menusearch
رادیو افق کوروش

صرفه‌ ۲۰ تا ۳۰ درصدی در خرید از میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

اینستاگرام رادیو افق کوروش
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۴۳:۱۴
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۵/۱۳ دوشنبه
(0)
(0)
صرفه‌ ۲۰ تا ۳۰ درصدی در خرید از میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای
صرفه‌ ۲۰ تا ۳۰ درصدی در خرید از میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

طی هفته های گذشته قیمت برخی اقلام اساسی مورد مصرف خانوار افزایش قابل توجهی در مراکز سطح شهر داشته و صرفه خرید از میادین میوه و تربار و فروشگاههای زنجیره ای را به ۲۰ تا ۳۰ درصد رسیده است.
به گزارش رادیو افق کوروش به نقل از خبرگزاری مهر، طی هفته های گذشته قیمت برخی اقلام اساسی مورد مصرف خانوار از جمله مرغ، گوشت قرمز، حبوبات، برنج، میوه و … افزایش قابل توجهی در مراکز سطح شهر داشته به عنوان مثال هم اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ در مغازههای سطح شهر حدود ۱۹ هزار تومان و هر شانه تخم مرغ ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است. همچنین قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه گوسفندی در مغازهها بین ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان اعلام شده است.


اختلاف قیمت این محصولات در مراکز خرده فروشی و مراکز عمده فروشی از جمله سازمان میادین میوه و تره بار قابل توجه است.
براساس این گزارش به طور متوسط قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر ۳۰ درصد کمتر است. همچنین قیمت انواع سبزی و صیفی جات ۳۳.۵ درصد و انواع حبوبات ۲۱.۵ درصد ارزانتر از سطح شهر است.
براین اساس خرید مردم از میادین میوه و تربار و فروشگاههای زنجیرهای صرفه اقتصادی بالایی دارد و منجر به افزایش قدرت خرید خانوارها میشود.


شهرام جبارزادگان، سخنگوی سازمان میادین میوه و تره بار از وفور عرضه میوه، گوشت قرمز، حبوبات و … در غرفه های میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: به طور متوسط روزانه حداقل ۴۰ تن مرغ گرم و مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار توزیع میشود و ما آمادگی این را داریم که هر چقدر مسئولان مربوطه برای تنظیم بازار مرغ اختصاص دهند، آن را توزیع کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

      وی اضافه کرد: در توزیع گوشت قرمز نیز محدودیتی وجود ندارد و تخم مرغ نیز به تناسب میزانی که به ما اختصاص مییابد توزیع میشود.

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر