانی بورس از رادیو افق کوروش ، قیمت سهام عدالت ف قیمت روز سهام عدالت رادیو افق کوروش ، میلاد حسن زاده ، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، حسین صبوری ، قائم مقام مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، رادیو افق کوروش ، شرکت فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش ، فروشگاههای اینترنتی اکالا ، سیاست تقسیم سود ، فرانچایز اعطای نمایندگی ، افق ، درآمد فروش ، عملکرد ماهانه سبد سهام ، بورس اوراق بهادار ، سهام ، بورس تهران ، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران ، ساده بهترین باش ، مجله کوروش؛ یکی از پربازدیدترین مجله‌های اینترنتی کشور ، ساده بهترین باش ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر