menusearch
رادیو افق کوروش

تقدیر مدیرعامل افق کوروش از همکاران استان مازندران +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۹:۳۸
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۷/۹/۸ پنج شنبه
(0)
(0)
تقدیر مدیرعامل افق کوروش از همکاران استان مازندران +صوتی
تقدیر مدیرعامل افق کوروش از همکاران استان مازندران +صوتی

رادیو افق کوروش - امیرخسرو فخریان مدیر عامل شرکت فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش به مناسبت پنجمین سالگرد افتتاح این فروشگاه، با هدف قدردانی از زحمات پرسنل پرتلاش این شرکت به استان مازندران سفر کرد.

 

وی در جمع پرسنل استان مازندران ضمن قدردانی از آن ها به برخی از خدمات و افتخارات افق کوروش در یک سال اخیر اشاره کرد و با اعلام خبر خوش مبنی بر درج نماد این شرکت در بورس، گفت: افق کوروش به عنوان نخستین شرکت در صنعت خرده فروشی و به منظور سهیم شدن عموم هموطنان در این کسب و کار وارد بورس می شود.

 

وی همچنین تقارن درج نماد شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در بورس را با پنجمین سالگرد افتتاح این شرکت به فال نیک گرفت و گفت: امیدواریم که با ورود به بورس، رشد و پیشرفت بیشتری در تحقق اهداف و برنامه های شرکت داشته باشیم.

 

فخریان از تحقق 100 درصدی برنامه های شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خبر داد و افزود: با لطف پروردگار و تلاش های کارکنان، افق کوروش موفق شد رتبه نخست توسعه شعب و میزان فروش را در بین فروشگاه های زنجیره ای به خود اختصاص دهد و امیدواریم همچنان پیشتاز و پیشروی در این صنعت باشیم.

وی آموزش مستمر پرسنل را از ملزومات جدا نشدنی در راستای موفقیت شرکت ذکر کرد و از برنامه های مفید آموزشی ویژه پرسنل افق کوروش، خبر داد.

 

در ادامه مراسم مصطفی سیفی معاون استان های مازندران و گلستان (منطقه 7) فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، کسب رتبه 69 در فهرست 500 شرکت برتر ایران، دریافت تندیس زرین برند محبوب مصرف کنندگان، دریافت نشان تعهد به کیفیت و جایزه ملی مسئولیت اجتماعی را از افتخارات مجموعه در طول 5 سال فعالیت دانست که با تلاش و همت جمعی تمامی همکاران سراسر کشور و مدیریت هوشمندانه مدیریت عامل مجموعه بدست آمده است.

وی روند توسعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در استان مازندران را چنین عنوان کرد: از سال 1394 با افتتاح 12 فروشگاه زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش فعالیت خود را با 83 نفر نیروی انسانی آغاز کردیم و اکنون در پنجمین سالگرد مجموعه افق کوروش با 70 فروشگاه زنجیره ای که 8 باب آن به همت فرانچایز گیرندگان راه اندازی شده و با 535 نفر پرسنل ستادی، انبار و فروشگاهی، خدمت گذار مردم در استان مازندران هستیم.

معاون منطقه 7 افق کوروش در ادامه افزود: در ابتدای مسیر انبار خشک استان مازندران راه اندازی شد و پس از آن در سال 96 زنجیره سرد و در سال جاری زنجیره فریزری را به بهره برداری رسانده ایم.

 

وی در خصوص پرسنل مجموعه گفت: با توجه به مصاحبه های چند مرحله ای و تخصصی جهت جذب نیروی انسانی کارآمد و همچنین برگزاری جلسات مستمر توجیحی و آموزشی به منظور افزایش بلوغ سازمانی همکاران، به جرأت می توان گفت که بهترین ها را جذب کرده ایم و در راستای داشتن کارکنانی بالغ، آگاه و هم سو با اهداف و رویکردهای سازمان، همواره میزان رضایتمندی آنان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

سیفی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تکیه بر توانمندی پرسنل بتوانیم در آینده مدیرانی لایق و شایسته به مجموعه افق کوروش تحویل دهیم.

 

فایل صوتی: