menusearch
رادیو افق کوروش

داور و قهرمان افق کوروشی در مسابقات کشتی آزاد کارگران کشور +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۱:۳۰
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۸/۶ دوشنبه
(2)
(0)
داور و قهرمان افق کوروشی در مسابقات کشتی آزاد کارگران کشور +صوتی
داور و قهرمان افق کوروشی در مسابقات کشتی آزاد کارگران کشور +صوتی

رادیو افق کوروش - سیزدهمین دوره مسابقات کشوری کشتی آزاد کارگران به میزبانی استان تهران و در ورزشگاه هفت تیر با حضور سامان یاسمی از همکاران منطقه یک افق کوروش به عنوان داور ممتاز و مربی تیم کارگران استان لرستان و محمد نظری از قهرمانان تیم استان البرز و همکار منطقه 4 این شرکت برگزار گردید.

تیم کارگران استان لرستان به مربیگری سامان یاسمی با شرکت در 10 وزن این رقابت ها موفق شد مقام سوم تیمی کشور را با کسب یک مدال طلا و 89 امتیاز از آن خود نماید.

شایان ذکر است؛ یاسمی علاوه بر قضاوت بیش از 25 مسابقه این دوره از رقابت های کشتی آزاد کارگران کشور به عنوان داور ممتاز، تا کنون ضمن حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی به عنوان مربی، موفق به کسب مقامات ارزشمند کشوری و استانی در این رشته ورزشی شده است.

همچنین محمد نظری در تیم کارگران استان البرز نیز در وزن 65 کیلوگرم این رقابت ها برای دومین سال متوالی موفق به کسب مقام سوم کشوری و راهیابی به اردوی تیم ملی کارگران گردیده است.

گفتنی است؛ نظری از ورزشکاران برتر رشته کشتی آزاد کشور تا کنون جایگاه قهرمانی در 6 دور از مسابقات کشوری کشتی آزاد را به خود اختصاص داده است.

 

فایل صوتی خبر: