menusearch
رادیو افق کوروش

دکتر دلفانی: وجود مشتریان باعث می شود که ما به خود ببالیم. +مصاحبه صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۳:۵۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۷/۲۵ پنج شنبه
(7)
(0)
دکتر دلفانی: وجود مشتریان باعث می شود که ما به خود ببالیم. +مصاحبه صوتی
دکتر دلفانی: وجود مشتریان باعث می شود که ما به خود ببالیم. +مصاحبه صوتی

دکتر دلفانی مدیر بازاریابی و مارکتینگ افق کوروش بعد از کسب تندیس زرین برند محبوب برای سومین بار متوالی در مصاحبه با اختصاصی رادیو افق کوروش گفت تبریک ویزه را به مردم می گم زیرا وجود مشتریان باعث می شود که ما به خود ببالیم و در خدمتشان باشیم ممنون هستم از همه مشتریان که ما را برای سومین سال متوالی انتخاب کردند و امیدوارم لیاقت ان را داشته باشیم که به انها خدمت رسانی کنیم.

 

وی در پاسخ به اینکه افق کوروش از دوره پیش تا به حال چقدر تلاش کرده که به عنوان یک برند محبوب شناخته شود گفت ما سعی کردیم با تعدد شعبات دسترسی را راحت تر کنیم و با برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیف های متنوع و اضافه کردن کالاهای متفاوت به سبد کالا مشتریان افق کوروش را راضی نگه داریم.

 

دلفانی در پاسخ به سوال اینکه مردم چگونه می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را به مجموعه انتقال دهند گفت ما سعی کردیم ارتباط خوبی با مشتریان برقرار بکنیم مردم می توانند با سامانه تلفنی 1572 تماس بگیرند و انتقادات و پیشنهدات خود را انتقال دهند همچنین پل های ارتباطی رادیو افق کوروش و شبکه های اجتماعی افق کوروش و سایت و در نهایت می توانند به صورت حضوری نیز در فروشگاه ها صدای خود را به ما برسانند.

 

مدیر مارکتینگ افق کوروش در پاسخ به اینکه تا چه اندازه موفقیت پیش رو را حاصل کار دست جمعی همکاران می دانید اضافه کرد مشتریان خوبی که داریم حاصل کار خوبی ست که پرسنل زحمتکشی که در لاین فروش در تماس مستقیم با مشتریان انجام می دهند و قطعا یک تیم وقتی موفق می شود که همه با هم کار کنند لایه مدیر عامل خوبمان جناب آقای دکتر فخریان و هیئت مدیره محترم زحمات خود را می کشند و ما همه در لایه اجرا سعی می کنیم دستورات را دقیق اجرا کنیم که مطلوب نظرات مشتریان باشد.

 

دکتر دلفانی در پایان ضمن تشکر از مردم برای انتخاب افق کوروش به عنوان برند محبوب از کمپین با تخفیف افق کوروش از 22 مهر ماه تا پایان آبان ماه خبر داد.

 

فایل صوتی:

 

 

< script type="text/Java script " src="https://www.aparat.com/embed/y8S5h?data[rnddiv]=46898019183&data[responsive]=yes">
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر