menusearch
رادیو افق کوروش

حضور اکالا در ۳۲مین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۹:۱۰:۴۵
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۷/۲۱ یکشنبه
(0)
(0)
حضور اکالا در ۳۲مین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
حضور اکالا در ۳۲مین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

رادیو افق کوروش -سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۹۸ در تهران از تاریخ ۴ اردیبهشت الی ۱۴ اردیبهشت در مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

 

در این رویداد بزرگ که هر ساله برقرار است، ناشران آموزشی با 15 هزار و 633 عنوان کتاب و ناشران دانشگاهی با 64 هزار و 444 عنوان کتاب شرکت می‌کنند. تعداد ناشران کودک 288 نفر و ناشران عمومی بالغ بر هزار و 147 نفر است.

 

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رویدادی است که دغدغه کتاب و کتاب‌خوانی را در ذهن بسیاری از ما زنده می‌کند و زیاد می‌بینیم و می‌شنویم که هر کسی از کتاب‌های پیشنهادی خود می‌گوید و یا فهرست کتاب‌های پیشنهادی برای خرید، نمایشگاه کتاب را جستجو می‌کند.

و اما در کنار این رویداد فرهنگی، سوپرمارکت اینترنتی اُکالا جهت خدمت‌رسانی و خرید محصولات سوپرمارکتی برای غرفه داران و مراجعین محترم به نمایشگاه کتاب تهران با 9 غرفه در نقاط مختلف نمایشگاه، آماده ارائه خدمات است.

 

سوپرمارکت اینترنتی اُکالا از نخستین روز نمایشگاه به‌صورت مستمر آماده خدمت‌رسانی به مراجعه کنندگان عزیز است. اکالا پس از دریافت تندیس جایزه مردمی در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بخش وب‌سایت‌ها و بخش فروشگاه‌های آنلاین، سعی در خدمت رسانی هر چه بهتر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد داشت.

 

سوپرمارکت اینترنتی اُکالا در سال جاری به‌صورت کاملاً انحصاری در نمایشگاه کتاب حضور پیدا می‌کند و در همین راستا خدمات و تخفیفات ویژه ای برای غرفه داران عزیز در نظر گرفته است. فروش سازمانی محصولاتی مانند پک‌های میوه مرغوب برای پذیرایی، محصولات بهداشتی از جمله دستمال‌کاغذی، انواع نوشیدنی‌های سرد، ساندویچ‌های سرد به همراه نان، کافی میکس و چای سیاه تی‌بگ، انواع تنقلات مانند چیپس و پفک و بیسکوییت و کیک، خرما و نبات برای پذیرایی و …… وجود دارد، قابل توجه است تمام کیسه های پلاستیکی استفاده شده در نمایشگاه کتاب با مشارکت شرکت سپهر پلاستیک پدیده (برند لندی) تهیه شده است، تجدیدپذیر بوده و در عرض 60 روز تجزیه می شوند.

 

همه غرفه داران و ناشران محترم می‌توانند در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مایحتاج سوپرمارکتی را از غرفه فروش سازمانی با خیال آسوده از جهت کیفیت محصولات، خریداری نمایند. همچنین برای مراجعه‌کنندگان محترم نیز در فضای نمایشگاه و ورودیه های مترو و همچنین میدان اصلی مصلی محصولاتی مانند انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع ساندویچ‌های سرد مانند الویه مرغ و ژامبون، تنقلات و اسنک و همچنین بستنی با توجه به گرم شدن هوا موجود است.

 

علاوه بر همه این موارد، تمام محصولات ارائه‌شده در اُکالا دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت بوده و تاریخ‌مصرف هر کالای خریداری‌شده به‌صورت مجزا کنترل می‌شود.

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال سوپرمارکت اینترنتی اُکالا منتظر حضور گرم مراجعه‌کنندگان عزیز است.