menusearch
رادیو افق کوروش

تجدید میثاق افق کوروشی ها در پیشگاه استاد فضلی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۲:۳۰
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۲/۳۱ چهارشنبه
(0)
(0)
تجدید میثاق افق کوروشی ها در پیشگاه استاد فضلی
تجدید میثاق افق کوروشی ها در پیشگاه استاد فضلی

روز گذشته جمعی از مدیران،معاونین ، پرسنل اداری و همکاران فروشگاهی افق کوروش با حضور بر مزار بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ حاج محمدکریم فضلی با ذکر فاتحه بر روح پرفتوح ایشان ،التیامی بر دل های داغ دیده خود گذاشتند.

در این مراسم دکترصبوری قائم مقام مدیرعامل افق کوروش طی سخنرانی کوتاهی به فضایل اخلاقی و کاری استاد فضلی اشاره کردند و ایشان را مردی بزرگ در عرصه کار و کارآفرینی خوانند که برای اعتلای کشور عزیزمان و پیشرفت جوانان این مرز و بوم زحمات زیادی کشیده اند.

ایشان در ادامه به مسئولیت هایی که بر دوش همه همکاران جهت زنده نگه داشتن نام پرآوازه استاد فضلی است اشاره کردند و از اهداف شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در این راستا نام بردند .

در ادامه مهندس جوام معاونت اجرایی منطقه یک افق کوروش میثاق نامه ای را قرائت فرمودند که همه حضار قیام کرده و با تکرار جملات با صدای بلند همراه ایشان در پیشگاه بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ بار دیگر هم پیمان شدند تا در جهت پیشرفت و اعتلای گروه صنعتی گلرنگ و رسیدن به اهداف متعالی این مجموعه عظیم و عزیز همواره کوشش کنند و از پای ننشینند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر