menusearch
رادیو افق کوروش

شایسته سالاری، عدالت سازمانی را در افق کوروش به همراه دارد. +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۷:۴۱
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۰/۲ دوشنبه
(1)
(0)
شایسته سالاری، عدالت سازمانی را در افق کوروش به همراه دارد. +صوتی
شایسته سالاری، عدالت سازمانی را در افق کوروش به همراه دارد. +صوتی
رادیو افق کوروش - جشن ششمین سالگرد افتتاحیه نخستین فروشگاه زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش در شهر کرج و با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاونت اجرایی منطقه 4، معاونت بازرگانی و جمعی از همکاران ستادی و فروشگاهی منطقه 4 افق کوروش برگزار شد.

حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل ضمن تبریک شش سالگی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و قدردانی از زحمات همکاران منطقه 4 به چهار رکن اساسی امید، اعتماد، خودباوری و هم سویی برای طی کردن مسیر موفقیت اشاره کرد و گفت: اعتماد یک سرمایه اجتماعی است و بدون داشتن سرمایه اجتماعی حرکت رو به جلو به سختی صورت می پذیرد، از همین روی سازمان بر پایه اعتمادهای متقابل درون سازمانی و برون سازمانی استوار است.

وی در ادامه افزود: افق کوروش با اتکا بر توان همکاران و دوراندیشی مدیران توانسته به این نقطه برسد و امیدواریم کماکان به سرعت مسیر توسعه خود را طی نماید

صبوری بر لزوم هم سویی در سازمان تأکید کرد و اظهار داشت: اگر در سازمان هم سو نباشیم، تضادها از سازمان انرژی می گیرد و پس از مدتی متوقف می شود، لذا زمانی یک سازمان با سرعت می تواند پیش روی کند که تمامی اعضای آن هم سو و به سمت یک هدف در حرکت باشند.

 

قائم مقام مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در ادامه به بررسی روند پیش روی این شرکت، تفسیر چشم انداز تعیین شده و ترسیم مسیر دستیابی به چشم انداز 1404 که قرار گرفتن بین 250 خرده فروشی برتر دنیا است، پرداخت.

در ادامه این مراسم مهرداد سجادی معاونت اجرایی منطقه 4 افق کوروش ضمن تبریک ششمین سالگرد تأسیس فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش به تفسیر اضلاع مثلث موفقیت که شامل نظم و انضباط، صداقت و امانتداری است پرداخت و گفت: همکاران ستادی، انبار و فروشگاهی منطقه 4 افق کوروش به بخش اعظمی از این مثلث موفقیت دست پیدا کرده اند.

 

وی در ادامه افزود: در راستای شایسته سالاری، برنامه ریزی دقیقی برای ارتقاء همکاران منطقه 4 صورت گرفته است که بر طبق آن، رشد های درون سازمانی شامل افراد شایسته خواهد شد.

سجادی همچنین با بیان این موضوع که ملاک و معیار ارتقاء افراد عملکرد آن ها و برآیند کارِ گروهی خواهد بود، اظهار داشت: اصل شایسته سالاری برای همه می تواند خوشایند باشد و بطور قطع عدالت سازمانی را نیز به همراه خواهد شد.

 

معاونت اجرایی منطقه 4 افق کوروش با اشاره به 138 شعبه ستادی و 61 شعبه فرانچایز که با همکاری هزار و 137 نیروی انسانی فعالیت دارند افزود: با عنایت به روند توسعه فروشگاه های منطقه 4، انبار فعلی جوابگوی نیازها نخواهد بود و به زودی به انبار جدید نقل مکان خواهیم کرد.

وی در پایان از زحمات کلیه افرادی که با انجام مسئولانه وظایف خود به پیشرفت و توسعه منطقه کمک کرده اند قدردانی نمود.

 

فایل صوتی خبر: