menusearch
رادیو افق کوروش

روند بازارسهام مثبت است

اینستاگرام رادیو افق کوروش
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۰:۲۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۶/۲۵ سه شنبه
(0)
(0)
روند بازارسهام مثبت است
روند بازارسهام مثبت است

رئیس سابق سازمان بورس با بیان اینکه بورس حباب ندارد، گفت: فکر میکنم با در نظر گرفتن چشم اندازهای پیش رو، روند بازارسهام مثبت است. وی با بیان اینکه بورس حباب ندارد، گفت: فکر میکنم با در نظر گرفتن چشم اندازهای پیش رو، روند بازارسهام مثبت است.

 

به گزارش رادیو افق کوروش به نقل از تجارت نیوز ، شاخص بورس یک ماهی است که روندی نزولی دارد و بسیاری از سرمایه مردم از آن خارج شده است. با این حال پیش بینی های متفاوتی در این باره مطرح است.

محمد فطانت مدیرعامل بانک آینده و رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار، توضیحاتی درباره افت شاخص بورس و آینده بازار سرمایه داده است.

او درباره ارزش بازار سهام و وجود حباب در بورس گفت: در این روزها ارزش بازار سهام، بر مبنای ارزش دلاری آن، تقریبا مشابه ارزش جاری آن در سال نخست دولت آقای روحانی است؛ بنابراین به رغم ادعاهایی که با اتکا به فرض ارزش

گذاری نادرست سهام یا تشکیل حباب قیمت در بورس مطرح میشود، به این نتیجه میرسیم که بازار با تحلیلی متفاوت به مسائل نگاه میکند.

رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار درباره روند بازار سرمایه پیشبینی کرد: فکر میکنم با در نظر گرفتن چشماندازهای پیش رو، روند بازارسهام مثبت است. به اعتقاد من در حال حاضر فقط وجود برخی عدم قطعیت هاست که به نوسان بازارسهام منجر شده؛ البته اعمال یک شبه برخی سیاستها نیز کاهش میزان اطمینان و اعتماد سرمایه گذاران را به دنبال داشته؛ چنانکه وقتی به یکباره نسبت سرمایه گذاری در سهام برای صندوقهای با درآمد ثابت، کاهش یافت و همزمان میزان اعتباردهی کارگزاریها را محدود کردند، بازار دچار نوسان شد .