menusearch
رادیو افق کوروش

رشد شعب فروشگاهی،افزایش فروش و سود مهم ترین اهداف محقق شده افق کوروش

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۴:۴۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۶/۲۳ یکشنبه
(1)
(0)
رشد شعب فروشگاهی،افزایش فروش و سود مهم ترین اهداف محقق شده افق کوروش
رشد شعب فروشگاهی،افزایش فروش و سود مهم ترین اهداف محقق شده افق کوروش

رادیو افق کوروش - رئیس هیات مدیره فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش رشد شعب فروشگاهی و افزایش فروش و سود را مهم ترین اهداف محقق شده این شرکت در سال مالی منتهی به اسفند ماه 98 دانست.

 

علی ابراهیمی رئیس هیأت مدیره این شرکت در حاشیه مجمع عمومی سالیانه افق کوروش در خصوص گزارش های ارائه شده در این مراسم گفت: دومین مجمع عمومی عادی سالیانه افق کوروش با هدف بررسی عملکرد سال مالی 98 تشکیل شد و طی آن صورتهای مالی و عملکرد شرکت در سال مالی گذشته مورد تصویب هیأت رئیسه و سهامداران قرار گرفت.

 

وی در ادامه افزود: یکی از تصمیمات مهم مطرح شده در مجمع تقسیم سود سهام بود که به ازای هر سهم 500 تومان و در مجموع 500 میلیارد تومان تقسیم سود به تصویب رسیده است.

ابراهیمی در رابطه با زمان تقسیم سود بین سهام داران شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش بیان کرد: با توجه به اینکه تا پایان شهریور ماه برای استفاده از حق تقدم فرصت وجود دارد، در نهایت از ابتدای مهر سود تصویب شده به سهام داران پرداخت خواهد شد.

 

رئیس هیأت مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در تحلیل عملکرد این شرکت در یک سال گذشته اظهار داشت: رشد تعداد فروشگاه ها یکی از مواردی است که سال گذشته با همت همکاران اتفاق افتاد و از تعداد حدود 1300 فروشگاه به بیش از 2 هزار شعبه رسیدیم. این امر موجب توسعه خدمت رسانی و افزایش فروش و در نهایت سود شرکت برای سهامداران گردیده است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر