menusearch
رادیو افق کوروش

از سه محصول جدید و استراتژیک اسپات رونمایی شد. +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۶:۴۳:۳۷
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۰/۱۷ سه شنبه
(1)
(0)
از سه محصول جدید و استراتژیک اسپات رونمایی شد. +صوتی
از سه محصول جدید و استراتژیک اسپات رونمایی شد. +صوتی

به گزارش رادیو افق کوروش به نقل از پایگاه خبری بورس پرس ، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات و تجهیزات خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

 

حسین صبوری قائم مقام فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به همراه جمعی از معاونین ستاد مرکزی و مناطق از غرفه شرکت سامان پویش تامین ( اسپات) بازدید کردند و در جریان انواع کاربری، روند سفارشی سازی، مشخصات فنی محصولات جدید و بهینه سازی محصولات قبلی این شرکت قرار گرفتند.

 

علی اصغر شهبازی مدیرعامل شرکت سامان پویش تامین در مراسم رونمایی از محصول جدید شرکت اسپات به تشریح ویژگی ها و برتری های یخچال میوه و سبزیجات مدل Hifresh پرداخت و گفت: این محصول جدید شرکت اسپات برای اولین بار در ایران با طراحی زیبا و منحصر به فرد و کاربری ویژه به بازار معرفی شده و تمام فروشگاه های میوه و سبزیجات می توانند جهت حفظ طولانی مدت کیفیت و تازگی محصول از این تجهیزات استفاده کنند.

وی به یخچال پلاگین (موتور سرخود ) سری اکونومیک و ویژگی های متمایز آن پرداخت و افزود: این محصول و تجهیز برودتی با موتور سرخود برای فروشگاه های محلی با ابعاد مختلف به ویژه فروشگاه های کوچک قابلیت استفاده دارد ‌‌و بصورت درب دار یا پرده هوا قابل سفارش است.

 

مدیرعامل شرکت اسپات نیز به معرفی محصول جدید دیگر تحت عنوان شلف چهار ستون Holdex مدل Ecofix اشاره کرد و گفت: این نوع شلف با هدف ورود به بازارهای جدید و شناسایی نیازهای اکثر فروشگاه های خرده فروشی ارائه شده که با تنوع گسترده ای از ابعاد کوچک تا قفسه های بزرگ انباری قابلیت سفارش دارد و از تحمل وزنی قابل توجهی برخوردار است.

 

محصولات جدید دیگری از جمله کانتر فروشگاهی تینو، ترولی پلتفرم، شلف و استند ویژه پشت کانتر از دیگر تجهیزاتی بود که برای اولین بار از سوی شرکت اسپات در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت .

بنابراین گزارش،غرفه شرکت سامان پویش تامین ( اسپات) در سالن ۳۸ غرفه شماره ۱۶ واقع شده و علاقه مندان تا فردا می توانند از این غرفه بازدید کنند.

 

فایل صوتی خبر:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر