menusearch
رادیو افق کوروش

سوپرمارکت اینترنتی اکالا به مشهد رسید!

اینستاگرام رادیو افق کوروش
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۰:۹
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۷/۲۴ چهارشنبه
(0)
(0)
سوپرمارکت اینترنتی اکالا به مشهد رسید!
سوپرمارکت اینترنتی اکالا به مشهد رسید!

رادیو افق کوروش - سوپرمارکت اینترنتی اُکالا برای معرفی محصول خود ، گفتن صحت و اطلاعات درست محصول را جز اولویت خود قرار داده است تا خریداران از خرید خود راضی باشند. این سوپر مارکت اینترنتی تمام تلاش خود را برای راحتی شهروندان مشهدی بکار گرفته، تا بهترین خدمات را ارائه دهد.

 این سوپر مارکت به‌عنوان بزرگ‌ترین سوپرمارکت آنلاین در تهران و کرج در بخش خرده‌فروشی، تبدیل به یک برند معتبر و قابل‌اعتماد توسط مشتریان خودش شده و رشد قابل‌توجهی داشته است و روزانه میزبانی صدها هزار بازدیدکننده را بر عهده دارد.

مشهدیا! بیشتر به زندگیتون برسید

اینک سوپرمارکت اینترنتی اُکالا در نظر دارد فروش محصولات اینترنتی را در مشهد مقدس راه‌اندازی کند. در راستای پوشش و خدمات قوی در تهران و کرج، اُکالا امیدوار خواهد بود که بهترین و عالی‌ترین خدمات را با کیفیت بالای محصولات در شهر مشهد به ارمغان بیاورد.

اُکالا، با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، ویترین عالی و طرح‌های تخفیفی بی‌نظیر در وب‌سایت، امکان خرید با قیمت و تخفیف مناسب را برای همه مشتریان عزیز مشهدی به وجود آورده است. با سوپرمارکت آنلاین اُکالا می‌توانید کالاهای اساسی را با تضمین کمترین قیمت ممکن و بهترین خدمات پس از فروش درب منزلتان و در هر نقطه از شهر مشهد تحویل بگیرید.

با توجه به پیشرفت فنّاوری و زمان کمی که در اختیار خانواده‌ها برای در کنار هم بودن است سوپرمارکت اینترنتی اُکالا قادر است شهروندان عزیز مشهد را از لذت در کنار خانواده بودن و همچنین در امان بودن از ترافیک‌های سنگین در سطح مشهد به دور بدارد.

 

فقط کافیست مطلب زیر را بخوانید تا بدانید سوپرمارکت اینترنتی مشهد چه مزایایی دارد و برای جلب رضایت مشتری چه اقداماتی انجام می‌دهد:

  • خرید اینترنتی با سرعت و سهولت بیشتری امکان‌پذیر است. یعنی در هر زمان و مکانی با هر ابزار هوشمندی که در اختیار دارید می‌توانید از طریق اپلیکشن، وب‌سایت یا تلفنی محصول موردنظرتان را سفارش بدهید.
  • همۀ کالاها در سوپرمارکت‌های اینترنتی قبل از رسیدن به مشتری بارها توسط متخصصین کنترل کیفیت می‌شوند و اصالتشان تأیید خواهد شد. همچنین اگر محصولی که سفارش دادید و به دستتان رسید، مطابق میلتان نباشد قابلیت مرجوع بودن جنس امکان‌پذیر است.
  • سوپرمارکت اینترنتی امکان مقایسۀ چند محصول به‌صورت هم‌زمان را به شما خواهد داد تا راحت‌تر بتوانید برآورد کیفیت و هزینه کرده و در نهایت اگر خواستید انتخاب کنید.
  • بیشتر محصولاتی که به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند توضیحاتی دربارۀ محصول، موارد و نحوۀ مصرف، ویژگی‌های مهم و در بیشتر موارد مطالبی دربارۀ خواص مواد تشکیل‌دهندۀ محصول دارند تا مشتری‌ها بتوانند راحت‌تر، مناسب‌ترین محصول را با توجه به نیازهایشان انتخاب کنند.
  • اغلب وب‌سایت‌های فروش اینترنتی در کنار محصول خود جایی برای درج نظرات خریداران دارند که به مشتریان امکان برخورداری از نظرات، پیشنهادات و انتقادات دارندگان محصول را خواهد داد.
  • با جست‌وجوی یک محصول در وب‌سایت اینترنتی مواردی با عنوان «موارد مشابه» یا مکمل محصول در صفحه قرار می‌گیرد که ممکن است برای مشتریان سودمند باشد و انتخاب خود را در این صورت انجام بدهند.
  • داخل بخش پرسش و پاسخ وب‌سایت‌های اینترنتی، بخشی به عنوان پشتیبانی وجود دارد که مشتریان عزیز می‌توانند سؤالات خود را از کارشناس‌ها دربارۀ محصول بپرسند.

سوپرمارکت اینترنتی اُکالا منتظر حضور شما شهروندان عزیز در شهر مشهد مقدس است. کافی است به وبسایت فروشگاه اینترنتی اُکالا به آدرس https://okala.com/  مراجعه کرده و با توجه به سلیقه و مایحتاج خود خرید روزانه انجام دهید. قابل ذکر است که تامین محصولات از طریق فروشگاه های زنجیره ای هاپیرفامیلی تامین می‌شود.