menusearch
رادیو افق کوروش

عرضه لوازم‌التحریر ایرانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

اینستاگرام رادیو افق کوروش
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۳:۵۵
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۴۰۰/۲/۱ چهارشنبه
(0)
(0)
عرضه لوازم‌التحریر ایرانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
عرضه لوازم‌التحریر ایرانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

کمتر کسب و کاری است که در یک سال گذشته تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار نگرفته باشد. بسیاری از مجموعه های تولیدی در این ایام یا مجبور به تعدیل نیرو شدند یا کرکره ها را پایین کشیدند و یا با افت و خیز و با بیم و امید به آینده به کار خود ادامه دادند.

در این میان تولیدکنندگان نوشت افزار نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند. شرایط پسا کرونا و تعطیلی مدارس سبب شد تا میزان تولید در برخی از کالاهای نوشت افزار به یک سوم و در بخشی دیگر مانند تولید کیف به یک دهم کاهش یابد. تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی که در این سال ها با مشکلات ریز و درشت متعددی دست و پنجه نرم کردند، در یک سال گذشته سال عجیب و غریبی را پشت سر گذاشتند. حالا مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی بنا دارد با توجه به تجربه یک سال اخیر خود، در طراحی و تولید محصولات جدید بیشتر ورود کرده و روش های جدید فروش را ایجاد کند.

محمد یقینی، مدیرعامل این مجمع، در همین رابطه به تسنیم گفت: فعالیت در سال گذشته به هر شکلی که بود، انجام شد، اما مجمع در سال جاری در پنج حوزه فعالیت خواهد کرد. ذائقه سازی، ارتباطات بازار، تولید نوشت افزار، توانمندسازی فعالین و طراحی کاراکتر از جمله اهم مواردی است که به آن در سال جاری پرداخته خواهد شد.

مدیرعامل مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی با بیان اینکه تجاری سازی کاراکترهای ایرانی از جمله برنامه های مجمع در سال 1400 خواهد بود، افزود: تولیدکننده برای تولید کالا با محتوای ایرانی، نیاز به محتوایی با این مضمون و موضوع دارد. امکان مذاکره تک تک تولیدکنندگان با صاحبان کاراکتر نیست؛ بنا براین نیاز به مجموعه های واسطی مانند مجمع ایران نوشت است که در این میان ذی نفع هم نیست. بنا داریم که با صاحبان این کاراکترها صحبت و مذاکره کنیم و به صورت تجمیعی به یک برنامه روشن در این زمینه برسیم تا کاراکترهایی را که در رسانه ملی هستند مانند کاراکترهایی که در شبکه کودک در حال پخش هستند، بتوانیم به تولیدکنندگان عرضه کنیم. در این مسیر، طراحی کاراکتر و تبدیل آن به محصول نیز نیاز به مذاکره دارد.

وی با بیان اینکه بخش دیگر فعالیت ما در سال جاری به بحث توسعه فروش نوشت افزار ایرانی اختصاص خواهد داشت، اضافه کرد: البته این کار از سال های پیش شروع شده است، اما به دلیل ضربه و تأثیری که کرونا بر کار تولیدکنندگان گذاشت، ضرورت پرداختن به آن بیشتر احساس می شود. در این بخش بنا داریم که کانال های فروش را توسعه دهیم تا زمینه فروش برای تولیدکنندگان بیشتر شود. این امر جزو اولویت های مجمع در سال جاری است. در سال گذشته طرح مشق احسان کمک بزرگی به تولیدکنندگان این حوزه داد، اما برگزاری این طرح دست ما نیست.

به گفته یقینی؛ جای فروش محصولات نوشت افزار ایرانی اسلامی در فروشگاه های زنجیره ای خیلی خالی است. درصدد هستیم تا مشکلات ورود به این حوزه را برطرف کنیم. بنا داریم برای رفع مشکلات در این زمینه با برخی از این فروشگاه ها مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: در بخش بازیگران تکمیلی اکوسیستم ایران نوشت، برخی نمونه ها به عرضه های اولیه رسیدند که امیدواریم در سال جاری باید قوی تر و عمومی تر عرضه شوند. از این دست می توانیم به محصولاتی که با تکنولوژی واقعیت افزوده تولید شده اند، اشاره کرد.

عرضه لوازم‌التحریر ایرانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی ، رادیو افق کوروش ، رادیو ، افق کوروش ، بورس افق ، بورس افق کوروش ، جشنواره افق کوروش ، خرید از افق کوروش ، میلاد حسن زاده ، نیلوفر نگهبانی ، رادیو اینترنتی افق کوروش ، رادیو فروشگاه افق کوروش ، دکتر فخریان ، امیرخسرو فخریان ، خرید خوب ، خرید با تخفیف ، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، اتحادیه فروشگاه ای زنجیره ای ، دکتر حسین صبوری ، فرانچایز افق کوروش ، نمایندگی افق کوروش ، خرید خوب از افق کوروش ، رادیو فروشگاه اینترنتی افق کوروش ، خرید اینترنتی افق کوروش ، جایزه افق کوروش ، پرسنل افق کوروش ، پرتویی از افق ، کد تخفیف خرید از افق کوروش ، صنعت خرده فروشی ، خرده فروشی ، کالاهای تند گردش ، اکالا ، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ، سایت رادیو افق کوروش ، سایت افق کوروش ، گوینده رادیو افق کوروش ، مجری رادیو افق کوروش ، کارگردان رادیو افق کوروش ، صدابردار رادیو افق کوروش ، برنامه رادیو افق کوروش ، فخریان ، امیرخسرو فخریان ، باشگاه مشتریان افق کوروش ، اپلیکیشن یاشگاه مشتریان افق کوروش ، گروه صنعتی گلرنگ ، گلرنگ ، دکتر فضلی ، اخبار صنعت خرده فروشی ، اخبار فروشگاه های زنجیره ای ، افق کوروش بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور ، افق کوروش در بورس ، سهام افق را از کجا بخریم ، سهامداران افق کوروش ، وب سایت افق کوروش ، وب سایت رادیو افق کوروش ، اینستاگرام افق کوروش ، اینستاگرام رادیو افق کوروش ، برنده های جشنواره افق کوروش ، جوایز میلیونی افق کوروش ، مصاحبه با مدیرعامل افق کوروش ، Okcsradio ، radio ، okcsradiocom ، okcsradioir ، okcs ، okcsir ، okcscom ، عرضه لوازم‌التحریر ایرانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ،