menusearch
رادیو افق کوروش

بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی کمیته امداد ، توسط افق کوروش در در استان اردبیل توزیع شد .

اینستاگرام رادیو افق کوروش
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۳:۶
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۹/۴/۱۲ پنج شنبه
(0)
(0)
بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی کمیته امداد ، توسط افق کوروش در در استان اردبیل توزیع شد .
بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی کمیته امداد ، توسط افق کوروش در در استان اردبیل توزیع شد .

رادیو افق کوروش - مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در این استان بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی و کمک مومنانه از سوی این نهاد حمایتی در بین خانوارهای نیازمند مالی تحت پوشش و غیر تحت پوشش استان توزیع شده است.

حسین دشتی روز پنجشبنه در نشستی با فرماندار خلخال گفت: همچنین ۶۶ هزار پرس غذای گرم توسط خیرین استان تهیه واز طریق کمیته امداد امام خمینی در اختیار خانوارهای نیازمند قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه برای تهیه این بستههای معیشتی و غذاهای گرم ۹۱ میلیارد ریال هزینه شده ، اظهارداشت: این مبلغ از محل کمکهای خرین و کمک مالی ۲۰ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان بوده و اعتبار دولتی نبوده است.

او گفت: در این مدت به تشخیص فرمانداران و ائمه جمعه ۷۵۰ بسته معیشتی شامل برنج ، روغن و مرغ در بین خانوارهای غیر تحت پوشش استان توزیع شد.

وی به اجرای مرحله دوم توزیع بستههای غذایی و معیشتی بین خانوارهای تحت پوشش از هفته آینده اشاره کرد و افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال برای این طرح در نظر گرفته شده که بخشی از منابع مالی آن توسط دولت و بخش دیگری نیز از منابع کمیته امداد تامین شده است.

 

وی اظهارکرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد امام با مراجعه به فروشگاههای افق کوروش و رفاه میتوانند با استفاده از کارت معیشت نسبت به دریافت سبد کالایی اقدام کنند.

دشتی با اشاره به اینکه در نخستین شب قدر امسال نیز پنج میلیون ریال وجه نقد توسط بنیاد مستضعفان به حساب هزار و ۷۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل واریز شد، گفت: همکاریها میتواند بخش مهمی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کرده و همچنین موجب افزایش همبستگی اجتماعی شود.

 

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این نشست گفت: تلاش کمیته امداد امام استان در مراقبت از قشر آسیبپذیر در دوران حاکمیت کرونا در خور تقدیر بوده و در این زمینه کمترین آسیب به طبقه کمدرآمد ،ضعیف و آسیبپذیر از جانب این بیماری وارد شده است.