menusearch
رادیو افق کوروش

شاخص کل بورس ۲ میلیون واحدی شد .

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۴:۵۴:۱۴
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۵/۱۲ یکشنبه
(0)
(0)
شاخص کل بورس ۲ میلیون واحدی شد .
شاخص کل بورس ۲ میلیون واحدی شد .


به گزارش رادیو افق کوروش به نقل از تجارت نیوز، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۴۰ هزار واحدی در کمتر از یک ساعت، کانال ۲ میلیون واحدی را فتح کرد. این در حالی است که در هفته گذشته نیز شاخص دوبار به سمت عبور از این کانال حرکت کرده بود اما هر بار در فتح این کانال ناکام مانده بود.


در جریان معاملات امروز بیش از ۴۷۷ هزار معامله در بورس انجام شد که طی آن یک میلیارد ۷۳۹ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. در این میان سه نماد فولاد، فارس و فملی به ترتیب با ۵۷۵۲، ۴۴۰۹ و ۳۷۳۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.


معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری میشود که جو حاکم بر اکثر گروههای صنعت مثبت بوده و به جز گروه انبوه سازی و رایانه که فشار عرضه در آنها بیشتر است، اکثریت نمادها در بقیه گروهها در محدوده مثبت معامله میشوند. در گروه فلزات اساسی نیز اکثر نمادها به جز ذوب در محدوده مثبت و نزدیک صف خرید دادوستد میشوند.

این در حالی است که تاخیر در ثبت سفارش و کندی معاملات همچنان بزرگترین مشکل معامله گران بوده و موجب اعتراض بسیاری از فعالان بازار سهام شده است.