menusearch
رادیو افق کوروش

برندگان یک جام و یازده برنده مشخص شدند. +فایل صوتی

اینستاگرام رادیو افق کوروش
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۶:۴۱
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۷/۵/۸ دوشنبه
(7)
(0)
برندگان یک جام و یازده برنده مشخص شدند. +فایل صوتی
برندگان یک جام و یازده برنده مشخص شدند. +فایل صوتی

کمپین یک جام و 11 برنده به مناسبت شروع مسابقات جام جهانی 2018 از تاریخ 24 خرداد 97 آغاز و به مدت 1 ماه انجام شد و در این مدت تعداد 167515 از 214 شهر در این کمپین از طریق سامانه #500* شرکت داشتند که در دوم مرداد ماه 97 یعنی در شب میلاد امام رضا (ع) مراسم با شکوه قرعه کشی یک جام و یازده برنده در شعبه باهنر فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برگزار شد.

بعد از اجرای موسیقی زنده و توضیحات مجریان برنامه نوبت به پخش مراسم قرعه کشی یک جام و یازده برنده رسید.

مراسم قرعه کشی در حضور میهمانان به صورت زنده از طریق اینستاگرام افق کوروش انجام شد و اسامی 11 برنده خوش شانس این برنامه مشخص شد و آقای فتح الله سیفی کاشا به عنوان نفر اول کمپین یک جام و یازده برنده معرفی شد.

بعد از قرعه کشی و اهدای جوایز یک جام و 11 برنده نوبت به قرعه کشی یک ربع سکه طلا از سامانه #500* برای شرکت کنندگان حاضر رسید که پس از قرعه کشی سرکار خانم اعظم طاهری به عنوان برنده مشخص شدند.

فایل صوتی خبر:

 

< script type="text/Java script " src="https://www.aparat.com/embed/S2BWE?data[rnddiv]=15329678132588399&data[responsive]=yes">
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر