menusearch
رادیو افق کوروش

توسعه فروشگاه های افق کوروش منطقه سه به شیوه فرانچایز ادامه دارد. +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۴:۵۴
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۹/۲۸ پنج شنبه
(2)
(0)
توسعه فروشگاه های افق کوروش منطقه سه به شیوه فرانچایز ادامه دارد. +صوتی
 توسعه فروشگاه های افق کوروش منطقه سه به شیوه فرانچایز ادامه دارد. +صوتی
رادیو افق کوروش- جشن شش سالگی این شرکت با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاونت اجرایی منطقه 3 افق کوروش و جمعی از همکاران ستادی و فروشگاهی افق کوروش در ارومیه برگزار گردید.

حسین صبوری قائم مقام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش طی سخنانی در جمع کارکنان منطقه 3 این شرکت ضمن تبریک ششمین سالگرد افتتاح فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش از زحمات همکاران قدردانی نمود در خصوص دلیل اصلی موفقیت های این شرکت گفت: در افق کوروش جهانی فکر می کنیم و خود را محدود به یک استان و محدود به یک کشور نمی دانیم و بنا بر این نهاده شده که در بین بزرگان دنیا باشیم و در شش سال گذشته این افتخار نصیبمان شده که مطابق اهداف و رو به جلو حرکت کرده ایم.

 

صبوری با تأکید بر این موضوع که با وجود سرمایه هایی همچون همکارانی تلاشگر و مدیرانی با تدبیر دستیابی به چشم انداز افق کوروش دور از انتظار نیست، ادامه داد: بیش از چهار میلیارد دلار فروش، بیش از سی هزار پرسنل، بیش از شش هزار فروشگاه در ایران، بیش از 500 هزار متر انبار و بیش از 3 میلیون مشتری در روز که بر این اساس بطور متوسط تمام خانوار ایرانی مشتری افق کوروش خواهند بود، از ملزومات قرار گرفتن در بین 250 خرده فروشی دنیا در سال 1404 است.

 

وی در ادامه به ترسیم نقشه راهِ شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تا دستیابی به چشم انداز سازمانی و بیان چالش های پیش رو و راه های رویارویی با آن پرداخت.

سجاد نصرالهی معاونت اجرایی منطقه سه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش نیز در این مراسم با تبریک شش سالگی افق کوروش از زحمات 900 همکار این شرکت در استان های آذربایجان شرقی و غربی و کردستان (بخش شمالی این استان) قدردانی نمود و عنوان کرد: شش سال تلاش بی وقفه، برنامه ریزی، همدلی و همراهی و ایستادگی خستگی ناپذیر شما عزیزان در کنار دعای خیر مردم از رموز موفقیت ما محسوب می شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکارانی که در این شش سال همراه منطقه سه افق کوروش بوده اند، افزود: در تمامی لحظه های 6 سال گذشته با کسب تجارب ارزشمند و با هدف و اراده راسخ برای بهتر شدن و دستیابی به بهترین جایگاه تلاش کردیم.

 

نصرالهی با تأکید بر جلب رضایت مشتری در زمینه های مختلف اذعان داشت: ایرانی همواره شایسته بهترین هاست، از همین روی در راه خدمت رسانی به هموطنان عزیز کالاهای ایرانی با کیفیت را با حداقل قیمت و به سهل ترین روش در همسایگی آن ها عرضه می کنیم و علاوه بر آن با ارائه خدمات پس از فروش این امکان را فراهم کرده ایم که مشتریان بتوانند درصورت عدم رضایت نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام نمایند.

 

وی همچنین اظهار داشت: افتخار می کنیم که عضو مجموعه ای هستیم که در 31 استان و 343 شهر و با همکاری 12 هزار پرسنل فعالیت می کند و با کمک بزرگترین زنجیره تأمین و لجستیک روزانه پاسخگوی 555 هزار مشتری در سراسر کشور است.

معاونت اجرایی منطقه 3 فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با اشاره به اثرگذاری تمامی اعضای فعال در این منطقه بیان کرد: حدود 930 همکار در سه استان آذربایجان شرقی، غربی و کردستان (بخش شمالی این استان) که 70 درصد آن ها از تحصیلکرده های دانشگاهی هستند، با ذهن های خلاق، هدف مشترک و با کار تیمی عامل بزرگ شدن ما بوده اند.

 

وی درخصوص برنامه های توسعه ای این منطقه اظهار داشت: در حال حاضر با 160 فروشگاه در سه استان فعالیت داریم که از این بین 75 شعبه با همکاری عاملین فرانچایز راه اندازی شده اند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال به 180 شعبه خواهیم رسید که بر اساس توصیه های مدیران ارشد 92 شعبه به صورت فرانچایز خواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که منطقه سه با تلاش و همراهی همکارانِ با اراده خود، همچون گذشته در زمره بهترین ها رو به جلو در حرکت باشد و افق کوروش در دل مردم محبوب باقی بماند.

 

فایل صوتی خبر: