menusearch
رادیو افق کوروش

زمستانی گرم و دلچسب با تخفیفهای شگفت انگیز " اکالا " +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱:۳۸:۴۸
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۰/۷ شنبه
(1)
(0)
زمستانی گرم و دلچسب با تخفیفهای شگفت انگیز " اکالا " +صوتی
زمستانی گرم و دلچسب با تخفیفهای شگفت انگیز

رادیو افق کوروش -این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری، به خریدهای اینترنتی علاقه نشان می دهند، از خرید کفش گرفته تا بلیط هواپیما، وحتی محصولات سوپر مارکتی ، فکر می کنید علت چیست؟ فروشگاه اینترنتی ، چه مزایایی داشته که مردم به آن علاقه نشان داده اند؟

شاید چند سال پیش اینکه شما بتوانید در منزل، محل کار یا هر مکان دیگری بنشینید و به راحتی خرید خود را انجام دهید ، دور از ذهن وکمی غیر قابل باور بود ، اما امروزه این نوع خرید قابل اطمینان بوده وطرفداران آن روز به روز بیشتر میشود .

دلایل رضایت خریداران از انجام خرید اینترنتی بسیارند، ما اینجا به چند مورد اشاره می کنیم:

صرفه جویی در زمان

دیگر نیازی نیست که مشتریان برای انجام خرید در صف منتظر بمانند تا هزینه محصولات خریداری شده را بپردازند. مشتریان می توانند در هر مکانی که قابل اتصال به اینترنت باشد، خرید اینترنتی خود را انجام دهند و دیگر نیازی به هدر دادن وقت برای رسیدن به مکان فیزیکی فروشگاه ها نیست. همچنین وضعیت محصولات خریداری شده مثل وضعیت سفارش، تحویل و در حال ارسال را از طریق فروشگاه اینترنتی پیگیری کنند.

قابلیت امکان مقایسه

فروشگاه های اینترنتی، گستره وسیعی از تنوع و قیمت گذاری ها را ارائه می دهند تا بتواند مشتریان با گستره سلیقه و نیازمندی های متفاوت و بیشتری را جذب کنند.

شما می توانید قبل از خرید، گزینه هایی که مدنظرتان هست را بصورت اینترنتی با هم مقایسه کنید. برخی از فروشگاه های اینترنتی، قابلیت امکان مقایسه بین محصولات مختلف و مشاهده نظرات کاربران درباره محصولات خریداری شده را ارائه می دهند تا مشتریان برای انجام خرید خود، تصمیمات بهتری بتوانند بگیرند.

دسترسی همیشگی

هر فروشگاه اینترنتی، در ۳۶۵ روز سال، ۷ روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد. بنابراین مشتریان می توانند هر زمانی که راحت‌تر هستند، خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

صرفه جویی در هزینه

مدیران کسب و کار برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه اینترنتی خود، کمپین و جشنواره های مختلفی را برگزار می کنند و تخفیف های چشم گیری ارایه می دهند. گاهی اوقات برخی از محصولات از نظر تعداد باقی مانده و هزینه نگهداری برای کسب و کار، دردسرساز می شوند لذا مدیران کسب و کار برای خرید بیشتر محصولات دردسرساز تخفیف می دهند تا مشتریان برای خرید این نوع محصولات ترغیب شوند.

 

فروشگاههای اینترنتی بسیاری در چرخه ی ایجاد ورشد روزافزون قرار دارند ، اما از میان تمام انتخابهای موجود ، ما ، فروشگاه اینترنتی افق کوروش" اکالا " را به شما پیشنهاد میکنیم که مجموعه ای از مزایای فوق را یکجا به شما ارائه میدهد .

 

سوپرمارکت اینترنتی " اکالا " با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، ویترین عالی و طرح‌های تخفیفی بی‌نظیر در وب‌سایت، امکان خرید باقیمت و تخفیف مناسب را برای همه مشتریان عزیز به وجود آورده است. علاوه بر همه این موارد، تمام محصولات ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی اکالا دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت بوده و تاریخ‌مصرف هر کالای ارسالی به‌صورت مجزا کنترل می‌شود، اما بااین‌وجود سوپرمارکت اینترنتی اکالا این امکان را به مشتریان داده است، تا ۷۲ ساعت پس از خرید، در صورت عدم رضایت از کالای خریداری‌شده، آن کالا را مرجوع نمایند.

زمستان امسال ،خریدی خوب همراه با تخفیفهایی شگفت انگیز را در " اکالا " تجربه کنید .

 

فایل صوتی خبر:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر