menusearch
رادیو افق کوروش

منصور عالی پور: در تامین کالاها هیچ گونه کمبودی وجود ندارد

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۳:۳۳:۱۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ شنبه
(0)
(0)
منصور عالی پور: در تامین کالاها هیچ گونه کمبودی وجود ندارد
منصور عالی پور: در تامین کالاها هیچ گونه کمبودی وجود ندارد

به گزارش رادیو افق کوروش ، منصور عالی پور در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در تامین کالا وجود ندارد گفت: هم اکنون خرید مردم کاملا احساسی است و هیچ دلیلی برای این حجم خرید که مشتریان انجام می‌دهند وجود ندارد.

 

نائب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای افزود: در این چند روزه، علی رغم اینکه خرید مردم افزایش یافته است، اما تامین کالا بخصوص کالا‌های ضروری هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.


وی با بیان اینکه همه کالا‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بطور پیوسته با خرید مردم جایگزین می‌شود ادامه داد: در مورد برخی کالا‌ها مانند الکل که جزء کالا‌های ضروری هم محسوب نمی‌شود با کمبود مواجه شدیم که شارژ آن مدتی طول می‌کشد که البته برای تامین آن نیز با شرکت‌های تولید کننده صحبت کرده ایم و این در حالی است که می‌توان انواع شوینده را نیز جایگزین آن کرد.

 

نائب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: تامین مواد شوینده با مشکلی مواجه نیست و بطور کلی تولیدکننده درحال فعالیت و تامین کننده نیز در حال انجام کار است و هیچ مشکلی در زنجیره تامین وجود ندارد.
عالی پور با بیان اینکه خرید‌های فعلی مردم تحت تاثیر جو روانی قرار دارد افزود: این خرید‌های مردم قابل توجیه نیست و دلیلی برای این حجم خرید وجود ندارد مردم باید بهینه و به اندازه نیاز خرید کنند.

 

وی ادامه داد: هم اکنون خرید‌های آنلاین فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز راه اندازی شده و افرادی که تمایل به خروج از خانه نیستند می‌توانند بصورت آنلاین خرید کرده و باهمان قیمت و تخفیف، درب منازلشان تحویل بگیرند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر