menusearch
رادیو افق کوروش

فرصت جدید برای خرید طلا

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۶:۱۷:۳۳
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۵/۱۳ دوشنبه
(0)
(0)
فرصت جدید برای خرید طلا
فرصت جدید برای خرید طلا

با ادامه روند صعودی و نزدیک شدن قیمت هر اونس طلا به ۲هزار دلار، تحلیلگران میگویند ممکن است با تحکیم قیمت این فلز ارزشمند، فرصتهایی برای خرید در هفته جاری وجود داشته باشد.

به گزارش رادیو افق کوروش به نقل از ایسنا ، تحلیلگران اظهار میکنند عوامل زیادی در معاملات هفته جاری مورد توجه خواهند بود اما در مقطع فعلی هیچ عاملی مانع روند صعودی طلا نخواهد بود.


به گفته اورت میلمان، کارشناس فلزات ارزشمند گینزویل، اخبار اقتصادی خوب به نفع طلا هستند، زیرا آمار بهتر از حد مطلوب، انتظارات تورمی را بالا میبرد و انتظار میرود طلا در هفته جاری به مرز ۲هزار دلار صعود کند. با نزدیک شدن آمریکا به زمان انتخابات ریاستجمهوری در نوامبر، بازارها نوسان بیشتری را تجربه خواهند کرد.

دانیل پاویلونیس، کارگزار ارشد کالا در شرکت آرجیاو فیوچرز در این باره گفت: مطمئن هستم که ما همچنان با فلزات ارزشمند بهخصوص طلا، از دیوار نگرانیها بالاتر میرویم و قیمتها بالاتر خواهد رفت. طلا در حال حاضر یک فضای پرریسک را دنبال میکند که با دلار ضعیفتر مصادف شده و به نوبه خود به صعود طلا به رکورد جدید کمک کرده است. به گفته پاویلونیس، میزان نقدینگی که به اقتصاد تزریق شده است، کمسابقه بوده است. طلا در چنین شرایطی یک دارایی امن به شمار میرود. تحلیلگران انتظار دارند طلا تا حدود تحکیم قیمت یا عقبنشینی قیمت پیدا کند با این همه نظرات درباره میزان این عقبنشینی متفاوت است.