menusearch
رادیو افق کوروش

خبرهای داغ اٌکالا در گفتگوی تلفنی مدیر عامل اکالا با رادیو افق کوروش +صوتی مصاحبه

اینستاگرام رادیو افق کوروش
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۸:۵۲
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۱/۲ چهارشنبه
(1)
(0)
خبرهای داغ اٌکالا در گفتگوی تلفنی مدیر عامل اکالا با رادیو افق کوروش +صوتی مصاحبه
خبرهای داغ اٌکالا در گفتگوی تلفنی مدیر عامل اکالا  با رادیو افق کوروش +صوتی مصاحبه

سوپرمارکت اینترنتی " اکالا " با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، ویترین عالی و طرح‌های تخفیفی بی‌نظیر در وب‌سایت، امکان خرید باقیمت و تخفیف مناسب را برای همه مشتریان عزیز به وجود آورده است. علاوه بر همه این موارد، تمام محصولات ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی اکالا دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت بوده و تاریخ‌مصرف هر کالای ارسالی به‌صورت مجزا کنترل می‌شود، اما بااین‌وجود سوپرمارکت اینترنتی اکالا این امکان را به مشتریان داده است، تا ۷۲ ساعت پس از خرید، در صورت عدم رضایت از کالای خریداری‌شده، آن کالا را مرجوع نمایند.

 

رادیو افق کوروش در گفتگویی اختصاصی با مهندس کلب خانی مدیر عامل فروشگاه اینترنتی اکالا به بررسی و طرح سوالات مرتبط با این فروشگاه اینترنتی پرداخت که در ادامه میتوانید مشروح این گفت وگو را بخوانید :

 

+اٌکالا در قم و کرمان

مهندس کلب خانی در ارتباط با اضافه شدن شهر قم وکرمان به شهرهای تحت پوشش اٌکالا گفت : در ادامه ی خدمات توسعه ی تجارت الکترونیک فروشگاه اینترنتی افق کوروش شهرهای دیگری را در دستور کار داشتیم وخدا روشکر ازچند روز پیش سرویس دهی در شهر کرمان شروع شده وبا استقبال بسیار خوبی از طرف هموطنان این دوشهر مواجه شده است ، در شهر قم فعالیت اکالا به صورت پایلوت شروع شده ودر چند روز آینده انشالله کل قم وحومه تحت پوشش قرار خواهد گرفت .

وی در ادامه " سمنان " را مقصد بعدی فعالیت اکالااعلام کرد .

مهندس کلب خانی در ارتباط با زمان بندی اکالا به جهت افزودن شهرها واستانهای کشور به مجموعه ی تحت پوشش اکالا افزود : تلاش ما این است که تا اواسط سال 99 اکثر مراکز استانی که ضریب نفوذاینترنت قابل توجهی دارند وتجارت الکترونیک وفروش اینترنتی در آن جای دارد تحت پوشش خدمات اکالا قرار گیرند .
در اکالا ، با توجه به تنوع کالایی بالای 5000 کار متفاوت و بسیار جذاب میباشد، بنابراین باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که لجستیک ،، در دسترس بودن کالا وموارد اینچنینی در نظر گرفته شود .

+" 1536 " تلفن جدید اٌکالا

مدیر عامل اکالا در ارتباط با روشهای خرید از اکالا ضمن اشاره به سه روش قبلی یعنی : تلفن همراه ، وب سایت ، تماس تلفنی با استفاده از تلفنهای شرکت ، شماره ی " 1536 " را برای اولین بار از طریق رادیو افق کوروش اعلام کرد وگفت تا چند روز آینده این شماره فعال شده و مشتریان اکالا بااستفاده از این شماره به راحتی میتوانند خریدهای خود را سفارش داده ودرب منزل تحویل بگیرند .
 
کلب خانی در ادامه با توجه افزایش خرید اینترنتی محصولات اکالا به دلیل فصل سرما ودشواری خرید حضوری از فروشگاههای افق کوروش تاکید نمود که کلیه عوامل اکالا تلاش خود را به کار گرفته اند تا افزایش حجم خریدها هیچ اختلالی در خدمات رسانی اکالا ایجاد نکرده ومشتریان بتوانند سفارشات خود را در زمان مقرر همانند سایر ایام سال تحویل بگیرند .


اتفاق خوب دیگری که مهندس کلب خانی برای اولین بار از طریق رادیو افق کوروش به اطلاع مشتریان رساندند " آغازارائه ی   میوه ی فله با قیمت بسیار اقتصادی وتخفیفهای جذاب تا 40-50 درصد " از یک هفته ی پیش در سایت اکالا در تهران وکرج بود که با توجه به فصل سرما ودشواری خرید حضوری برای هموطنان میتواند نشان دهنده ی توجه واهمیت اکالا به رفاه و آسایش هر چه بیشتر مشتریان خود باشد .
مدیر عامل فروشگاه اینترنتی افق کوروش در ارتباط با ساعات کاری وایام تعطیل فروشگاه اینترنتی اکالا گفت : چون سفارش دهی به صورت اینترنتی میباشد ، تقریبا اکالا در کل سال بدون تعطیلی مشغول سرویس دهی به مخاطبان خود میباشد .

در پایان مهندس کلب خانی از کلیه ی عوامل ودست اندرکاران اکالا درسراسر کشور و مشتریان اکالا قدردانی نمودند .

فایل صوتی مصاحبه:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر