menusearch
رادیو افق کوروش

تقدیرِ معاون وزیر صنعت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دست‌اندرکاران توزیع شکر +صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۷:۲۲:۲۸
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۱۰/۱ یکشنبه
(5)
(0)
تقدیرِ معاون وزیر صنعت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دست‌اندرکاران توزیع شکر +صوتی
تقدیرِ معاون وزیر صنعت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دست‌اندرکاران توزیع شکر +صوتی

به گزارش رادیو افق کوروش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تلاش‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شبکه‌های توزیع سراسری و سازمان میادین میوه و تره‌بار طی مراسمی قدردانی کرد. یزدان سیف در این مراسم گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران برای تأمین کالاهای اساسی مردم از طریق تعامل با شبکه‌های توزیع برای برقراری آرامش بازار تلاش می‌کند.

یزدان سیف در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران تأمین کالاهای اساسی (شبکه‌های توزیع شکر در سال‌ِجاری) اظهار کرد: امروز تلاش برای امنیت غذایی مردم وظیفه است و آنچه به ما نیرو می‌دهد آرامش بازار و احساس رضایت مردم از این آرامش به‌وجود آمده است.

 

سیف با اشاره به بارش‌ها، آب گرفتگی و عدم برداشت چغندر قند و آسیب دیدن بخشی از ذخایر شکر در مقطعی از سال عنوان کرد: امروز به لطف خداوند در بخش موجودی شکر و سایر کالاهای اساسی (برنج، روغن و گندم) مشکلی نداریم و ذخایر بیش از نیاز است و پاسخگوی هر مقدار نیاز مصرفی مردم هستیم.


وی آرامش بازار را در شرایط کنونی مهمتر از هر چیز دیگر اعلام کرد و به مدیران شبکه‌های توزیع تأکید کرد که باید از ظرفیت‌های خدمت‌رسانِ ایجاد شده (تجهیزات، کارگاه، انبار، نگهبان و...) برای استمرار توزیع کالاها و ایجاد آرامش بازار استفاده کرد.


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به واردات بیش از یک میلیون تن شکر در سال‌ِجاری، این کار را بزرگ ارزیابی کرد و با تقدیر از عوامل تأمین شکر و سایر کالاهای اساسی اظهار امیدواری کرد که با تعامل مؤثر تمامی زنجیره‌ی تأمین، آرامش برای مردم فراهم شود.
براساس این گزارش؛ در این مراسم تعدادی از مدیران فروشگاههای زنجیره‌ای و میادین به بیان دیدگاههای خود (ضرورت انجام اقدامات لازم برای بهبودِ امور توزیع) پرداختند .

 

فایل صوتی خبر:

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر