menusearch
رادیو افق کوروش

بیش از 50 هزارنفر در 5 هزارشعبه مشغول به کار شده اند. +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۹:۱۳:۳
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۸/۲۰ دوشنبه
(4)
(0)
بیش از 50 هزارنفر در 5 هزارشعبه مشغول به کار شده اند. +صوتی
 بیش از 50 هزارنفر در 5 هزارشعبه مشغول به کار شده اند. +صوتی

رادیو افق کوروش - امیر خسرو فخریان در دومین همایش فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول در صنعت خرده فروشی گفت: در دهه اخیر با حضور جدی بخش خصوصی برای ایجاد فروشگاه‌‎های زنجیره‌ای، نیازاین صنعت به حمایت دولت از روند توسعه‌ای فروشگاه‌های زنجیره‌ای با توجه به مزایایی فراوانی که برای مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و دولت دارد، بیشتر خواهد بود.


وی با اشاره به اینکه فرانچایز امکان توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خدمت رسانی به آحاد جامعه به ویژه در مناطق کمتر برخوردار را تسهیل خواهد کرد، گفت: توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای که با هدف امکان دسترسی هموطنان به انواع کالا و خدمات است، از دغدغه‌های دولت بشمار می‌رود، که به روش فرانچایز می‌تواند به بهترین شیوه عملیاتی شود.


رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی مورد نیاز در این بخش درحال انجام است، ادامه داد: امیدواریم دوستان ما در دولت با همکاری برای تدوین قوانین مورد نیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای، در مسیر توسعه به این صنعت کمک کنند.
وی با اشاره به کارکردهای فروشگاه زنجیره‌ای در شهرهای کوچک گفت: هدف این صنعت ارائه کالا با قیمت مناسب ،کیفیت مطلوب و مدیریت یکسان و زنجیره‌ای است که به موقع به دست مصرف کننده برسد

.
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوتاه کردن مسیر تولید تا مصرف و ازبین بردن واسطه ها را از اهداف کلی این صنعت دانست وادامه داد: بیشترین توجه دولت به بخش تولید است و این درحالی است که اگر تولید انجام شود اما امکان توزیع مناسب آن در کل کشور فراهم نباشد با مشکل مواجه خواهیم شد .


فخریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای را نیز ویترین اقتصادی کشورها دانست و افزود: نبود فروشگاه‌های زنجیره‌ای درکشور نشان دهنده وجود مشکل در صنعت توزیع آن کشور است .
وی با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای تنها مرکز مناسب برای مدیریت حذف کالای قاچاق در سطح خرده‌فروشی است، گفت: در این مراکز عرضه، ورود و خروج کالا و نحوه گردش آن مشخص و بسیار شفاف است .


فخریان با اشاره به عضویت 137 نشان تجاری معروف در اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار داشت : این تولید کنندگان هرکدام برای نام تجاری خود فروشگاه تاسیس کرده اند و در موضوع توسعه فعالیت خود بر اساس مدل فرانچایز حضور فعالی دارند.


فخریان با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای همیشه درکنار دولت و ملت هستند افزود: ما برای آرامش خاطر مردم درخصوص افزایش نیافتن قیمت کالاها ، باهمکاری اعضای این اتحادیه طرحی را ارائه کرده‌ایم که طبق آن همه فروشگاه ها تخفیف‌های ویژه‌ای را تا اطلاع ثانوی اعلام می‌کنند، تا هموطنان کالا را با قیمت مناسب تهیه کنند.

فایل صوتی خبر:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر